Praha - Vláda ČR na svém včerejším zasedání schválila sociální program, pomocí kterého by mohlo být do roku 2010 hrazeno odstupné až pro 4000 lidí pracujících na českých železnicích. Nedobrovolný odchod zaměstnanců se týká tří největších železničních společností v zemi: Českých drah, ČD Carga a Správy železniční dopravní cesty. Přesný počet zaměstnanců, kteří opustí svá pracovní místa, bude záviset především na rozhodnutí Ministerstva dopravy. To bude muset rozhodnout, které drážní činnosti nechá převést na externí firmy. Podle mluvčího ministerstva Karla Hanzelky je pro všechny odcházející zaměstnance připraven sociální polštář, jenž má zmírnit dopady jejich předčasného odchodu do důchodu.
zdroj: iDnes.cz
A nejde o to opravit nebo neopravit. Jde o neco jako omluvit se - pro zacatek...
POkud si budeme stěžovat, že vlak zastaví "někde jinde" tak je to porušení předpisů a pro dotyčného to má následky, které jsem již popsal. A to prostě fakta konstatuji.Veřte, že vím a čem mluvím. Projetí zastávky třeba jen o pár metrů je také třeba nezastavení u návěsti Konec nástupiště" a to je porušení D2.
Takže prosím Vás, klid.
NEbo jinak - ty lokomotivni tachomery se zkoumaji i "preventivne" nebo jen jako "dukazy", kdyz vznikne problem?
Takze - pokud se dava na cestujici, tak je to asi problem drah, ze jejich cestujici hlasi kdejakou hovadinu (protoze anonymni telefonat muze prijit jak na vlak, tak na bus).
A ted to dulezite - V lete jsem jel z Prahy busem (kolem osme vecer, nakym "slovenskym". U Bitese se u Meka udelala zastavka, aby ridici mohli naveceret (jiny duvod mne nenapadl a predpokladam, ze se uzil system ridic autobusu ma jedno menicko zdarma...). Ridic tam ale zapomnel penezenku. Uvedomil si to az pak nekdy, sjel z dalnice, vratil se pro penezenku a jelo se zpatky na Brno (takze plus 45 minut zhruba). Celkem dost mne to nasralo, protoze ceta uz tak byla dost utrpeni. Napsal jsem na podnik, omluvili se mi a vyjadrili se ve smyslu, ze ridici budou potrestani.
Jednuc za mladych let byli u me hospody v Brne rozkopane koleje a jezdil nahradni bus. Jeho ridic ale nejel po nahradni trase, ale jinudy. Takze hodina cekani. Reakce? Stejna jako v predchozim pripade.
Letos v lete jsem jel z Prahy i vlakem. Prijel o dost opozden a v mem vagonu negungovala klimatizace (shodou okolnosti slo zrovna o to obdobi, kde predpovedi hlasaly 35 a vic...). V ostatnich vagonech ale ano, akorat o tom nikdo nic nerekl. Reakce na stiznost? VLakova ceta roznasela obcerstveni zdarma (LEZ) a cestujicim sdelovala, at se premisti (LEZ). Omluva veskrze zadna, potrestan nebyl nikdo.
Takze si fakt nemyslim, ze by CD nejak extra resily stiznosti cestujicich a opravdu si myslim, ze e resi jen "stiznosti" zevnitr (jinymi slovy - toho firu musi napraskat cvakon...)
tenzor - jeste mne napadlo, ze v Brne na kusych kolejich je to presne dobrzdeni docela hodne dulezite:-)) Ale vzhledem k tomu, ze uz pet kilaku pred nadrazim se jede pesi rychlosti, tak to snad neni problem:-)
Anonymním telefonátům se samozřejmě nepřikládá žádná váha, mějte trochu rozum!
Pozor, píšu o pouhém (ne)zastavení u nástupiště. Pokud je taková událost spojena s projetím návěstidla zakazujícího jízdu, jsou následky pro strojvedoucího samozřejmě horší.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.