..: Alstom představil novou generaci svých lokomotiv :..

Alstom Prima II Belfort - 20. května představil Alstom novou generaci svých lokomotiv, nazvanou Prima II. Lokomotiva bude využívat osvědčenou techniku svých předchůdců, současně ale nabídne nejnovější technologie. Měla by se vyznačovat vysokou modularitou a mírou individualizace pro budoucí majitele. Prvním zákazníkem jsou Marocké národní železnice (ONCF), které obdrží 20 lokomotiv pro osobní i nákladní dopravu.

V elektrické verzi bude lokomotiva dostupná v různých konfiguracích, s výkonem od 4 do 6,4 MW a nejvyšší rychlostí od 120 do 200 km/h. Vybavena bude IGBT elektronikou a poradí si s různými napěťovými soustavami (25 kV, 15 kV, 1500 V a 3000 V). Kabina řidiče disponuje velkými prosklenými plochami pro dobrý výhled strojvedoucího, klimatizací a splňuje nové evropské normy EU-DD (norma dbá na pohodlí strojvedoucího při ovládání lokomotivy). Velké rovné bočnice umožňují jednoduché umístění loga provozovatele nebo reklamních fólií. Nárazníky budou schopny absorbovat náraz v rychlosti do 65 km/h.

Ilustrační foto: Alstom

zdroj: Alstom, LOK-Report


ANKU | 30.5.2008 (11:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus Francie


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
30.05.2008 (14:53)  
Mně se nějak nezdá, udávat odolnost vůči nárazu v km/h. Nezáleží jen na rychlosti srážky, ale i na pružnosti překážky, hmotnosti lokomotivy (vlaku), sklonu tratě, bočnímu zrychlení... Odjakživa se crashworthiness udává v MJ jakožto množství energie a je pravda že poslední dobou šly parametry deformačních prvků dost nahoru. Ostatně podívejte jak Siemens upgradoval čelo řady Eurorunner, viz nové stroje pro LG a CP.
Registrierter Benutzer tenzor 
30.05.2008 (14:45)  
M: Neblaznete, sazkova kancelar musi vydelat.. max 2.5:1 :)
Registrierter Benutzer tenzor 
30.05.2008 (14:43)  
lwq: tusim ze u 842 je to 5 km/h a u ostatnich vozu/lokomotiv CD bych si vic jak 10 km/h netipoval.
65 km/h, to mi pripada jako sci-fi... pri narazu do stojici prekazky (typu vlak, ne sebevrah samozrejme :) ) u soucasnych lokomotiv dochazi pri teto rychlosti k totalni destrukci stanoviste strojvedouciho.
30.05.2008 (14:25)  
Co pamatuju, tak nárazníky Taurusu pohltí 40 nebo 50 km/h bez poškození rámu, skříně. Za chvilu mašina vypruží čelní srážku a pojede zpátky, :o))).
30.05.2008 (14:24)  
Ještě co považujeme za vyjetí. Jestli až o to roztřísknou šampáňo nebo až to schválené stane v čele vlaku? :-)))
Registrierter Benutzer M 
30.05.2008 (14:09)  
karosa - pokud mas 1.5 na to, ze do roku 2010 nevyjede ani jedna, tak ja bych si v kurzu 3.0 (opak k 1.5) vsadil na to, ze aspon jedna vyjede (a fandil bych tomu Maroku teda:-)
30.05.2008 (13:49)  
Luxian + waszyn: Tahle mašina měla mít původně design od Porsche? nebo ta naše Škodovka? Jinak se mě docela líbí, i když Škodovka a Taurus vypadá asi o trošku líp!
Registrierter Benutzer Luxian  mail  
30.05.2008 (13:32)  
waszyn: Údajně nevyhovoval novým bezpečnostním předpisům...
Registrierter Benutzer karosa  mail  
30.05.2008 (13:29)  
.Qvido,Iwq: vypisuji kurz 3:1 na Alstom,7:1 na Škodovku, 15:1 vyjedou současně a 1,5:1, že do konce roku 2010 nevyjede sériově ani jedna
Registrierter Benutzer waszyn 
30.05.2008 (12:49)  
luxian:
Já bych řekl, že škodovka je trošku jiná liga, tu se podaří prodat kromě ČD tak max.v rusku, ale s taurusem nebo tímto bych ji rozhodně nesrovnával.
Je to trošku vytuněná lokomotiva ze 70.let za cenu tauruse..
Taky netuším proč takovým způsobem zmršili ten původní porsche design.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko