Liberec - Husté sněžení, které postihlo Ústecko, Liberecko a Královéhradecko, znovu zkomplikovalo železniční dopravu na výše položených tratích. Mezi Turnovem a Libercem byl od pěti hodin na tři hodiny přerušen provoz kvůli popadaným stromům na trati. O pár kilometrů dál mezi Rychnovem u Jablonce nad Nisou a Hodkovicemi nad Mohelkou však popadaly další stromy. Podle drah dopravu zajišťovaly autobusy. Neprůjezdný byl do osmé hodiny také úsek Liberec - Česká Lípa. Na trati 042 mezi Jilemnicí a Rokytnicí narazil osobní vlak do spadlého stromu a vykolejil. Tento úsek je neprůjezdný i nadále, vlakové spojení je nahrazeno autobusy. Problémy byly i na několika úsecích tratě 040, avšak ty se prý prozatím podařilo odstranit.
Na trati 030 se zablokovaná trať nejvíce dotkla R 983, který dorazil do Pardibic se 137 minutovým zpoždením, R 985 měl zpoždění 163 minut, R 987 96 minut, R 984 37 minut. Na trati 040 Trutnov - Chlumec nad Cidlinou měly spěšné vlaky zpoždění kolem 60 minut, Sp 1867 75 minut, Sp 1866 41 minut, Sp 1869 55 minut, Sp 1864 95 minut.
Vzhledem k tomu, že v oblasti stále sněží, nedá se vyloučit, že se situace ještě zkomplikuje. Vzhledem k přibývajícím poruchám na rozvodech elektrického proudu vyhlásili energetici v Liberecku a Královéhradecku kalamitní stav.
zdroj: Novinky.cz, Babitron
1 2 | Zpráv na stránku: |
Tvůj názor mě docela udivuje, na člověka, který navštěvuje strány s železiční tématikou, tedy pokud v tom nebyla ironie.
Asi jsem z jiné planety, světa či století....
Největšími nepřáteli socializmusu bylo jaro, léto, podzim a zima.
Někdy se stane, že v zimě nesněží, zejména v nižších polohách.
"Stand by" silničářů, traťovky i energetiků stojí (kupodivu) peníze. Na to poukazují ekonomové zbožňující benchmarking. Na to poukazují občané, neb daňe, ceny atp. jsou vysoké. A platiti se nechce. Nikomu.
Sníh napadne, je krásný, lyžaři i děti se těší - ale kdyby tak byla vosumačtyřicet hodin denně ta dálnice čístá a suchá až k patě sjezdovky se zajištěným parkovištěm a vyhřívanou přezouvárnou...
O dráze a energetice už vůbec nemluvím! Jak to že si dovolí nechat padnout strom na své zařízení! Zejména, když nejsou a nebudou ty chechtáky na klučení porostů v ochraném pásmu - a kdyby byly, co by tomu řekla ekológie!?! Že to ve Švajcu (občas) jde? No jó, voni taky nejsou v Únii! Ale zato mají laviny i tam, kde nevybudovali protilavinové galerie (vejtahové).
Ač nevyzván, neskromě hlasuji pro to, aby se buď zima zakázala (když nám její běžné průvodní jevy každičký rok tolik vadí), nebo si už zvyknout na to, že v zimě "to" jaksi funguje pomaleji a s jistými omezeními až poruchami.
Nebo jinak: Co je mi platnej spolupracovník, kterej přijede na sněhu a náledí téměř včas a totálně vystresovanej, výkonu neschopen, nebo dokonce zůstane někde zbořenej? To raději spolknu to zdržení.
A víte, že i při odstraňování stromů padlých na dráty platí limity přesčasovosti a povinné přestávky v práci? (PS.: Mám doma petrolejku)
1 2 | Zpráv na stránku: |
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.