..: Postup modernizace III. želeničního koridoru :..

Ilustrační obrázekStříbro - Na trati číslo 170 v úseku Stříbro - Pňovany, včetně žst. Vranov u Stříbra, byly vybetonovány základy a následně dosazeny sloupy a stožáry trakčního vedení bez konzol. Staré sloupy zatím odstraněny nebyly. Traťová kolej (TK) v tomto úseku čeká na rekonstrukci, která by měla proběhnout v roce 2008 při nepřetržité výluce v předpokládaných termínech 7. března - 6. června. V úseku Pňovany - Kozolupy je zatím rozpracováno okolí žst. Plešnice, samotná stanice je zatím v původním stavu. Během výluky by mělo dojít k dokončení optimalizace žst. Plešnice a jejího blízkého okolí (položení obou nových TK, dokončení nového nadjezdu a zbourání starého blízko obce Hracholusky a přestavba žst. Plešnice na zastávku). Jinak mimo zmíněnou žst. Plešnici a její okolí je úsek Pňovany - Kozolupy již alespoň kolejově dokončen (zdvojkolejnění úseku a rekonstrukce kolejí žst. Pňovany a Kozolupy). V úseku Cheb (mimo žst.) - Všeboř byly vystavěny základy pro sloupy a stožáry TV zatím jen u pravé traťové koleje při pohledu od Chebu na Všeboř.

Polovina úseku mezi stanicemi Cheb a Všeboř dne 28.11.2007 (foceno od Chebu)

Ilustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázek

Autor fotografií: Maky


Corvette | 6.12.2007 (6:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu ČR Karlovarský


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel pekař 
07.12.2007 (11:29)  
MildaIV: lidé snad vlakem nejezdí kvůli výhledu z něj, ne?
07.12.2007 (10:55)  
protihluková opatření se řídí i plány do budoucna.
To mě dostalo, ale je to pravda. Stavět preventivně zdi, kde také nemusí nic dlouhá léta nebo nikdy vyrůst. Proč tyto náklady nepřenést na ty, co se hodlají na těchto pozemcích realizovat? Proč se v rámci těchto peněz zhodnocují investice kohosi jiného? Nejsou to praštěné normy? Kdopak je asi vymyslel? To pak skutečně máme nejdražší dopravní stavby na světě.
registrovaný uživatel Petr Šimral  mail  
07.12.2007 (10:37)  
ad Railfort: je to v Plešnici, ale nenapadlo mě ho vyfotit.
06.12.2007 (17:23)  
Otázka je, kdo bude jezdit vlakem, až po celou cestu neuvidí nic jinýho než PHS. Já teda ne.
M@ra: Já měl na mysli takovou tu mapu od Sudopu, a tu jsem tam nikde nenašel.
06.12.2007 (17:09)  
Borovička: stačí se podívat do územních plánů, kde je na každé druhé louce a poli naplánována obytná zástavby, protihluková opatření se řídí i plány do budoucna. Trať vede hustě zastavěným prostorem, např. ze Strančic do Mirošovic je téměř souvislá zástavba, od Javorníku do Čerčan také.
Takže se není čemu divit, že při současném způsobu navrhování PHS jich bude taková délka.
06.12.2007 (16:46)  
Optimalizace Strančice - Benešov: Když na 23 km má být asi 18 km protihlukových stěn, tak to asi o nějaké nenormálnosti vypovídá. Stačí se podívat, kde se PHS staví kolem Říčan a Kolovrat. Komu asi patří ta pro strýčka Příhodu odhlučněná pole a zarostlé louky.
registrovaný uživatel Tomáš180  mail  
06.12.2007 (14:26)  
,,výrazné zlepšení směrových poměrů": Co já vím, tak má být na trati něco kolem tří přeložek a největší se má od původní trati odklonit asi o 9m.

Twix: Na trati 180 se nedávno opravil úsek Staňkov-Blížejov a byla zvýšena traťová rychlost z 90 na 100 km/h, rovněž byly zrekonstruovány obě zhlaví výhybny Radonice a to celé v rámci projektu Zvýšení rychlosti Plzeň - Česká Kubice. Zda se však bude dít něco dál, netuším.
06.12.2007 (13:47)  
M@ra: to je docela normální cena, srovnej to např. s Optimalizací tratě Strančice - Hostivař, 18 km dvoukolejné trati s třemi stanicemi za 3,7 mld. Nebo Optimalizace trati Benešov - Strančice, 23 km dvoukolejné trati s třemi stanicemi za 4,5 mld.
dopisovatel nebo člen ŽP Railfort  mail  
06.12.2007 (13:30)  
Railfort: A možná jsou to Pňovany. Teď mne zabte, nevím:-)
dopisovatel nebo člen ŽP Railfort  mail  
06.12.2007 (13:21)  
Ve stanici Plešnice je u staniční budovy, tuším na plzeňské straně, bunkr. Neměl by autor, nebo někdo jiný jeho fotku. Děkuji.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko