Praha - České dráhy jsou zřejmě spokojeny s nově zavedenou službou prodeje jízenek přes telefon - TeleTiket. Ve své tiskové zprávě uvádějí, že za prvních 10 dní prodaly tímto způsobem celkem již 100 jízdenek, za které utržily 45 tisíc korun. Stou jízdenku si zakoupila cestujícící první třídy z Ostravy do Prahy dne 10. srpna.
Dráhy tuto nadstandardní službu poskytují od 1. srpna, zatím jen pro vlaky SuperCity. Od 1. září si bude možné tímto způsobem zakoupit vnitrostátní cestovní doklady i na spoje kategorie InterCity a EuroCity. Ke každé transakci si dráhy účtují jednorázový poplatek 100 Kč.
Zdroj: České dráhy
Ono, kdyz nekdo leti Praha-Frankfurt na jednani, tak asi taky neresi, ze kdyz tam zustane o den dele, tak to vyjde levneji, ze kdyz poleti do Kolnu a pak to dojede po zemi, tak ho to vyjde levneji, kdyz.... A v pripade letecke dopravy se pritom jedna ne o stovku, ale o tisice.
PS: Ano, pokud ten telefonat trva deset minut a 10x se nejak overuje identita apod., tak to neguje to, co jsem napsal vyse...
Ta demograficka pravidla lze v pendolinu tezko dodrzet, protoze babicky s nusi travy nebo Budejovicaci tam moc casto nejezdi (a vice nez ke zmene procenta nejake odpovedi by doslo ke snizeni navratnosti)... Ostatne, pokud zjistuju, jaky vlozky lidi pouzivaji, tak dotaznik vyplnenej chlapem mne o moc kupredu neposune, ze...
Samozrejme, pokud tech 25% ma znamenat jeden z celkovych ctyr, tak to uplne vypovidajici neni, to beru:-))
A hlavne - ma to byt marketingovy vyzkum, ne vyzkum predvolebni. 1200 respondentu je naprosta fikce i u "globalnich" otazek, natoz u "specificke". Pri odhadovane (a optimisticke) navratnosti 10% /pri stavu, ze osloveni nebudou nijak selektovani) by osloveno muselo byt pres 10K lidi a predpokladam-li, ze pendolinem jezdi opakovane titiz lide, tak by pri vylouceni "pendleru", kteri by mohli odpovedet jen jednou a cizincu, jejichz odpovedi by nehrali roli (nehlede na jazykovou barieru) shromazdovani dat trvalo roky...
Nevim, proc vas, nektere, to tak hrozne sere. Pokud to CD udelaly tak, ze na teletiket maji specialniho cloveka, tak ano, dotycny ma plat za 8 hodin sezeni na zidli a investice roku to nebyla, ale tipuju, ze je to spis tak, ze ten dotycnej uz neco delal a tohle dostal navic. Takze co? Proste 100 lidi utratilo po 100 korunach, protoze neumi pracovat s internetem nebo proste to kilo neresi...
Jo a jestli maji pruzkumy odchylku 2%, tak ja jsem expert na klonovani delfinu nebo se predvolebni preference meni doslova z minuty na minutu...
(Kde bylo v listopadu 1989 těch 9x,xx … ????)
Na obycejny trasy se mi jako dobre jevi system podobny eLisce, ve velkych stanicich bych ale ocenil automaty, aby slovek nemusel do CD centra (ostatne ten "pokladni" tam ma beztak jen funkci tu, ze se otravene zepta, co chcu a pak poda listek od tiskarny do okynka, nic vic). No a uznavam, ze muj system by neumel pracovat s trasama typu "Mala dedina 1" - "Mala vesnice 2", protoze tam by, za stavajici techniky nebyl nikdo, kdo by ten listek mohl vydat
Potenciálny problém tu vidím v predpredaji - minimálne rezervačný systém (teda aspoň eShop a TeleTiket) by musel poznať kľúče na pol roka dopredu a tie by nesmeli od ČD nijako uniknúť. To ale je všetko technicky riešiteľné. Tým pádom sa to nedá uplatniť akurát na otvorené lístky s dlhšou platnosťou, čo ale zase nie je prípad predaja cez eShop/TeleTiket.
Druhá možnosť sú POPky synchronizované viackrát denne - stačí pri pobytoch v staniciach, napr. cez Wi-Fi - ale na to očividne nie sú zariadenia pripravené, takže to je ďaleko za hranicou praktickosti.
Daveran: Od 1.9. se ruší jízdné SC, takže si ho nemůžete koupit. Bude nahrazeno podobnými jízdenkami SCNet, ale eshop to jaksi ještě nevzal na vědomí. :-( Samotná místenka se koupit dá. Když tak to zkuste to přes TeleTiket. :-)))
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.