..: Mezi zastávkami Netřeba a Chlumín se srazil nákladní vlak s nákladním autem :..

Ilustrační obrázek Netřeba - Včera po osmé hodině večerní došlo na železničním přejezdu mezi zastávkami Chlumín a Netřeba na trati 092 (Kralupy n/V - Neratovice) ke srážce nákladního vlaku 1.nsl. 60570 (odklon vlaku 52630 Brno Maloměřice - Most n.n., dopravce ČD Cargo) s nákladním automobilem převážejícím osobní automobily. Při srážce byl zraněn strojvedoucí nákladního vlaku.
Po srážce vykolejila lokomotiva (751.092) a tři vozy (prázdné cisterny) za ní. Vykolejené vozy zničily traťovou kolej v délce cca. 100 metrů, což si vyžádá výměnu svršku. Oprava potrvá 7-10 dní a během této doby je zavedena náhradní autobusová doprava v úseku Úžice - Neratovice. V současné chvíli na místě zasahuje pomocný vlak a jeřáb z České Třebové.

Fotografie z místa nehody:

Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek

Fotografie: TAURUS


j_chk | 15.5.2008 (16:23)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Středočeský


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
16.05.2008 (22:29)  
Chemik: máš pravdu, je to o tři řády méně, tedy 0,02 km3. Původní pramen uváděl, že z 1 litru kapaliny vznikne 1320 m3 plynu, ve skutečnosti je to 1320 litrů.
editor nebo admin ŽP RaPa  mail  
16.05.2008 (15:33)  
PES38: Já sem spíš otrávenej z toho, že vždycky se píše, že vlak se srazil, vlak narazil... Jako by za to mohly dráhy...
registrovaný uživatel PES38 
16.05.2008 (13:14)  
Kdyby tam byl čpavek, tak by bylo veselo, no :-)))

Já to klidně domyslím, došlo by na evakuaci a bylo by asi pár lidí otrávenejch.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
16.05.2008 (11:11)  
2 Chemik:

je to rozdíl. Gumokol vjíždí na přejezd = majetek dráhy a za podmínek zákonem a drahou stanovených. Plně souhlasím s tím, že není li si gumokolník jist, má zastavit. Viz historické, "Stůj, vyčkej až přejede vlak".
registrovaný uživatel milos  mail  
16.05.2008 (11:10)  
Chemik: tak nejak - ti nejzastrcenejsi z modroarmadniku vzdy cekaji na svoji chvilku, kdy by hned vsechny ostatni nejradeji zlyncovali...
registrovaný uživatel Chemik 
16.05.2008 (10:08)  
Ach bože, tady je zase nenávisti. A když podobnej kiks udělá někdo na dráze, tak je to chudák přepracovanej fíra/výpravčí. Jakej je rozdíl projet červenou na silnici a na dráze (Vrutice, Káranice)? Taky bychom je měli zavřít až zčernaj, hazardéři?
Buďme rádi, že to všichni přežili a někde nevyteklo 200 tun nafty.
Minatron: to snad tolik ne, přepočítej si to. Seknul ses asi o 6 řádů ;-)
16.05.2008 (8:36)  
Kotle cisteren pro přepravu takovýchto fujtajblů jsou naštěstí pro takovéto situace dimenzovány, spíš by došlo k poškození nějaké armatury (stáčecí hrdlo apod.) a jen drobnému úniku, ale manévry by kolem toho byly pořádné.Jinak by mě docela zajímalo, k čemu při tom střetu došlo, že si chudák barunka skoro lehla na záda. V podobných případech vyskočí tak nanejvýš první náprava, ale tady to skoro vypadá jakoby jí někdo doslova podtrhnul nožičky (kolečka).
registrovaný uživatel redbird  mail  
16.05.2008 (8:01)  
minatron: No právě, fujtajbl.
16.05.2008 (7:43)  
redbird: 1 cisterna = cca 50 t kapaliny = cca 20 km3 prostoru se smrtelnou koncentrací 5000 ppm.
registrovaný uživatel redbird  mail  
16.05.2008 (6:21)  
092 stála ještě hodinu před událostí ve Všetatech jako dispečerka. Kdyby byl místo prázdných cisteren od nafty přepravován plyný zkapalněný čpavek, a po srážce a vykolejení vagonů by nejspíš došlo k narušení tlakového celku cisterny. Pak by následovaly nejspíš události jejiž dosah se bojím domýšlet.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko