..: První vysokorychlostní trať v Argentině postaví Alstom :..

Ilustrační obrázekBuenos Aires - Dne 16.1.2008 oznámila argentinská prezidentka Cristina Fernandez de Kirchnerna na oficiální tiskové konferenci, že první vysokorychlostní trať v její zemi mezi městy Buenos Aires, Rosario a Cordoba bude postavena a vybavena pod vedením firmy Alstom a partnery IECSA, EMEPA, Isolux a Corsan. Přidělení této veřejné zakázky je už v předposlední etapě, tedy před podpisem finální smlouvy, jež se očekává v několika následujících měsících. "Trať Buenos Aires - Rosario - Cordoba bude náš největší zahraniční vysokorychlostní projekt od uvedení KTX v Jižní Korei do provozu. Pro Argentinu to bude podstatný trumf k jejímu ekonomickému rozvoji" řekl Philippe Mellier, prezident Alstom Transport,

Vlak má trať mezi městy Buenos Aires a Cordoba dlouhou 710 km urazit za 3h oproti stávajícím 14h. Celkem bude dodáno 8 dvoupodlažních jednotek s kapacitou pro 500 cestujících, které budou jezdit až 320 km/h. Celý projekt počítá s výstavbou infrastruktury čítající 7 nádraží, 780 km kolejí, elektrifikací, signalizací (ERTMS Level 2), dodávkou vlaků a údržbou. Alstom jakožto vedoucí celého uskupení bude odpovědný za inženýring celého projektu, dodávku vlaků, signalizaci, telekomunikace, elektrifikaci a údržbu. Vlaky budou kompletně vyrobeny ve francouzských dílnách a jejich konečná montáž bude zajištěna v detašovaném pracovišti Alstom v La Plata nacházejícím se v provincii Buenos Aires. ISCEA bude mít na starost výstavbu železničního spodku, nástupišť budov, atd. Isolux, Corsan a EMEPA se budou spolu s Alstom podílet na výstavbě kolejového svršku.

zdroj: ALSTOM


Rail-2005 Poslat mail autorovi | 25.1.2008 (7:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu Svět


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Rail-2005  mail  
25.01.2008 (10:54)  
dalik:
Předpokládám, že tam bude pár biokoridorů, tak jak je tomu na francouzských LGV, kudy budou moci ty krávy volně přebíhat.

Biokoridor = vhodně zahloubená a maskovaná pasáž trati o délce řádově několik desítek metrů. Tato stavba vypadá naprosto přirozeně, nikdy nesmí vypadat jako klasický most, protože toho se zvířata bojí a nikdy by na něj samovolně nevlezla.
registrovaný uživatel M 
25.01.2008 (10:33)  
Mno, drat s proudem asi nebude ta rozhodujici polozka v rozpoctu:-))
registrovaný uživatel dalik2 
25.01.2008 (10:20)  
Jsem zvědav, jak budou řešit úrovňové přejezdy pro přehánění dobytčích stád (Argentina je jedním z největších producentů hovězího masa), jestli si ploty kolem pastvin budou stavět farmáři sami, nebo investor počítá s 1420 km plotů v ceně stavby?
registrovaný uživatel milos  mail  
25.01.2008 (9:55)  
no na to ze tam nemaj co do huby jsou docela smeli :- ))
registrovaný uživatel Shadow 
25.01.2008 (8:03)  
M : samozrejme, napr. TGV Duplex
registrovaný uživatel M 
25.01.2008 (7:22)  
Jsou i nekde jinde dvoupodlazni VR jednotky?
Jinak tech 710 kilometru (te zbytek budou nahradni dily?) za tri hodiny je pekny...

A nez zase nekdo napise, jak jsou ti Argentinci sikovni a co vsechno maji, tak: Buenos Aires ma 3 miliony lidi (s predmestima pres 10), Cordoba 2 miliony a krajina tam vypada asi jak v Polsku. Jo takhle, kdyby to chteli protahnout za Cordobu, tak to uz by byla jina:-))
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko