..: Stanice v Brandýse n.O. je podle DI životu nebezpečná :..

Ilustrační obrázekPraha - Podle televize Nova označila Drážní inspekce železniční stanici v Brandýse nad Orlicí, kde loni v prosinci usmrtil rychlík ženu vystupující z vlaku, za životu nebezpečnou. Podle inspekce je stanice technicky a organizačně tak špatně zabezpečena, že se tragédie může kdykoli opakovat. České dráhy výroky inspekce odmítají. Do případu by se měl vložit i Drážní úřad.

Neštěstí se stalo loni v prosinci, kdy rychlík srazil ženu, která vystupovala s dcerou z osobního vlaku. Když chtěly přejít přes namrzlý železniční přechod, dcera uklouzla a matka ji zachraňovala. Ve chvíli, kdy se vracela pro tašky, usmrtil ženu projíždějící rychlík. Podle Českých drah je na vině žena, která se prý neměla vracet přes trať a měla také údajně dost času, aby kolejiště opustila, neboť vlak na ni troubil.

zdroj: České noviny (ČTK)


JRtrain Poslat mail autorovi | 27.8.2007 (18:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Pardubický


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Johhny  mail  
03.09.2007 (18:27)  
já do brandejsa jezdím každý rok ale mě se životu nebezpečná nezdá jak to označřila drážní inspekce
03.09.2007 (15:54)  
Stanici v Brandýse neznám,ale myslím,že slovy "životu nebezpečná" můžeme označit všechny stanice bez nástupiště s podchodem.Mezi těmito "nebezpečnými" stanicemi jsou i významné uzly,např. stanice Kojetín (uzel tratí 300,303,334)když zde dochazí ke křižení vlaků ze všech tratí tak lidi zmateně pobíhají,vlaky příjíždějí a oodjíždějí a nikomu to nevadí.Stanice v Brandýse je jiná akorát v tom že zde dráhy zjevně pochybily a naše cestující si asi s nějakými bezpčnostními pravidly moc starostí taky nedělala.
01.09.2007 (18:52)  
Jak dlouho existuje "nebezpečný" stav v Brandýse nad Orlicí a kolik osob tam z tohoto důvodu přišlo o život ?????
registrovaný uživatel DJ 
31.08.2007 (17:54)  
knapik:

Řekl bych, že ti výpravčí vlezou do podchodu jen v tom případě, kdy se třeba zpozdí rychlík, čeká na něj přípojný osobní vlak a výpravčí jde podchodem, aby viděl, jestli ještě někdo na ten osobák nechce přestoupit (a právě v České Třebové je toto dosti možné).
registrovaný uživatel knapik 
30.08.2007 (22:40)  
paja: no jo a někde prej zas strhli prémie nějaký dispečerce (nebo výpravčí-nemam v hlavě harddisk :)) když nechala vjet piďu na 40 a volno ale kdyby to byl osobák tak nikdo nic neřekne..... a náhodou aron já už kolikrát viděl jít výpravčího a jiné zaměstnance ČD v podchodech.... viz Česká T.
registrovaný uživatel tenzor 
29.08.2007 (18:39)  
No pokud se na ten nadchod v zime neda vylezt, tak jsou ty zabrany mezi kolejema dost nebezpecny a mely by se demontovat ;)
registrovaný uživatel PAja 
29.08.2007 (15:27)  
no je to pro toho výpravčího nepříjemné, ale vím jak to dopadá když něco spozdí že to nechá stát v nebo před stanicí. Pamatuju jak odrbali výpravčího v Moravičanech když tam kvůli naší výluce a posunu zpozdil pinďu o 3,5min. měl litr na výplatě dolů.
registrovaný uživatel Majra  mail  
29.08.2007 (14:00)  
madusan: " ... takže když jim kupříkladu řeknu Nepijte kyselinu sírovou, rozežere vám střeva, tak oni ji vypijí???"
29.08.2007 (7:56)  
InterCity: Myslím si, že zastávka Lidečko Ves je ještě celkem solidní. Vmax=80km/h, nadchod, především zábrany mezi hlavními kolejemi. Jde o údržbu - zábrany nikdo neopraví, aby plnily původní účel. Nadchod se těžko udržuje v zimě.
V takovém podhorském prostředí těžko hledat lepší řešení... .
registrovaný uživatel Martin 
29.08.2007 (6:00)  
Cedule"Nedotýkejte se Parního potrubí"5 lidi si to od začátku roku vyskoušelo...popálené dlaně,Cedule "Nevstupujte do zóny prostorových čidel"x..planých poplachů, takže cedule "Přísný zákaz přecházení kolejí spíš působi jako magnet na lidi že tady musím přejít, tady to bude nejlepší.
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko