..: Projekt RT-Express Praha - Ostrava končí :..

Ilustrační obrázekSokolov - Společnost Railtrans se rozhodla své aktivity v dálkové osobní železniční dopravě utlumit a projekt RT-Express Praha - Ostrava ukončit. Jako jeden z důvodů firma uvádí objednání nových vlaků Praha - Brno státem. Její expresy z Prahy-Holešovic do Ostravy se už tak do grafikonu nevešly a musely by jezdit z Prahy-Smíchova přes Malešice, vzhledem ke zmenšené kapacitě úseku Libeň - Běchovice kvůli zahajované rekonstrukci této části koridoru. Podle společnosti Railtrans ze vzájemného jednání Českých drah a státu vyplynulo, že stát bude napříště u ČD objednávat (tedy i dotovat) i výkony vlaků kategorie IC/EC, což představuje na relaci Praha - Ostrava přímou konkurenci jejím expresům. Zároveň by tak prý stát mohl projekt RT-Express zablokovat z důvodu "ohrožení dopravy ve veřejném zájmu". Celou tiskovou zprávu lze nalézt na stránkách Railtrans.

zdroj: Railtrans


M@ra | 19.9.2007 (14:30)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Dopravci

Ďalšie z regiónu ČR Moravskoslezský ČR Olomoucký ČR Pardubický ČR Praha ČR Středočeský


  1 2 3 4 5 6 ... 27      Zpráv na stránku:   
registrovaný užívateľ pekař 
22.09.2007 (14:09)  
Tak mi vysvětlete , co Vám vadí na mé odpovědé na Vaši otázku , nějak Vás nechápu...
registrovaný užívateľ Web 
22.09.2007 (11:23)  
pekař: Tak tuhle odpověď jsem přesně čekal. Opravdu vám tu mám vypisovat celý strom příspěvků? Opravdu mám počítat, kolikrát jsem napsal "na relacích srovnatelných s IC/EC"? Víte vůbec kde se objevuje formulace přiměřený zisk? Nedělejte ze sebe ****.

Co to zas píšete? Vy opravdu nedokážete pochopit, že pokud peníze potečou z A do C přímo, je to levnější než je ohřívat ještě cestou v B? Jestli tohle nechápete, tak s Váma diskuse opravdu ztrácí smysl...
registrovaný užívateľ pekař 
22.09.2007 (11:14)  
M:ale nefunguje to i opačně?Čím nižší poplatky , tím vyšší dotace ...
registrovaný užívateľ pekař 
22.09.2007 (11:12)  
A teď mi napište kdy jsem kecal . Ano , autobusoví dopravci dotace pobírají . Ani ty autobusy si výhradně ze své kapsy kapsy neplatí . Dotuje se vše , vyjma oněch dálkových busů , které si to zase vyberou formou nízkých poplatk za DC . Někteří jiní autobusáci jen tak pro zajímavost zase pobírají tzv.příměřený zisk ... Takže my akorát řešíme jak zrovnoprávnit autobusové a silniční dopravce , to je vše .
registrovaný užívateľ M 
22.09.2007 (2:34)  
Frantisek:
George_Couser: Když zpoplatníte dopravní cesty všem motorovým vozidlům, pak lidé do aut zas tak rychle nesednou.
Kdyz lidem dame koule na nohy a pouta na rue, tak take do aut nesednou...

Bohajeho, co je to zas za zhovadilej system? Co treba nechat na lidech, at si svobodne vyberou a nediktovat jim co maji delat a nedelat z nich otroky? Pokud jezdi autem, tak asi proto, ze vlak je hnusnej, spinavej a pomalej, ne?

Fakt vybornej system - jakejkoliv zpusob dopravy zatizime dostatecne prohibitivnim fee, hlavne aby se jezdilo hnusnyma vlakama. Web (ja ostatne taky) to tady uz celkem blbuvzdorne rozepsal. Cim vyssi poplatky, tim vyssi dotace, tim vyssi naklady na spravu, tim mensi efekt. Je to jak zavest poplatek za vodu z kohoutku koruna/litr a soucasne zavest dotaci koruna/litr. A jako k cemu to ma byt?

A nevim, ceho a s kym vysi resite, ale nekolikrat jsi napsal, cosi o zvysovani fee za silnicni DC - pry ze to pomuze vlakum... Ano, pomuze. Zakon zakazuji rizeni aut lidem pod 130 let by vlakum pomohl take... A mimo to jsem uz jednou napsal, ze investice do DC (silnicni i zeleznicni) i dotace na zajisteni dopravni obsluznosti s nejakym fee za DC nemaji co delat. Urcite ne, pokud je vzdy na jedne strane strane transakce stat...
registrovaný užívateľ Web 
22.09.2007 (0:22)  
pekař: Dotace budou vždy? Takže ta výdělečnost autobusových linek není způsobena tím, že neplatí za DC tolik co železnice? Jaký obrat! :)
registrovaný užívateľ Web 
22.09.2007 (0:20)  
pekař: Já z Vás nechci dělat lháře, řekněme, že si to jenom nepamatujete :) Například:

Web:odkdy autobusoví dopravci nepobírají dotace ? A odkdy autobusoví dopravci platí poplatky za použití dopravní cesty srovnatelné s železničními dopravci?To se pak tvoří zisk...

nebo:
Hmm,vydělávají i s ním..Vy jste snad jejich účetní nebo co?:)))A jestli mi chcete namluvit , že si nové autobusy platí výhradně ze své kapsy,tak to je fakt hloupost...

Je mi to celkem jedno, jenom že jste se tomu nařčení začal tak bránit, tolik vykřičníků... :)
22.09.2007 (0:05)  
ČD4ever: Jízdné v Británii bylo nejvyšší v Evropě už za časů BR, takže změna je minimální. Nehodovost se tam zvedla z důvodu vyššího provozu, zlozvyků z dob BR a odfláknutí údržby infrastruktury Railtrackem.
registrovaný užívateľ pekař 
21.09.2007 (21:58)  
Web:já tvrdil , že jeden z důvodů proč dalkáči prý jezdí se ziskem je levnější mýtné . Nic víc !!!
registrovaný užívateľ pekař 
21.09.2007 (21:57)  
M:ale přece dotace i poplatky za DC budou vždy , my tu jen řešíme jejich výši.
  1 2 3 4 5 6 ... 27      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko