Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Praha - V sobotu 5.4.2008 bude probíhat kontrola jednotky Pendolino 680.007 v rámci pravidelné nezbytné údržby, která tentokrát přesáhne časový rámec jedné noci. Proto bude tuto sobotu nasazena na jeden pár spojů mezi Prahou a Ostravou náhradní souprava standardu EuroCity. Pendolino nepojede na vlaku SC 505 s odjezdem z Prahy-Holešovic ve 13:23, a zpět z Ostravy SC 508 v 17:20.
zdroj: Tisková zpráva ČD
NIcKON
| 4.4.2008 (21:01)

Related news

1 2 | Zpráv na stránku: |
09.04.2008 (8:52)
MZ-Jak to že mi nepomůže místenka?
Já naiva si do teď myslel, že místenka=reservace příslušné sesle, na kterou umístím svou záď.
Nebo že by bylo vše jinak?
Já naiva si do teď myslel, že místenka=reservace příslušné sesle, na kterou umístím svou záď.
Nebo že by bylo vše jinak?
07.04.2008 (9:05)
Mimochodem, ČD hodlají vybírat SuperCenné jízdné bez ohledu na to, že pojede náhradní souprava? Pokud ano, pak si myslím, že jde o porušení zákona na ochranu spotřebitele a cestující by se měli bránit - ČD nejsou schopny zabezpečit stejnou jízdní dobu, naklápění, pohodlí a služby které inzerují a ví o tom (ano,teď nechme stranou fakt, že služby a kvalita cestování v Pendolinu mají setsakra daleko i do polského IC, natož evropského standartu a že cesta v náhradní EC soupravě, za kterou by cestující normálně zaplatil méně, může být pohodlnější).
Naopak, to co pise Ajemgud, asi nezávadné nebude (tedy morálně ano), ČD si můžou určit že SC má speciální tarif pouze vnitrostátně a jinak je to obyčejný vlak (klidně můžou i říct že v úseku Břeclav - Vídeň je odbavované jako spěšný vlak :) )
Naopak, to co pise Ajemgud, asi nezávadné nebude (tedy morálně ano), ČD si můžou určit že SC má speciální tarif pouze vnitrostátně a jinak je to obyčejný vlak (klidně můžou i říct že v úseku Břeclav - Vídeň je odbavované jako spěšný vlak :) )
06.04.2008 (16:16)
Ach, to je tragédie!
06.04.2008 (9:48)
MZ - a jak je to u pendolin do Vídně? Od Břeclavi do Vídně už poplatek za použití platit nemusíš. Je to tedy akorát rejžování na českých cestujících, rakušáci jezdící z Hohenau do Vídně a zpět, používající pendolino, jedou za normální tarif, jako osobák. :(((((
Možná by to byl zajímavý námět pro Sdružení obrany spotřebitelů, jestli to náhodou není skutečně nějaká diskriminace, když ve stejném vlaku se někde platí víc a někde míň.....
Možná by to byl zajímavý námět pro Sdružení obrany spotřebitelů, jestli to náhodou není skutečně nějaká diskriminace, když ve stejném vlaku se někde platí víc a někde míň.....
05.04.2008 (15:29)
Zrušení EC/IC příplatků jaksi neprovázelo zvýšení kapacity soupravy. Nedělní 582 jezdí na "stojáka" už ze Svinova, místenky vám nepomohou ...
Zrušení povinné rezervace v Pendolinech by zvýšilo jejich využití, protože i 86 Kč je dost peněz a cestující za ně nedostává vlastně nic.
Povinná místenka je v podstatě poplatkem za použití Pendolina ... nikoli rezervační služba.
Další věcí je, že Pendolino má nízkou kapacitu. Ve srovnatelných vozidelch s naklápěcí skříní (Německo, Itálie, Švýcarsko) jsou ve dvojce 4 sedadla v jedné řadě, zatímco české má jen tři. I čtyři sedačky v uspořádání 2+2 poskytují cestujícím více komfortu než české 2+1 ...
Zrušení povinné rezervace v Pendolinech by zvýšilo jejich využití, protože i 86 Kč je dost peněz a cestující za ně nedostává vlastně nic.
Povinná místenka je v podstatě poplatkem za použití Pendolina ... nikoli rezervační služba.
