..: České dráhy si pochvalují zájem o službu TeleTiket :..

Ilustrační obrázekPraha - České dráhy jsou zřejmě spokojeny s nově zavedenou službou prodeje jízenek přes telefon - TeleTiket. Ve své tiskové zprávě uvádějí, že za prvních 10 dní prodaly tímto způsobem celkem již 100 jízdenek, za které utržily 45 tisíc korun. Stou jízdenku si zakoupila cestujícící první třídy z Ostravy do Prahy dne 10. srpna.

Dráhy tuto nadstandardní službu poskytují od 1. srpna, zatím jen pro vlaky SuperCity. Od 1. září si bude možné tímto způsobem zakoupit vnitrostátní cestovní doklady i na spoje kategorie InterCity a EuroCity. Ke každé transakci si dráhy účtují jednorázový poplatek 100 Kč.

Zdroj: České dráhy


Jik | 12.8.2007 (15:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel M 
14.08.2007 (12:32)  
Tak urcite to tak je - nekdo proste neresi, jestli to stoji pet nebo sest stovek. Proste rekne sekretarce kup to a tecka.
Ono, kdyz nekdo leti Praha-Frankfurt na jednani, tak asi taky neresi, ze kdyz tam zustane o den dele, tak to vyjde levneji, ze kdyz poleti do Kolnu a pak to dojede po zemi, tak ho to vyjde levneji, kdyz.... A v pripade letecke dopravy se pritom jedna ne o stovku, ale o tisice.

PS: Ano, pokud ten telefonat trva deset minut a 10x se nejak overuje identita apod., tak to neguje to, co jsem napsal vyse...
registrovaný uživatel Jik 
14.08.2007 (7:27)  
V době kdy se ten průzkum konal, jsem Pendolínem cestoval. Dotazník jsem nedostal ani jednou. Většinou s ním chodili hned po průvodčím a zdá se, že ho dávali ho jen vybraným lidem. Asi těm, co platili plné jízdné a vypadali že s penězmi nešetří :) Pro ty pak nebyl problém zaškrtnout TeleTiket a ještě dodat, že by si klidně 100 Kč připlatili :) Nejspíš se chtějí zaměřit na bohatší klientelu a přilákat jich více. Možná se domnívají, že TeleTiket je ta správná cesta, neboť mnohdy se lidé při penězích nechtějí zabývat nějakými složitostmi jako je nákup po internetu a překonávat registrační formulář ;) Třeba se pletu, ale můj dojem byl takový.
registrovaný uživatel M 
14.08.2007 (2:59)  
Pokud dotaznik vyplnovali lide, kterym to bylo nabidnuto se slovy "nechteli byste vyplnit dotaznik tykajici se moznosti kupovat listky pres telefon", tak je to jiste umele pokrivene. Pokud otazka znela "nechcete vyplnit dotaznik", tak na to nevidim nic divneho, protoze neni duvod predpokladat, ze ochota vyplnit dotaznik automaticky vychyluje odpoved na jednu nebo na druhou stranu...
Ta demograficka pravidla lze v pendolinu tezko dodrzet, protoze babicky s nusi travy nebo Budejovicaci tam moc casto nejezdi (a vice nez ke zmene procenta nejake odpovedi by doslo ke snizeni navratnosti)... Ostatne, pokud zjistuju, jaky vlozky lidi pouzivaji, tak dotaznik vyplnenej chlapem mne o moc kupredu neposune, ze...
Samozrejme, pokud tech 25% ma znamenat jeden z celkovych ctyr, tak to uplne vypovidajici neni, to beru:-))

A hlavne - ma to byt marketingovy vyzkum, ne vyzkum predvolebni. 1200 respondentu je naprosta fikce i u "globalnich" otazek, natoz u "specificke". Pri odhadovane (a optimisticke) navratnosti 10% /pri stavu, ze osloveni nebudou nijak selektovani) by osloveno muselo byt pres 10K lidi a predpokladam-li, ze pendolinem jezdi opakovane titiz lide, tak by pri vylouceni "pendleru", kteri by mohli odpovedet jen jednou a cizincu, jejichz odpovedi by nehrali roli (nehlede na jazykovou barieru) shromazdovani dat trvalo roky...

Nevim, proc vas, nektere, to tak hrozne sere. Pokud to CD udelaly tak, ze na teletiket maji specialniho cloveka, tak ano, dotycny ma plat za 8 hodin sezeni na zidli a investice roku to nebyla, ale tipuju, ze je to spis tak, ze ten dotycnej uz neco delal a tohle dostal navic. Takze co? Proste 100 lidi utratilo po 100 korunach, protoze neumi pracovat s internetem nebo proste to kilo neresi...

Jo a jestli maji pruzkumy odchylku 2%, tak ja jsem expert na klonovani delfinu nebo se predvolebni preference meni doslova z minuty na minutu...
13.08.2007 (22:36)  
ad IDeeSák : velice děkuji za informaci z níž je patrné, že zcela diletantsky udělaný "marketinkový průzkum" má stejnou vypovídací hodnotu jako sdělení někdejších uživatelů téže "budovy na nábřeží" , že všeobecných voleb se zúčastnilo 9x,xx % obyvatelstva, kteří tak jednoznačně vyjádřili podporu politice KSČ …
(Kde bylo v listopadu 1989 těch 9x,xx … ????)
registrovaný uživatel M 
13.08.2007 (21:21)  
Georgo - moznosti je jiste milion, ale taky je dobry polozit si otazku k cemu to... Carovej kod v mobilu? No, tak tady vsadim svoje opecovavany kopacky na to, ze by to pouzivalo vyrazne min lid nez ten teletiket. Sorry, ale s temahle napadama se dost vzdalujes od reality...

Na obycejny trasy se mi jako dobre jevi system podobny eLisce, ve velkych stanicich bych ale ocenil automaty, aby slovek nemusel do CD centra (ostatne ten "pokladni" tam ma beztak jen funkci tu, ze se otravene zepta, co chcu a pak poda listek od tiskarny do okynka, nic vic). No a uznavam, ze muj system by neumel pracovat s trasama typu "Mala dedina 1" - "Mala vesnice 2", protoze tam by, za stavajici techniky nebyl nikdo, kdo by ten listek mohl vydat
13.08.2007 (20:07)  
babilon: to áno, ale zrejme by sa tu dal použiť systém, ktorý sa používa napr. pri softwarových licenčných kľúčoch - teda sekvencia generovaná podľa určitého algoritmu, ktorá sa dá spätne overiť (spadá do určitej množiny možných výsledkov). Ak sa aj v súčasnosti POPky denne aktualizujú, potom by nebol problém vytvoriť na každý deň odlišný dvojcestný kľúč, ktorý by sa ráno náhral sprievodcom a všetky lístky spĺňajúce overenie podľa tohto kľúča by sa vyhodnotili ako platné.
Potenciálny problém tu vidím v predpredaji - minimálne rezervačný systém (teda aspoň eShop a TeleTiket) by musel poznať kľúče na pol roka dopredu a tie by nesmeli od ČD nijako uniknúť. To ale je všetko technicky riešiteľné. Tým pádom sa to nedá uplatniť akurát na otvorené lístky s dlhšou platnosťou, čo ale zase nie je prípad predaja cez eShop/TeleTiket.

Druhá možnosť sú POPky synchronizované viackrát denne - stačí pri pobytoch v staniciach, napr. cez Wi-Fi - ale na to očividne nie sú zariadenia pripravené, takže to je ďaleko za hranicou praktickosti.
13.08.2007 (15:50)  
Daveran: V současné době je asi nejednodušší zakoupit přes eshop jenom místenky, a zpáteční jízdenku si koupit kdykoliv na jakémkoliv nádraží, případně až ve vlaku (s přirážkou 20 Kč). Cenově to vyjde srovnatelně s dnešním ceníkem (200+200+789+20=1209), od 1.9. bude stát jednosměrný SCNet pro 1. třídu 750 Kč.
13.08.2007 (13:53)  
babilon: A jde tedy vubec nejak momentalne koupit zpatecni listek pha-ova-pha na SCP na 15.9. rano tam vecer zpet? Pokud ano tak kde ? Na jakemkoliv nadrazi, nebo jen nekde ?
13.08.2007 (11:43)  
Průzkum se dělal velice šikovně - jednou jsem jel SC a před Perníkovem přišel průvodčí za paní sedící blízko mě, jestli by nevyplnila dotazník. Byl odmítnut, protože měla za několik okamžiků vystupovat. Dalším lidem dotazník nebyl nabízen. Jaký je to potom průzkum, vybere-li se jeden člověk v jednom voze a tomu se dá vyplnit dotazník? Volil bych tedy rozsáhlejší průzkum - rozdání dotazníků všem při odjezdu z Brna/Olomouce směr Praha, z Pardubic směr Brno/Olomouc, tak aby dotazník mohlo vyplnit co nejvíce cestujících.
13.08.2007 (11:36)  
MZ: Průzkum se dělal přímo v pendolínech.

Daveran: Od 1.9. se ruší jízdné SC, takže si ho nemůžete koupit. Bude nahrazeno podobnými jízdenkami SCNet, ale eshop to jaksi ještě nevzal na vědomí. :-( Samotná místenka se koupit dá. Když tak to zkuste to přes TeleTiket. :-)))
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko