Beroun - Českým drahám se tento víkend nedaří. Po pátečním vykolejeném nákladním vlaku v Lukavici a na několik hodin ochromeném koridoru se dnes v 13:55 pro změnu podařilo strhnout trolej v Berouně a to navíc v době, kdy probíhala neplánovaná výluka kvůli poškozené kolejnici. Bližší podrobnosti zjišťujeme, podle babitronu se na západ od Prahy pěkně začervenalo. Protože několik vlaků zůstalo ve Zdicích a Karlštejně, došlo dokonce k mimořádným obratům. Řada vlaků zůstala na více než hodinu uvězněna přímo v Berouně. Výrazně později odjely i nejméně dva vlaky do Německa.
Podle nejnovějších informací došlo ke stržení troleje na pražském zhlaví v okamžiku, kdy se míjely vlaky R 452 a Os 9933. Jednotka 451 při incidentu přišla o sběrač, poté dojela do Prahy s druhým zbývajícím, a tam byla teprve odstavena. R 452 dojel setrvačností do žst. Beroun, kde ovšem zůstal. Elektrodispečer následně vypnul celou žst. Beroun i obě koleje úseku Karlštejn - Beroun a osobní vlaky se otáčely již ve Zdicích a Karlštějně, přičemž druhá jmenovaná stanice přitom zažila téměř kapacitní kolaps. Celou situaci ještě zkomplikovala již v 9:30 zavedená výluka (do 15:30) jedné traťové koleje kvůli poškození kolejnice v úseku Dobřichovice - Řevnice. V 15:20 byl obnoven provoz po 1. TK Karlštejn - Beroun a teprve ve 22 hodin i na druhé. Za doplnění děkujeme novemberovi.
19:20 - Jeden z nehodou nejvíce postižených spojů, R 760, dorazil před malou chvílí do své cílové stanice ve Františkových Lázních. Byl na svém příjezdu přibližně 65 minut opožděn.
18:30 - Zpoždění na extrémně vytížené trati ve velmi nevhodnou dobu se daří tlumit jen pozvolna, jak dokazuje obratový Os 9944, který po obratu od 80 minut zpožděného Os 9939 odjel z Prahy téměř o hodinu (58 minut) později. Obratový Os 9945 si z Karlštejna veze 49 extra minut, 21 minutu na přilepšenou zdědil i R 456 "Albert Einstein". Zpřesňující informace dodal Poborskiii, děkujeme.
18:00 - R 760 přibral další dvě minuty a odjel z Plešnice. Obratový Os 7817 z Plzně zdědil po svém předchůdci 28 minut a odjel z Plzně stíhat minuty. Os 9940 pokračuje se 77 minutovým nášupem. Téměř půlhodinové zpoždění si vezou i R 854 (Plzeň), R 762 (Holoubkov) a motorový R 898 (Lochovice). Zdá se, že situace se pomalu normalizuje.
17:25 - R 760 odjíždí s bonusem 75 minut z Chrástu u Plzně. Norimberský R 452 "Jan Hus" dostal rovných sto minut a odjíždí ze Staňkova dobou, kdy už měl být dávno v Německu. 53 minuty si veze Os 7816 z Rokycan, svoje zpoždění už do Plzně jistě nestáhne.
15:14 - V Karlštejně uvízl R 760 a ve Zdicích Os 7809, první informace o "stržené troleji v Berouně" se dostávají na světlo.
Berounské trati by nejvíce pomohla výhybna v Mokropsech, aby se vyřešily problémy pri jednokolejném provozu Radotín – Dobřichovice.
Pokud nechcete, tak se nemusi stavet cela znova, ale pomohla by zasadni oprava nejproblemovejsich veci (nevim v jakem stavu je trolejove vedeni z roku 1970?), peronizace stanic a zastavek a zavedeni autobloku.
Takove akce bohuzel SZDC delat neumi bez toho, aby tam vyhlasila "kodidorizaci".
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.