Další věcí je, že Pendolino má nízkou kapacitu. Ve srovnatelných vozidelch s naklápěcí skříní (Německo, Itálie, Švýcarsko) jsou ve dvojce 4 sedadla v jedné řadě, zatímco české má jen tři. I čtyři sedačky v uspořádání 2+2 poskytují cestujícím více komfortu než české 2+1 ...
05.04.2008 (11:02)
SC 501 ani z prahy neni úplně plné z Holešovic obsazenost kolísá od cca 15% - cca 55% a někdy ještě více.
05.04.2008 (10:57)
Josef Petrák :
A viděl jsi obsazenost SC500 v pondělí ráno? Řekli bychom, že bude prázdné, ale jednička bývá 100% obsazená, a dvojka téměř taky. A obdobně i SC502 ...
Člověče, můžeš nám vysvětlit, jakým algoritmem jsi došel k tomu, že SC500 a SC502 by měly být v pondělí ráno prázdné ?
Vždyť to je špička přesunu lidí z Moravy do Prahy....
Naopak jak píše Jiri Vosecek, ranní Pendolino z Prahy je prázdné.
Měl by sis to trošku srovnat...
A viděl jsi obsazenost SC500 v pondělí ráno? Řekli bychom, že bude prázdné, ale jednička bývá 100% obsazená, a dvojka téměř taky. A obdobně i SC502 ...
Člověče, můžeš nám vysvětlit, jakým algoritmem jsi došel k tomu, že SC500 a SC502 by měly být v pondělí ráno prázdné ?
Vždyť to je špička přesunu lidí z Moravy do Prahy....
Naopak jak píše Jiri Vosecek, ranní Pendolino z Prahy je prázdné.
Měl by sis to trošku srovnat...
05.04.2008 (9:26)
Nevím jak o víkendu, ale v pracovní dny uprostřed týdne (st, čt, pá) bývá první ranní pendolino z Prahy naplněné tak z 80%. Mluvím o úseku Pardubice - Olomouc. Hodně lidí nastupuje v Pardubicích (vč. mě) a nemálo lidí vystupuje v Olomouci.
05.04.2008 (2:28)
JV) A viděl jsi obsazenost SC500 v pondělí ráno? Řekli bychom, že bude prázdné, ale jednička bývá 100% obsazená, a dvojka téměř taky. A obdobně i SC502 ...
Tím chci říct, že i spoje, u kterých bychom předpokládali malou frekvenci, může být ve skutenosti mnohem větší. ;)
Pendolino za 200 CZK? :) che, další z důvodů, proč mít inkartu ... za pár jízd se vám zaplatí a místenka za 86 CZK je přece příjemná, ne?
Tím chci říct, že i spoje, u kterých bychom předpokládali malou frekvenci, může být ve skutenosti mnohem větší. ;)
Pendolino za 200 CZK? :) che, další z důvodů, proč mít inkartu ... za pár jízd se vám zaplatí a místenka za 86 CZK je přece příjemná, ne?
05.04.2008 (0:11)
miker: Já vím, že za kvalitu se musí zaplatit. Ale mám jeden krásný příklad - potřebujeme jet ve větším počtu ráno z Hradce Králové do vesničky u Ostravy na určitý čas. Jelikož místenka stojí 200 kč, tak by to přeci jen moc zahýbalo s cenou cesty pomocí ČD Net, Pendolino by řešilo náš problém s časem, takhle budeme muset jet přes Pardubice už krátce po půlnoci a spát ve vlaku, abychom tam byli včas.
Nevěřím v to, že v tom Pendolinu jedoucím v pět ráno z Prahy bude víc jak 10% lidí. Párkrát jsem ranní spoje viděl, hodně prázdné. Kdyby stála místenka polovinu, tak bychom do toho šli a spoj by byl rázem o pár lidí využitější. Takhle je to moc. Nejde nám o to pohodlí a o "PENDOLINO", ale o to být v Ostravě v rozumně a spát v posteli.
Tedy tím chci říci, že by na méně exponované spoje mohla být místenka levnější, aby se to naplnilo.
Nevěřím v to, že v tom Pendolinu jedoucím v pět ráno z Prahy bude víc jak 10% lidí. Párkrát jsem ranní spoje viděl, hodně prázdné. Kdyby stála místenka polovinu, tak bychom do toho šli a spoj by byl rázem o pár lidí využitější. Takhle je to moc. Nejde nám o to pohodlí a o "PENDOLINO", ale o to být v Ostravě v rozumně a spát v posteli.
Tedy tím chci říci, že by na méně exponované spoje mohla být místenka levnější, aby se to naplnilo.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info

informacni okenko