..: V Lukavici na Moravě vykolejil nákladní vlak a paralyzoval koridor :..

Ilustrační obrázekLukavice na Moravě - Vykolejení nákladního ve stanici Lukavice na Moravě vlaku dnes v poledne paralyzovalo dopravu na trati 270. Podle dosavadních informací byly poškozeny dva nákladní autovozy směřující z Děčína do Horní Lidče. Ty pak pokračovaly po traťovém svršku další kilometr, než se úplně zastavily. Další škodu si odnesla lokomotiva vlaku EC 108 Comenius směřujícího z Krakova do Prahy, kde mělo dojít k poškození okna.

"Proti směru nákladu jel po druhé traťové koleji EC 108. Strojvedoucí rychlíku stačil před vykolejeným vlakem zabrzdit, rozbilo se pouze okno na lokomotivě, zatím nevíme od jakého předmětu," řekl dnes mluvčí Českých drah Radek Joklík. Podle všeho poškození způsobilo odletující kamení od vykolejené soupravy.

22:15 - R 623 Bečva před malou chvílí dorazil do své cílové stanice ve Vsetíně a definitivně tak ukončil patálie způsobené polední nehodou. I my proto tento dnešní "on-line přenos" z českých kolejí ukončujeme. Během dne se o vaši informovanost starali samlep a NIcKON. Děkujeme vám za vaši přízeň. Redakce.

21:10 - Asi poslední dnešní obětí je R 623 Bečva, který přibral další čtvrthodinu a z Dluhonic odjel zpožděný o 62 minuty.

19:30 - Uživatel tony nám zaslal fotografii z místa nehody. Tímto mu veřejně děkujeme.

17:50 - Od vsacanu zdědil zpoždění obratový R 623 Bečva, který odjel z pražského hlavního nádraží zpět na východ se zpožděním 47 minut. Janáček stáhl zpoždění do Chocně na 29 minut.

17:10 - Podle fotografií z místa nehody zveřejněných v reportáži na serveru Novinky.cz nešlo o vozy řady Wap se štěrkem, ale o prázdné autovozy.

17:00 - Poslední nehodou přímo postižený vlak zastavil ve své cílové stanici Praze hlavním nádraží. Jde o R 624 Vsacan. Svou pouť skončil 102 minut opožděn. Z vlaků, jež nehoda nepřímo opozdila, tak zůstal na trati už jen IC 516 Leoš Janáček (+33 minuty, Mohelnice).

16:30 - Zatímco se situace přímo v místě nehody uklidnila, problémy se přenášejí po české železniční síti dál. Svědky komické situace se tak stali cestující dnešního IC 516 Leoš Janáček z Bohumína do Prahy-Holešovic, kterému ve výchozí stanici chyběla lokomotiva přecházející z postiženého EC 107 Praha, jež byl na své jízdě cca 65 minut opožděn. A jelikož činí doba obratu v Bohumíně pouhých 37 minut, musel se problém projevit. Vlak nakonec odjel s 41 minutovým časovým skluzem. Cestující zmíněného IC jistě nebyli nadšeni ani z absence jednoho vozu druhé třídy. Měli tak totiž k dispozici pouze tři vagony této kvality.

16:00 - Podle novinek.cz došlo ke zprovoznění obou kolejí po druhé hodině, situace se poté začala rychle normalizovat.

15:15 - V postiženém úseku pořád neprojíždějí vlaky kategorie Os. Jejich funkci suplují vybrané rychlíky zastavující v úseku Zábřeh na Moravě - Mohelnice ve všech stanicích a zastávkách.

14:50 - EC 108 pokračuje ku Praze se zpožděním 139 minut (Choceň). R 624 Vsacan odjíždí z České Třebové s "nákupem" 91 minuty. SC 506 Pendolino vyvázlo docela dobře a podle Babitronu pokračuje s pouhými čtyřmi minutami ze Zábřehu na Prahu.

14:30 - EC 108 již pokračuje v jízdě. V současné době se nachází v České Třebové, jeho zpoždění momentálně činí 138 minut. Dalšími postiženými vlaky jsou R 624 Vsacan (92 min; Hoštejn), Os 3709 (66 min; Červenka) a EC 107/145 Praha/Detvan (66 min; Drahotuše). Zpoždění ostatních spojů nepřesahuje 60 minut.

14:15 - Podle aktuálních informací z Babitronu projel spoj SC 506 Pendolino z Ostravy do Prahy právě odbočkou Dluhonice a pokračovalo tak na Olomouc hlavní nádraží. Odklony přes Břeclav se tedy konat nebudou.

14:09 - Zprávu o zprůjezdnění jedné ze dvou traťových kolejí již můžeme potvrdit. Oficiální informaci přinesla většina významných českých zpravodajských serverů.

V současné době jsou v provozu již obě postižené koleje. Podle dostupných informací nebyl nikdo zraněn.

Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek

Zdroj: Novinky.cz, pozorování čtenářů v terénu.

Doplnil: NIcKON

Situaci budeme nadále monitorovat.


Samir Lepara | 24.2.2008 (0:24)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Olomoucký


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
26.02.2008 (21:45)  
Martin-CZ: Díky, házel jsem tudíž bludy.
26.02.2008 (19:48)  
zirecek: Na povolených odklonových trasách je možná buď rychlost traťová, nebo 40 km/h (AC trakce) a 55 km/h (DC trakce).
25.02.2008 (17:30)  
Jiří Průša: Myslím si totéž. Tou rychlostí si nejsem jistý, jestli je obecně stanovena pro jednotku 680 na 70 km/h či 50 km/h na neschválených tratích.
25.02.2008 (16:16)  
Snad moc nekecám,ale mezi Brnem a Nezamylice by pinďa jel 40Km/hod a z Neza celých 50 km/hod.(když tam mě někdo opravte)A s ohledem na množství vlaků na této trati to je přes Břeclav +/- stejné a neomezí to tolik dopravu. V břeclavi samozřejmě úvrať.
registrovaný uživatel V. 
25.02.2008 (14:29)  
dohlib: no jo ale pendolino by muselo ve vetsich stanicich zpomalit na 90... Takze to by tech 100km ujelo asi za padesta minut az hodinu. A na 330 by melo navic i volno, protoze tam se zmuzou na 3-7 vlaku za hodinu...
25.02.2008 (14:18)  
Už tu hodně hypotetizujeme, :o).
Kdyby jela jednotka 680 Olomouc - Nezamyslice - Přerov, či Přerov - Brno; tak tou sníženou rychlostí tam zablokuje provoz už na tak vytížených tratích.
registrovaný uživatel dohlib 
25.02.2008 (13:48)  
I když pojede Pendolino OL-Nezamyslice-Vyškov-Brno sníženou rychlostí, tedy např. 60 km/h, rozhodně to ujede rychleji, než když pojede Přerov-Břeclav(tady asi musí zastavit?)-Brno pořád 160 km/h bez zastávky. Vždyť je to Přerov-Břeclav 100 km + Břeclav-Brno asi cca 80 km. A bez zastávky to asi nedá, nebo se dá od Přerova projet Břeclav směr Brno bez zastávky ?
24.02.2008 (21:13)  
dohlib: Jednotka 680 stejně jako každá jiná lokomotiva/jednotka musí mít schválení na každou trať, jestli tam může jet či nemůže, za jakých podmínek. Jednotka 680 má tato povolení na málo tratí -> musela by jet přes Břeclav. Kdyby jela Brno - Vyškov - Nezamyslice - Přerov, musela by jet sníženou rychlostí.
Podobně, když byly dvě minulé nehody v ŽST Brodek u Přerova a veškeré vlaky jezdily odklonem Olomouc - Prostějov - Nezamyslice - Přerov, pouze Pendolino jezdilo Praha-Olomouc a Přerov-Ostrava a v úseku Olomouc-Přerov byl nasazen autobus.
registrovaný uživatel dohlib 
24.02.2008 (20:22)  
14:15 - Podle aktuálních informací z Babitronu projel spoj SC 506 Pendolino z Ostravy do Prahy právě odbočkou Dluhonice a pokračovalo tak na Olomouc hlavní nádraží. Odklony přes Břeclav se tedy konat nebudou.

-to je ale pěkná blbost jezdit "zkratkou" přes Břeclav, přes Brno to ještě pochopím.
24.02.2008 (16:46)  
Václav - Stavební práce začnou v březnu 2008.
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko