..: Dva školáci se pokusili vykolejit vlak :..

Ilustrační obrázekFrýdek-Místek - Dva třináctiletí chlapci položili na trať ve Frýdku-Místku betonovou dlaždici a pozorovali projíždějící vlak, zda vykolejí. K neštěstí ale nedošlo a chlapce na místě zadržela městská policie. Nyní se řeší, co s nimi dál.

Chlapci položili na kolej těžkou betonovou dlaždici a zamaskovali ji tmavou látkou a větévkami tak, aby nebyla vidět. Pak vylezli na most a pozorovali přijíždějící vlak z Frýdku-Místku do Ostravy. Vlak dlaždici naštěstí jen rozdrtil a pokračoval dále, strojvedoucí však zavolal městskou policii. Přivolaná hlídka dva výtržníky zadržela, když scházeli z mostu prohlédnout si rozdrcenou betonovou dlaždici. Chlapci si celou akci natáčeli mobilním telefonem a tak je jasně patrné, že se dobře bavili. Policie případ vyšetřuje jako ohrožení provozu obecně prospěšného zařízení. Kvůli nízkému věku nebudou formálně potrestáni, před soud se přece jenom za pokus o vykolejení vlaku dostanou. "Skutek bude projednávat Okresní soud ve Frýdku-Místku, který jim může uložit některé z výchovných opatření, to může být dohled probačního úředníka nebo až ochranná výchova," řekl k tomu policejní mluvčí.

Ilustrační foto: špáňa

zdroj: iDnes.cz


NIcKON Poslat mail autorovi | 10.3.2008 (14:07)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Nehody a mimořádnosti

Weitere aus ČR Moravskoslezský


  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer Mirek.S  mail  
11.03.2008 (14:02)  
Ta dnešní mládež...když sem byl malej a blbej tak sem dal občas s kámošem na trat šutr ale dlaždici? to me nenapadlo..za chvíli budou sestřelovat i letadla...
Registrierter Benutzer Web 
11.03.2008 (11:15)  
mfíra: To je správně!

Jinak bych chtěl pochválit toho fíru, že zavolal MP. Je správné nemít klapky na očích...
Registrierter Benutzer mfíra 
11.03.2008 (10:26)  
Když s 810 pojededete rychlostí 70 km / hod a hned za obloukem bude na glajze položeno pár šutrů v průměru tak 10 - 15 cm, řeknu vám, že to není moc příjemný pocit. Už jen proto, že nemám šanci výrazně snížit rychlost, natož pak zastavit. Dostat pod ruku ty výtečníky, tak bych jim sám nařezal na zadek, kolik se jim tam vejde, zákon - nezákon. To by si pak zapamatovali, co se smí a nesmí....
Registrierter Benutzer Bovlk 
11.03.2008 (10:13)  
No jestli skutecne chteli videt, jake to je, kdyz vlak vykoleji, tak to uz asi fakt neni klukovina.
Registrierter Benutzer pato 
11.03.2008 (8:50)  
Já teda osobně nevím, ale z toho co jsem viděl v tv a četl oni NECHTĚLI vidět co to udělá až na to vlak najede, oni CHTĚLI vidět jaký to je když vlak vykolejí. A to by podle mě v jejic věku už posoudit míru nebezpečí mohli.
Registrierter Benutzer tenzor 
11.03.2008 (7:51)  
M: Já přece neříkám, že to bylo hrdinství :) Pro nás to byla zábaba.. jenom jsem se snažil vysvětlit, co bylo za mých školních let bráno jako klukovina (a přesto poměrně tvrdě postihováno).
11.03.2008 (7:41)  
jsou to blázni,bych chtěl vidět,co by dělali,kdyby ten vlak opravdu vykolejil,kus betonu,to už není normální.
Registrierter Benutzer George_L  mail  
11.03.2008 (7:18)  
to PŘEMA: Podle záběrů z TV spíš usuzuju, že se bavili v místě pod frýdeckým zámkem a celé to sledovali z mostu ulice Revoluční (taky čtyřproudá).
Registrierter Benutzer PES38 
11.03.2008 (7:16)  
Já mám za sebou "jen" šutr na koleji pod 810. Byl to ten klasický, kterých je u kolejí habaděj. Rána jak z děla a 810 ho rozdrtila na prach. Tehdy jsem měl nevíc strach z toho, že fíra zastaví a vypráší mi kožich. Naštěstí nezastavil. Na kolejnici to udělalo zřetelnou stopu, která je tam dodnes.
11.03.2008 (7:15)  
Miroslav Zikmund: Jednotka řady 680 je poměrně odolná vůči opuštění železničního svršku při vykolejení. Ve 160 km/h na Jezernickém viaduktu by to byl hukot.
  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko