..: ČD: trať do Kladna nebude elektrifikovaná ani dvoukolejná :..

Praha - Podoba rekonstrukce trati 120 na moderní rychlodráhu dnes doznala výrazného obratu. Generální ředitel Českých drah Petr Žaluda totiž na dnešní tiskové konferenci představil nový koncept modernizace trati 120. Podle předběžného průzkumu expertů se elektrifikace jeví jako neefektivní. Plánované zdvojkolejnění by navíc příliš narušilo celkový ráz Prahy 6 s přilehlým parkem Stromovka a taktéž by bylo velmi finančně náročné. SŽDC proto ve spolupráci s dopravcem raději investuje do kvalitního traťového svršku na jedné koleji a investice nasměruje do vozidel.

Vedení Českých drah přistoupí kromě nákupu více než stovky starších vozů Bimz také k nákupu 8 motorových jednotek řady 605 z Německa. Soupravy jsou známy pod jménem ICE-TD a měly by být nasazovány místo stávajících motorových vozů řady 854 na rychlíkových spojích Praha - Chomutov a také na spěšných vlacích Praha - Rakovník. Uvolněné vozy přejdou na vozbu zastávkových vlaků.

Nové rychlíkové soupravy se stanou další vlajkovou lodí ČD s tím rozdílem, že by nebyly povinně místenkové a platil by na nich speciální tarif, zvýhodňující stálé zákazníky. "Podařilo by se nám tak výrazně zkrátit jízdní dobu mezi Kladnem a Prahou ze současných 35 zhruba na 20 minut, což je, myslím si, velmi dobrý výsledek," uvedl tiskový mluvčí ČD Jakub Ondřala.

Jak se nám podařilo zjistit přímo od zdroje přímo z vedení Českých drah, jednotky zcela vyhovují českému zabezpečovacímu systému. Nám se dokonce podařilo zachytit testovací soupravu v Kolíně ještě v barvách DB. Nechme se jen překvapit, jak bude vypadat český nátěr…

A jestli nevěříte, podívejte se na kalendář.:)

zdroj: Agentura Wild Duck


KAROTKA | 1.4.2008 (7:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Fikce a vtipy

More from ČR Praha ČR Středočeský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
Registered user FFMartin  mail  
01.04.2008 (9:27)  
hmmm.... musim se priznat, ze jsem Vam to zpocatku sezral i s navijakem...:-) I kdyz trochu me omlouva fakt, ze v souvislosti s tzv. rychlodrahou uz toho bylo napsano tolik, ze se v tom uz clovek pomalu ztraci
01.04.2008 (9:22)  
Honzík: Nevim jestli se s temi Desiry nejedna o April, ale loni, nebo predloni se mluvilo o tom, ze CD maji v planu dlouhodoby pronajem 30-50 Desir - jedna se snad o toto?
01.04.2008 (9:05)  
Snaha o apríl dobrá, jen se bojím realizace - náš Kocourkov dělá občas divy!
01.04.2008 (8:47)  
Vůbec bych se nedivil, kdyby to byla pravda. Neochota, vlastně nenávist ke všemu kolejovému je v této zemi normální.
Registered user Honzík  mail  
01.04.2008 (8:43)  
Ricky, to je apríl, zbytečně rozšiřuješ dezinformace, podívej se do kalendáře! A nemusíš mi proto volat.
Kdyby autor napsal, že tam budou jezdit Desira, tak bych tomu věřil, protože od new GVD budou v DKV Praha (8ks), ale to je informace nehodná tomuto datu, protože si všichni budou myslet, že je to APRÍL
Registered user stoupa  mail  
01.04.2008 (8:30)  
2 Pavel Večeřa:

Ježíšmarjá nemluvte o tom! Až se to dozvědí na Hanspaulce, budou chtít zubačku do věch světových stran!
01.04.2008 (8:19)  
...a já si říkal, proč se Dejvice tak urputně modernizují. Nový štěrk, podsypané vexle, nové "nástupiště" :D
Registered user stoupa  mail  
01.04.2008 (8:16)  
Ovšem nechápu, proč jste spolučtenářům utajili fakt, že ICE-TD budou v rámci zapojení českého průmyslu do celé transakce přezbrojeny a pohonnou jednotkou pro snadnější zvládání stoupání z Pha Bubna a Činely až do Veleslavína se stane turbinový motor odvozený z osvědčeného M 601 z Motorletu - pro Turbolety. Slibné je též očekávané posunutí hladiny a druhu hluku do vyšších oktáv. Pohon na zemní plyn je samozřejmostí.
01.04.2008 (7:51)  
Ještě, že byla na konci agentura - Wild Duck - bo jinak už jsem to bral, že i tohle je možné, :o)).
01.04.2008 (7:38)  
jako cely to je april? Fakt jste me nachytali, ale bylo mi to divny! :-D
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2020 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko