..: Vykolejení vlaku IC v Řecku :..

Ilustrační obrázekAtény - Dnes v 0:15 došlo ve stanici Larisa na nedávno modernizovaném úseku hlavní tratě Atény - Soluň k vykolejení vlaku IC 74 směřujícím do Alexandroupoli na severovýchodě Řecka. Doprava mezi Larisou a Soluní byla zastavena, trať pro provoz se podařilo uvolnit až v cca 8:30. Při nehodě bylo zraněno 28 cestujících, z toho 11 jich muselo být hospitalizovno. Žádné ze zranění není vážné. Důvodem vykolejení byla podle předběžných dohadů porucha výhybky, není však vyloučena chyba strojvedoucího. Mimořádnou událost šetří místní drážní úřad, který zatím příčiny nehody nepotvrdil.

zdroj: Novinky, tiskové zprávy OSE


Jiří Hovorka Poslat mail autorovi | 8.3.2008 (20:29)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Nehody a mimořádnosti

More from Řecko


14.03.2008 (16:49)  
ŘEKOVÉ JSOU STRAŠNĚ ŠPINAVÍ. ODHAZUJÍ ODPADKY, KAM SE JIM ZACHCE, NIČÍ VLAKY, ČMÁRAJÍ NA NĚ JEŠTĚ VÍC NEŽ V ČR A NESTARAJÍ SE O NĚ. ŘECKO JE BORDEL!!!!!!!!!!!!!!!!!
Registered user SzKT  mail  
10.03.2008 (11:29)  
IDeeSák: No já jen že podle Google Earth to vypadá, že skutečně celý úsek Leianoklády- Tithorea bude úplně jinudy: porůznu už tam je těleso patrné až skoro k Leianokládám. Je ovšem taky možné, že po těchto pracích kompletně předělali projekt a budou předělávat původní trať: vysvětlovalo by to, proč práce léta stojí a v Řecku je v tomto ohledu možné cokoliv.
Pokud jde o metro, tak si pamatuju, že na letiště jezdilo jen asi každé třetí metro a jinak tam jezdil vlak, ale časy se asi mění...
Pokud jde o Korint, tak jsem někde četl, že už Proastiakos nekončí v Neos Korinthos, ale ještě o stanici dál směrem na Patras.
10.03.2008 (9:01)  
SzKT - Tak se div, metro opravdu jezdí 25kV 50Hz a využívá stejnou infrastrukturu jako Proastiakos. Kvůli tomu došlo k rozdělení dříve provozovaných relací na Pireus-Neratziotissa a Neratziotissa - letiště. Najdi si JŘ na www.proastiakos.gr a www.ametro.gr

Stadlery nadále jezdí do Korintu a Kiata a mezi Neratziotissou a Pireem.

Práce Liokladion - Tithorea jsem zaznamenal kousek za touto stanicí. Přeložka by ale neměla být v úplně celé trase. Má to být ve stylu jako Třebová - Zábřeh. Alespoň co jsem viděl materiály před dvěma lety.
Registered user SzKT  mail  
10.03.2008 (8:15)  
IdeeSák: Dobrá práce, akorát je bohužel pro Řecko typické, že v podstatě stejný rozsah prací jsem tam viděl už v březnu 2006 a předtím v únoru 2004 se to taky moc nelišilo. Moc pěkný je úsek Domokos- Tithorea, akorát škoda, že bude opuštěn celý (severně od Tithorei je k vidění už léta portál tunelu přímo přes hory), čímž bych chtěl opravit drobnou nepřesnost: opuštěný bude celý úsek Domokos- Tithorea, akorát stanice v Leinanokladě by snad měla zůstat kde je. A pokud jde o spojení na letiště v aténách, tak to sice elektrické je, ale jezdí tam metro a velmi bych se divil, že by metro používalo železniční soustavu 25 kV, 50 Hz. Paralelně s ním tam jezdí motorové jednotky Stadler (blízce příbuzné řady 840 ZSSK) a to jednak do Atén a jednak do Korintu (nebo možná už i o kus dál).
09.03.2008 (12:31)  
Praha hl. n. - 1. Koridor Soluň - Atény jsem si projel 15. 2. Informace o stavbách jsou taky na Ergose.

2. Impulz o nehodě mi daly Novinky. Zbytek mám z oficiální tiské zprávy OSE (začal jsem se trochu věnovat řečtině).
Registered user Praha hl. n.  mail  
09.03.2008 (10:28)  
Máme štěstí, že do ČR nejezdí žádný vlak ani přímý vůz, protože by vlaky mohly nabrat hodinová zpoždění. Přesto, výhybky jsou nebezpečné. Pro příklad stačí Vindobona.


IDeeSák: Jak jsi přišel k této informaci? Myslím, jak k této nehod, tak k informacím o stavu traťi.
09.03.2008 (9:51)  
JnR, xAnri05:

Soluň - Litochoro hotovo včetně elektrizace,
Litochoro - Larisa - Domokos hotové s krátkým usekem elektrifikace kolem Larisy (bez el. provozu),
Domokos - Lionakladion kompletní změna trasy - probíhá,
Liokladion - Tithorea má probíhat modernizace ale pohyb nezaznamenán.
Tithorea - Inoi nevím
Inoi - Atény (mimo) hotovo včetně drátů, bez el. provozu
uzel Atény - probíhá modernizace a napojování tratě do Korintu, na Lariském nádraží jsou ve výstavbě 2 ostrovní nástupiště, 1 před dokončením, 1 dokončeno
Atény (mimo) - Pireus dokončeno bez elektrifikace

elektrický provoz:
Soluň - Idomeni
Soluň - Litochoro
Atény Neratziotissa - letiště
Registered user xAnri05  mail  
08.03.2008 (23:24)  
Me by to taky zajimalo. Byl jsem v tech mistech v dobe, kdy tam jeste koridor nebyl a byla to tam dobra bida :(
Registered user JnR 
08.03.2008 (22:09)  
Nemáte někdo informace, jak pokračuje stavba koridoru Atény - Soluň nebo dalších tratí v Řecku?

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2020 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko