..: Testy řady 810 na Arlbergbahn, příprava 810 tour :..

Ilustrační obrázekInnsbruck, Rakousko - Náš zvláštní zpravodaj informoval, že v depu Innsbruck Hbf. zahlédl nevídaný stroj, český motorový vůz řady 810. Tento stroj zde nebyl náhodou. Díky podpoře mecenáše se daří realizovat unikátní projekt. Občanské sdružení ŽelPage, za podpory Rakouských drah, Pars nova a mnoha dobrovolníků se snaží o schválení stroje řady 810 na tratích ÖBB Netz.

Jak informoval zpravodaj, stroje jsou podrobovány testům na sklonově náročné Arlbergbahn mezi Innsbruckem a Bludenzem. "Zkoušky probíhají příznivě a bez komplikací. Dosavadní výsledky velmi překvapily a rakouští kolegové si stroje pochvalují," informuje náš redaktor. Podle vyjádření rakouského drážního úřadu stroje zcela splnily bezpečnostní předpisy, normy elektromagnetické kompatibility, a dle vyjádření ÖBB Traktion "jsou velmi spolehlivé a jednoduché na údržbu". Přiložený snímek zachycuje stroj během testovací jízdy v úseku Braz (Laguz) - Daalas. Jak jsme zjistili, stroj by měl dostat osvědčení v nejbližších týdnech. Rakušané budou řadu značit typem Schkfn.

Vyjede výletní vlak

Ilustrační obrázek

Rakouské dráhy jsou nadšeny touto aktivitou. Velmi pochvalně se vyjadřoval Josef Halbmayr, ředitel ÖBB Personnenverkehr a dodal, že dává projektu výletního vlaku veškerou svou podporu. "Vlak ZelPage by byl jistě velikou kuriozitou na naší trati a rádi bychom přivítali všechny návštěvníky. Dáváme projektu maximální materielní podporu," dodává. Přislíbeno je vyhrazení traťové cesty přes Arlbergbahn umožňující mnoho zajímavých fotozastávek. Poskytnuta bude i lokomotiva řady 2016 Hercules, která vlak proveze po rakouském koridorovém úseku.

Podporu přislíbila také firma Pars nova, která pracuje na rekonstrukci přípojných vozů. Dodán bude jídelní vůz řady WRtax a také salonní vůz první třídy v panoramatické úpravě řady AStax. Soupravy by měla čítat celkem pět vozů. Doufáme, že na cestu z Prahy k Bodamskému jezeru a zpět se vlak EZ 142008 www.zelpage.cz vydá již v nejbližších měsících.

Retouch: EightyFour

Zdroj: Agentura Wild Duck


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 1.4.2008 (11:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Fikce a vtipy

Weitere aus Rakousko Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer miker  mail  
01.04.2008 (19:05)  
Lepší apríl jste vymyslet nemohli, škoda že se články nedají hodnotit hvězdičkama...
Registrierter Benutzer SergeS 
01.04.2008 (16:58)  
Peknej april :-D
01.04.2008 (16:28)  
ÖBB zkoušely M 810 na sklonově náročné trati Retz – Drosendorf v rámci úvah, že by ČD zajišťovaly dopravu na této regionální trati.
01.04.2008 (16:17)  
Pěkný aprílový žertík:-)
Registrierter Benutzer k.vojta  mail  
01.04.2008 (14:56)  
Článek je dobrý ale ta souprava mě opravdu pobavila.
01.04.2008 (14:36)  
Dovolte abych se zasmál: to je vtipné acha cha, já se seměji ha ha ha ... no nic mám první duben přece :-D
Registrierter Benutzer Bovlk 
01.04.2008 (13:31)  
Nechtělo by to do řazení přidat ještě tenhle vůz?
http://www.sweb.cz/dk-model/obrazky/pivak/hanusovice.JPG
01.04.2008 (13:13)  
Kdyby nebylo 1.dubna tak bych tomu i věřil. Již před asi 20 roky zkoušely Rakušáci 810 na svých tratích. Lépe řečeno srovnávali motorové vozy. Tedy 810 od ČD (v té době ČSD) to nebyla, ale ekvivalent, který byl dodán GySEV (Bzmot 501) a byl porovnáván s tehdy novým motorovým vozem 5047 na dnes již uzavřené trati Mürzzuschlag - Neuberg. Tenkrát vyšlo srovnání k810: volně přeloženo "primitivní kolejový autobus".
01.04.2008 (13:06)  
Dost dobrej fór na Apríla. Ještě by to chtělo jednu 015-ku ,kdyby s sebou někdo táhnul kolo a náhodou by ho začala na kožence bolet zadnice.
Registrierter Benutzer (old) 
01.04.2008 (12:29)  
Hodnotím plným počtem bodů: 5* :-)))
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko