..: Křest lokomotivy Taurus v českých barvách již brzy :..

Ilustrační obrázek Vídeň / Brno - Jak jsme již na stránkách ŽelPage informovali, rakouské dráhy nechávají v rámci propagace Mistrovství Evropy ve fotbale EURO 2008 přebarvit 16 lokomotiv do barev účastnických států. V barvách České republiky je vyveden stroj 1216.226. V minulém a tomto týdnu, po roll-outu z dílen v Linci, byl nasazen do turnusu, kde zajišťoval mimo jiné vozbu vlajkových spojů rakouských drah - EC Transalpin a EN Wiener Walzer. Do týdne by měl stroj konečně zavítat také do jihomoravské metropole.

Dle sdělení tiskového oddělení ÖBB se bude konat křest lokomotivy právě na brněnském hlavním nádraží, a to 20.2. 2008 od 9:30. Stroj přiveze zahraniční hosty a představitele rakouských drah spojem R 270 z Vídně.

Jedním z čestných hostů a kmotrem bude bývalý československý reprezentant, mistr Evropy z roku 1976 Antonín Panenka. Na vzniku nátěru a projektu spolupracují také České dráhy. Po křtu proběhne krátká tisková konference.

Vstup na akci není nijak omezen. Redakce bude mít na místě svého zpravodaje, a přinese tak reportáž přímo z místa konání. Všem zájemcům přejeme příjemný nevšední zážitek a "českému Tauru" mnoho kilometrů bez nehod.

Zdroj: ÖBB, Wikipedia

Ilustrační foto: Josef Petrák


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 13.2.2008 (10:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Dopravci Vozidla Pozvánky

Weitere aus ČR Jihomoravský Rakousko


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
13.02.2008 (16:23)  
Vyměňovat strojvedoucího v přechodové stanici je mnohem levnější,než ho platit za jízdu po trati sousední železniční správy a tudíž v zahraničí.Na to,aby strojvedoucí mohl jezdit za pohraniční stanici musí mít zkoušky z jazyka a z předpisů,které by jinak nepotřeboval.A bude za ně-plným právem-chtít příplatek,bude dostávat cestovní náhrady.Když na ,,svém" území pojede ,,domácí" strojvedoucí tak je to prostě pro dopravce levnější,urychlení cestovní doby o několik minut za to opravdu nestojí.
Registrierter Benutzer M 
13.02.2008 (16:00)  
Osobaky stavi i v Sakvicich a tam to trva minutu, takze to s tim stavenim asi problem nebude...

Vymena firu? No zaprve to je prave ten problem - fakt je potreba, aby se na 150 km trase vymenoval komplet personal? Tohle je zeleznicni efektivita v praxi?:-) Ale dobre, jsou tam nejake normy teda (sice si tim vlaky serou pod kola, ale ok). Jenze vylezeni z lokomotivy a nalezeni do ni fakt trva deset minut?
Korrespondent oder ŽP Mitglied mouka  mail  
13.02.2008 (15:43)  
M: V Břeclavi se staví a střídají se tam taky fírové.
Registrierter Benutzer M 
13.02.2008 (15:24)  
Jako kecat muzou uz v predstihu a pochybuju, ze tam toho sampusu budou mit tolik, aby to nestihli vysplichat behem 15 minut:-)
Registrierter Benutzer Datel 
13.02.2008 (15:14)  
No pochybuji o tom, že se tam bude vláčet Panenka a jiní, jen kvůli tomu, aby za pět minut postříkali šampaňským lokomotivu, která pak hned odjede pryč? Určitě budou proslovy a ceremonie okolo toho. Takže bych to tipoval spíš na dvojičku...?
Registrierter Benutzer M 
13.02.2008 (15:09)  
271 ma tu peknou vlastnost, ze ackoliv je souprava pripravena a nic se kolem nedeje, tak stoji, stoji a vyjizdi o X minut pozdeji. Sice ji vede lokomotiva, ktera umi jezdit rychle docela (urcite alespon stejne jako rada 350), ale presto nejen ze to nezvlada za 32 minut, jako jeji slovenska kolegyne, ale snad ani za tech 37 minut, co ma "predepsanych".
Ale dobre teda, ma asi nejaky limit rychlostni... Ale zase je zvlastni, ze ackoliv preprav v Breclavi uz teda neni a vystup ceskeho pruvodciho a nastup rakouskeho trva minutu, tak planovany pobyt ve stanici je minut deset.

Inu, asi technicka prestavka, protoze vlak jede hrozne dlouhou trasu:-))

Nicmene, pokud to nebyla jen jednodenni zalezitost (coz klidne byt mohla) a pomalovane lokomotivy nekoluji po celem Rakousku, tak v Breclavi by treba slo potkat primo vedle sebe ceskou a spanelskou lokomotivu. Skoda ze ne portugalskou:-))
Registrierter Benutzer tenzor 
13.02.2008 (14:52)  
MZ: tak to bude nadhera, Herr Fürst Schwarzenberg, Panenka a Moravec spolu se zahranicnimi hosty a par metru od nich se bude spojovat lokomotiva se soupravou. A v momente kdy pan Schwarzenberg dokonci zkracenou verzi projevu, vypravci piskne odjezd (snad ho fira uslysi pres zvuky dechovky ktera v tu chvili zacne vyhravat) a vlak odfrci smer Viden. No to si nesmim nechat ujit! :)
Registrierter Benutzer Martas 
13.02.2008 (13:35)  
Včera byla 226ka v Českých Budějovicích.
13.02.2008 (13:35)  
Křest se dá krásně stihnout v rámci předodjezdové přípravy vlaku, kdy se musí spojit souprava, provést jednoduchá zkouška brzdy, což trvá dobře 4 - 5 minut. Takže na to, aby někdo postříkal lokomotivu drahým bublinkovým nápojem ve skle (téhož efektu lze dosáhnout teplou Coca~Colou z dobře zatřepané plastikové láhve) tahle doba stačí.
13.02.2008 (13:16)  
Miloši, tak to jsi mě dostal. Netušil jsem, že jsou v Brně na těch R27x tak ostré obraty. Já bych v tomto případě předpokládal dvojičku ;) pánové, jestli někdo vyfotíte traťovku téhle soupravy, budeme mít asi na dlouho unikát ... a budu vám tiše závidět, neb já se téhle srandy nemůžu zúčastnit. Můj soukromý tip je, že na soupravě navíc pojede i salónní ASmz, ale to možná kecám.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko