..: Sněhová kalamita opět komplikuje dopravu na Liberecku :..

Ilustrační obrázekLiberec - Husté sněžení, které postihlo Ústecko, Liberecko a Královéhradecko, znovu zkomplikovalo železniční dopravu na výše položených tratích. Mezi Turnovem a Libercem byl od pěti hodin na tři hodiny přerušen provoz kvůli popadaným stromům na trati. O pár kilometrů dál mezi Rychnovem u Jablonce nad Nisou a Hodkovicemi nad Mohelkou však popadaly další stromy. Podle drah dopravu zajišťovaly autobusy. Neprůjezdný byl do osmé hodiny také úsek Liberec - Česká Lípa. Na trati 042 mezi Jilemnicí a Rokytnicí narazil osobní vlak do spadlého stromu a vykolejil. Tento úsek je neprůjezdný i nadále, vlakové spojení je nahrazeno autobusy. Problémy byly i na několika úsecích tratě 040, avšak ty se prý prozatím podařilo odstranit.

Na trati 030 se zablokovaná trať nejvíce dotkla R 983, který dorazil do Pardibic se 137 minutovým zpoždením, R 985 měl zpoždění 163 minut, R 987 96 minut, R 984 37 minut. Na trati 040 Trutnov - Chlumec nad Cidlinou měly spěšné vlaky zpoždění kolem 60 minut, Sp 1867 75 minut, Sp 1866 41 minut, Sp 1869 55 minut, Sp 1864 95 minut.

Vzhledem k tomu, že v oblasti stále sněží, nedá se vyloučit, že se situace ještě zkomplikuje. Vzhledem k přibývajícím poruchám na rozvodech elektrického proudu vyhlásili energetici v Liberecku a Královéhradecku kalamitní stav.

zdroj: Novinky.cz, Babitron


Jik | 14.11.2007 (13:07)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Liberecký Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel DavidM  mail  
14.11.2007 (20:37)  
Knapik: S tou silniční dopravou souhlasím s pekařem, železnice nemá alespoň problémy s výměnou letních pneu na zimní.
Tvůj názor mě docela udivuje, na člověka, který navštěvuje strány s železiční tématikou, tedy pokud v tom nebyla ironie.
registrovaný uživatel pekař 
14.11.2007 (20:16)  
knapik: silniční doprava mívá problémy se sněhem ještě větší...
registrovaný uživatel knapik 
14.11.2007 (18:54)  
Mě osobně to u trati 040 nevadí (teda po ránu) aspoň nemusim hned do školy.....rejpalové mě hned odbydou že oni musej do práce....jejich vina maj jet autem nebo busem..
registrovaný uživatel Woyta  mail  
14.11.2007 (18:48)  
jsem slyšel že ráno bylo na trati Hradec- Pardubice nasazeny 2 Brejlovci + 19 vozů.. ( snad MIX všeho co našli v HK) není Foto??,
14.11.2007 (18:05)  
Ranní R 981 vyjížděl z Liberce +45 a do Turnova dorazil +187 minut, cestu mu mezi stromy pravěpodobně prorážela traťovka, v Jaroměři už měl 218 minut zpoždění, v Pardubicích +219. Dále takový Os 5402 vyjel z Turnova +14 minut a do Liberce dorazil se zpožděním 180 minut, neb na více než dvě hodiny uvázl mezi Hodkovicemi a Rychnovem.
editor nebo admin ŽP NIcKON  mail  
14.11.2007 (15:23)  
stoupa: Úžasná filipika, je vidět, že rád přemýšlíte. Ovšem článek není o nic jalovější, než vaše reakce. Navíc narozdíl od ní obsahuje i řadu konkrétních informací, které si jistě řada návštěvníků Želpage ráda přečte. Mnoha čtenářům tady vadily neustálé reporty o přejezdových nehodách, takže se už na HP nevyskytují. Přebrané tiskové zprávy vyvolávají negativní reakce, takže už řadu redaktorů přestalo bavit je tu zveřejňovat. Informace o nostalgických akcích se tu neustále napadají jako málo aktuální a cestopisy jsou zase prý nudné. Takže, co by na zpravodajském serveru, jakým Želpage je, třeba hned podle vás, vůbec mělo vycházet??
registrovaný uživatel stoupa  mail  
14.11.2007 (14:52)  
Pozor! A v noci bude tma! - aneb pár jalových úvah a esejovitých komentářů ...
Asi jsem z jiné planety, světa či století....

Největšími nepřáteli socializmusu bylo jaro, léto, podzim a zima.

Někdy se stane, že v zimě nesněží, zejména v nižších polohách.

"Stand by" silničářů, traťovky i energetiků stojí (kupodivu) peníze. Na to poukazují ekonomové zbožňující benchmarking. Na to poukazují občané, neb daňe, ceny atp. jsou vysoké. A platiti se nechce. Nikomu.

Sníh napadne, je krásný, lyžaři i děti se těší - ale kdyby tak byla vosumačtyřicet hodin denně ta dálnice čístá a suchá až k patě sjezdovky se zajištěným parkovištěm a vyhřívanou přezouvárnou...

O dráze a energetice už vůbec nemluvím! Jak to že si dovolí nechat padnout strom na své zařízení! Zejména, když nejsou a nebudou ty chechtáky na klučení porostů v ochraném pásmu - a kdyby byly, co by tomu řekla ekológie!?! Že to ve Švajcu (občas) jde? No jó, voni taky nejsou v Únii! Ale zato mají laviny i tam, kde nevybudovali protilavinové galerie (vejtahové).

Ač nevyzván, neskromě hlasuji pro to, aby se buď zima zakázala (když nám její běžné průvodní jevy každičký rok tolik vadí), nebo si už zvyknout na to, že v zimě "to" jaksi funguje pomaleji a s jistými omezeními až poruchami.

Nebo jinak: Co je mi platnej spolupracovník, kterej přijede na sněhu a náledí téměř včas a totálně vystresovanej, výkonu neschopen, nebo dokonce zůstane někde zbořenej? To raději spolknu to zdržení.

A víte, že i při odstraňování stromů padlých na dráty platí limity přesčasovosti a povinné přestávky v práci? (PS.: Mám doma petrolejku)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko