..: Projekt RT-Express Praha - Ostrava končí :..

Ilustrační obrázekSokolov - Společnost Railtrans se rozhodla své aktivity v dálkové osobní železniční dopravě utlumit a projekt RT-Express Praha - Ostrava ukončit. Jako jeden z důvodů firma uvádí objednání nových vlaků Praha - Brno státem. Její expresy z Prahy-Holešovic do Ostravy se už tak do grafikonu nevešly a musely by jezdit z Prahy-Smíchova přes Malešice, vzhledem ke zmenšené kapacitě úseku Libeň - Běchovice kvůli zahajované rekonstrukci této části koridoru. Podle společnosti Railtrans ze vzájemného jednání Českých drah a státu vyplynulo, že stát bude napříště u ČD objednávat (tedy i dotovat) i výkony vlaků kategorie IC/EC, což představuje na relaci Praha - Ostrava přímou konkurenci jejím expresům. Zároveň by tak prý stát mohl projekt RT-Express zablokovat z důvodu "ohrožení dopravy ve veřejném zájmu". Celou tiskovou zprávu lze nalézt na stránkách Railtrans.

zdroj: Railtrans


M@ra | 19.9.2007 (14:30)
Related newsopen/close

More on Dopravci

More from ČR Moravskoslezský ČR Olomoucký ČR Pardubický ČR Praha ČR Středočeský


  1 2 3 4 5 6 ... 27      Zpráv na stránku:   
Registered user pekař 
22.09.2007 (14:09)  
Tak mi vysvětlete , co Vám vadí na mé odpovědé na Vaši otázku , nějak Vás nechápu...
Registered user Web 
22.09.2007 (11:23)  
pekař: Tak tuhle odpověď jsem přesně čekal. Opravdu vám tu mám vypisovat celý strom příspěvků? Opravdu mám počítat, kolikrát jsem napsal "na relacích srovnatelných s IC/EC"? Víte vůbec kde se objevuje formulace přiměřený zisk? Nedělejte ze sebe ****.

Co to zas píšete? Vy opravdu nedokážete pochopit, že pokud peníze potečou z A do C přímo, je to levnější než je ohřívat ještě cestou v B? Jestli tohle nechápete, tak s Váma diskuse opravdu ztrácí smysl...
Registered user pekař 
22.09.2007 (11:14)  
M:ale nefunguje to i opačně?Čím nižší poplatky , tím vyšší dotace ...
Registered user pekař 
22.09.2007 (11:12)  
A teď mi napište kdy jsem kecal . Ano , autobusoví dopravci dotace pobírají . Ani ty autobusy si výhradně ze své kapsy kapsy neplatí . Dotuje se vše , vyjma oněch dálkových busů , které si to zase vyberou formou nízkých poplatk za DC . Někteří jiní autobusáci jen tak pro zajímavost zase pobírají tzv.příměřený zisk ... Takže my akorát řešíme jak zrovnoprávnit autobusové a silniční dopravce , to je vše .
Registered user M 
22.09.2007 (2:34)  
Frantisek:
George_Couser: Když zpoplatníte dopravní cesty všem motorovým vozidlům, pak lidé do aut zas tak rychle nesednou.
Kdyz lidem dame koule na nohy a pouta na rue, tak take do aut nesednou...

Bohajeho, co je to zas za zhovadilej system? Co treba nechat na lidech, at si svobodne vyberou a nediktovat jim co maji delat a nedelat z nich otroky? Pokud jezdi autem, tak asi proto, ze vlak je hnusnej, spinavej a pomalej, ne?

Fakt vybornej system - jakejkoliv zpusob dopravy zatizime dostatecne prohibitivnim fee, hlavne aby se jezdilo hnusnyma vlakama. Web (ja ostatne taky) to tady uz celkem blbuvzdorne rozepsal. Cim vyssi poplatky, tim vyssi dotace, tim vyssi naklady na spravu, tim mensi efekt. Je to jak zavest poplatek za vodu z kohoutku koruna/litr a soucasne zavest dotaci koruna/litr. A jako k cemu to ma byt?

A nevim, ceho a s kym vysi resite, ale nekolikrat jsi napsal, cosi o zvysovani fee za silnicni DC - pry ze to pomuze vlakum... Ano, pomuze. Zakon zakazuji rizeni aut lidem pod 130 let by vlakum pomohl take... A mimo to jsem uz jednou napsal, ze investice do DC (silnicni i zeleznicni) i dotace na zajisteni dopravni obsluznosti s nejakym fee za DC nemaji co delat. Urcite ne, pokud je vzdy na jedne strane strane transakce stat...
Registered user Web 
22.09.2007 (0:22)  
pekař: Dotace budou vždy? Takže ta výdělečnost autobusových linek není způsobena tím, že neplatí za DC tolik co železnice? Jaký obrat! :)
Registered user Web 
22.09.2007 (0:20)  
pekař: Já z Vás nechci dělat lháře, řekněme, že si to jenom nepamatujete :) Například:

Web:odkdy autobusoví dopravci nepobírají dotace ? A odkdy autobusoví dopravci platí poplatky za použití dopravní cesty srovnatelné s železničními dopravci?To se pak tvoří zisk...

nebo:
Hmm,vydělávají i s ním..Vy jste snad jejich účetní nebo co?:)))A jestli mi chcete namluvit , že si nové autobusy platí výhradně ze své kapsy,tak to je fakt hloupost...

Je mi to celkem jedno, jenom že jste se tomu nařčení začal tak bránit, tolik vykřičníků... :)
22.09.2007 (0:05)  
ČD4ever: Jízdné v Británii bylo nejvyšší v Evropě už za časů BR, takže změna je minimální. Nehodovost se tam zvedla z důvodu vyššího provozu, zlozvyků z dob BR a odfláknutí údržby infrastruktury Railtrackem.
Registered user pekař 
21.09.2007 (21:58)  
Web:já tvrdil , že jeden z důvodů proč dalkáči prý jezdí se ziskem je levnější mýtné . Nic víc !!!
Registered user pekař 
21.09.2007 (21:57)  
M:ale přece dotace i poplatky za DC budou vždy , my tu jen řešíme jejich výši.
  1 2 3 4 5 6 ... 27      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko