..: Nové webové stránky o cestování mezi Prahou a Brnem :..

Ilustrační obrázekBrno - České dráhy zpřístupnily veřejnosti novou sekci svých webových stránek, věnovanou speciálně cestování mezi Brnem a Prahou. Dopravce tento krok komentuje snahou o zpřehlednění poskytovaných informací o možnostech přepravy mezi českou a moravskou metropolí. Cestující tu naleznou ceníky jízdenek a přehled všech dostupných vlakových spojení, včetně detailů o jízdě vlaků. Nová část webu ČD navíc na jednom místě prezentuje prakticky všechny možnosti slev a platné akční nabídky, čímž částečně reaguje na častou kritiku nepřehlednosti tarifního systému a nedostatečné propagace svých produktů.

"Počet cestujících mezi Brnem a Prahou je obrovský. Chceme proto pomoci lidem zorientovat se v našich obchodních nabídkách a všechny, kdo váhají, jak jet do Prahy, přesvědčit, že cesta vlakem může být levná a pohodlná,“ říká Zbyněk Honys, ředitel Odboru komunikace ČD. Nová část firemních webových stránek nezapomíná ani na zdůraznění kvality spojů na prvním koridoru: od brněnských expresů, přes mezistátní vlaky EuroCity až po spoje vedené jednotkami pendolino. V aktuálně platném grafikonu jezdí mezi Prahou a Brnem rekordní počet taktových spojů, z toho šest párů expresů, které na své cestě zastavují pouze v Pardubicích. V kombinaci s vlaky EC a SC je tak každou hodinu zajištěno rychlé spojení dvou největších měst republiky.

zdroj: České dráhy a Deník


Adys Poslat mail autorovi | 18.4.2008 (7:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby

Další z regionu ČR Jihomoravský ČR Praha


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel M 
21.04.2008 (16:37)  
jakub - ja vim, ale znas to - jsou obchody, kde maji (v "prumeru") protivny prodavacky a jsou obchody, kde maji (v "prumeru") prodavacky ochotny...
21.04.2008 (10:04)  
Popravdě řečeno už po přečtení první věty, kde se praví ta stará pohádka o nehodách na D1 jsem se musel smát. Kolik autobusů je průměrně denně zpožděno kvůli nehodám na D1? Jaká je tedy průměrná jízdní doba autobusu při započtení zpoždění? A ted to samé u vlaků. Domnívám se, že zrovna tak časté jako jsou nehody na D1 jsou i mimořádnosti na koridoru jako PZZ atd. Navíc jízdní doba vlaků je delší i podle jízdního řádu a to zhruba o 10-20 minut (SC nepočítám, protože je to trochu mimo)...
20.04.2008 (22:58)  
M: To je vše o lidech - někteří informují...
registrovaný uživatel M 
20.04.2008 (21:53)  
Muj cerstvy postreh (s tim webem to souvisi zhruba tak, jak napsal ten "Japonec") - naci borci vcera ve dvou Havirov-Brno. O vlacich vedi asi celkem prd a ja blb jim radu nedal. No, zahlasili zpatecni Brno a co dostali? Samozrejme lupen za 650, ackoliv mohli mit za 390. Ale to by jim to ta kravka/vul museli rict ze...
Dilo pak zavrsili tak, ze zpatky museli pres Breclav, takze kdybych jim nerekl, ze by to radsi meli nahlasit nak doprdu, tak jeste mohli zaplatit flastr...

Takze webem, o kterem "nikdo" nevi to zacina, neochotou informovat to pokracuje a totalnim vseobecnym odporem k CD to konci...
19.04.2008 (14:10)  
Pato: Na kritice není nic špatného. Pokud to není je sprosté pomlouvání, tak jde o názor pisatele - je jedno jestli má pravdu nebo ne, je to výraz postoje vůči dané službě.

K webu ČD. Typický obyčejný cestovatel: Otevře IDOS, najde spojení v požadovaný čas a vidí cenu: Connex 242 Kč, vlak 314/236 Kč, u spojů SA není uvedena cena. Co mě vede pátrat po zajímavější cenové nabídce ČD? Nic. Nejdřív musím zjistit, že taková možnost vůbec existuje, pak jí budu hledat.

Takže stránka sama o sobě není špatná, ale špatné je, že se moc nepracuje na tom jak k ní zájemce přivést.
registrovaný uživatel pato 
19.04.2008 (13:25)  
Začínám mít dojem ,že i kdyby ČD jezdily zdarma,bude to pořád špatně ,jen proto, že jsou to ČD. Ať udělá tento podnik cokoli,-viz tvorba nových stránek- je okamžitě podroben kritice"odborníků na slovo vzatých".Přesto, že hodně věcí v činnosti ČD se mi nelíbí tak z kritiky čehokoliv za každou cenu je mi zle. A nezapoměňte se do mě obout jak jsem zastánce dráhy a jak jsem určitě placený propagátor ČD. :-)
registrovaný uživatel M 
19.04.2008 (10:22)  
Nevim no... Patnact procent malo? Asi dost zalezi na objemu produkce, velikosti a strukture fixnich nakladu a tak ne? Je jasny, ze kdyz si 15% prirazi hospoda ke steaku tak nevydela. Lowcosty nebo nedej boze financni spekulanti by za 15% asi utrhli ruce...
19.04.2008 (9:25)  
Ad tenzor: Smyslem mého příspěvku bylo poukázat na to, že není velký rozdíl mezi pojmy "SA" a "dopravci na realci Praha - Brno".
registrovaný uživatel tenzor 
19.04.2008 (9:21)  
M: odhadem a víceméně spodní hranici nákladů, samozřejmě můj odhad může být úplně mimo, ale zarážely mě řeči některých lidí (byť třeba spojených s Tourbusem apod.) že je SA jen pračka špinavých peněz a že v žádném případě nemůžou vydělat, takže jsem si to zkusil spočítat a vyšlo mi tohle.
Jak už jsem psal těch 20-30 je při ceně jízdenky 180 Kč, někteří jezdí na levnější, takže reálně vydělají méně, jen pár procent z ceny lístku. Ale i těch 15 procent zisku z obratu pro drtivou vetšinu našich obchodníku málo je.

zirecek: ano, ale snaží se vydělávat co nejvíce s ohledem na vytlačení konkurence i na budoucnost (teď by mohli ještě zvýšit ceny a rýžovat na tom, ale neudělají to, protože ví, že by mohli časem ztratit pozice). Je to opačný přístup než má většina obchodníků s čímkoli u nás (zvednu ceny, ejhle, nemám větší zisky, protože mám méně zákazníků -> opět zvednu ceny nebo snížím kvalitu).
registrovaný uživatel M 
18.04.2008 (21:32)  
tenzor - by mne fakt zajimalo, jak jsi pocital fixni (rozumej nevazanej na konkretni jizdu) naklady... A doufam, ze jsi pro vsechny spolecnosti neuvazoval stejnou castku...

BTW - a kolik by mel byt ten zisk na jednu jizdenku teda? Kdyz 20-30 z toho tveho komentu vyznelo jako hrozne malo. Vzdyt je to 15% z ceny listku...
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko