Praha - České dráhy informují cestující, že v sobotu 26. dubna bude na dvojici spojů SuperCity 505 a 508 Praha - Ostrava - Praha místo jednotky pendolino řazena náhradní souprava. Důvodem je plánovaná prohlídka jednotky 680.002 po najetí 825.000 km, včetně defektoskopie náprav. Jedná se o nejméně vytížené spoje této kategorie, přičemž pendolino bude nahrazeno standardní náhradní soupravou, prezentovanou jako vlak standardu EuroCity.
Spoj SC 505 odjíždí z Prahy-Holešovic v 13:23; vlak SC 508 z Ostravy hl.n. v 17:20.
zdroj: České Dráhy
Praha hl. n. | 25.4.2008 (20:54)
Související zprávy
30.06.2008 (19:45)
Tuto sobotu, 28.6.2008 byla opět taková údržba.
28.04.2008 (17:16)
Na tom Hutníkoj jelo klasický obyč béčko neRIC :-!
28.04.2008 (9:20)
No já mám právě také velké obavy, že pro ČD je i Béčko EC standart. Akorát nevím, jakým právem si tyto standarty tvoří a s jakou odvahou to nazývá vlakem vyšší kvality...
Já právě mám za to, že EC by mělo být pro celou Evropu stejné, kdežto SC, IC a Ex si definují ČD samy jako obchodní značku (takže tam můžou dát třeba 810 - předsuvné dveře, velkoprostor, průvodčí v každém voze :-))
Ale byl bych rád, kdyby se k tomu vyjádřil někdo, kdo zná ty předpisy. Jestli se třeba jednou nedočkáme toho, že si koupíme lístek do Pendolína a pak pojedeme Béčkem :-(
Já právě mám za to, že EC by mělo být pro celou Evropu stejné, kdežto SC, IC a Ex si definují ČD samy jako obchodní značku (takže tam můžou dát třeba 810 - předsuvné dveře, velkoprostor, průvodčí v každém voze :-))
Ale byl bych rád, kdyby se k tomu vyjádřil někdo, kdo zná ty předpisy. Jestli se třeba jednou nedočkáme toho, že si koupíme lístek do Pendolína a pak pojedeme Béčkem :-(
28.04.2008 (2:30)
tenzor: No mě hlavně dostává, jak se všude omílá to naklápění a pak náhradní souprava bez něj to zajede vpohodě za stejný čas... ono když už ty soupravy jsou, tak bych se snažil využít naplno jejich možností...
27.04.2008 (22:07)
Standart EC u ČD dneska už nemá smysl uvažovat - když se neplatí příplatky, tak si nikdo nemá na co stěžovat (stejně si myslím, že to byl jeden z důvodu zrušení příplatku - ČD to nedodržovaly, některé vlaky byly formálně změněny na EC jako například Hašek, aniž by se změnilo řazení apod.)
BTW, pokdu na tom Hutníku jelo rekonstruované B s látkovými potahy, co jezdí na brněnských expresech tak aspoň z tohohle pohledu to bývalý standart EC splňovalo (žádná koženka) :)
BTW, pokdu na tom Hutníku jelo rekonstruované B s látkovými potahy, co jezdí na brněnských expresech tak aspoň z tohohle pohledu to bývalý standart EC splňovalo (žádná koženka) :)
27.04.2008 (21:22)
radekedar: si děláš humor :-O Tak to už je fakt síla! Doufám, že tam dali aspoň "plyšáka" z Brněnskýho Expresu?! Nebo tam byla koženka?:-O
27.04.2008 (21:11)
Ja_Va: Béčka podle ČD standartu EC/IC odpovídají, neboť B jelo jako vůz č. 5 v pátek na IC 541 Hutník. (místo Bmee)
27.04.2008 (20:51)
Tak to by mě opravdu zajímalo, jak je definován standart EC a IC (je v tom rozdíl?). Víte někdo odpověď?
Nedávno jsem na jednom EC potkal vozy řady Beer a když jsem se přes formulář na www.cd.cz zeptat, tak mi bylo sděleno, že prý tento vůz odpovídá standartu EC, že umožňuje rychlost 140 km/h. To umí i Béčka, takže abyste je někdy nepotkali na spojích SC :-)
BTW: nemáte fotku těch Bmee?
Nedávno jsem na jednom EC potkal vozy řady Beer a když jsem se přes formulář na www.cd.cz zeptat, tak mi bylo sděleno, že prý tento vůz odpovídá standartu EC, že umožňuje rychlost 140 km/h. To umí i Béčka, takže abyste je někdy nepotkali na spojích SC :-)
BTW: nemáte fotku těch Bmee?
27.04.2008 (15:54)
RIS: pokud je SC definováno jako naklápěcí souprava, která jede kratší čas a nabízí vyšší komfort cestování (bez ohledu na to, že posledně jmenované není pravda) a ČD to vědomě nesplní, tak je to prachsprosté okrádání zákazníků a měly by to řešit příslušné úřady.
Když nemají těch italských krámů dost na to, aby nemuseli nasazovat náhradní soupravy, tak by mohli mít alespoň tolik slušnosti a chtít za to stejnou cenu jako u EC..
Když nemají těch italských krámů dost na to, aby nemuseli nasazovat náhradní soupravy, tak by mohli mít alespoň tolik slušnosti a chtít za to stejnou cenu jako u EC..
27.04.2008 (0:19)
njn, ale Bmme nikdy nebude mit klimu, vakuove wc, susic rukou na WC, bezbarierovy pristup, vlakovy rozhlas, elektronicke informacni systemy, stolecky, sluchatka atd atd....ale jasny, kdyz to neni kazdy den tak to cestujici jako ja pochopi
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko