..: Nová Regionova v Pardubickém kraji :..

Ilustrační obrázekPardubice - České dráhy předaly 11. srpna do provozu v Pardubickém kraji novou dvoudílnou Regionovu. V pořadí čtvrtá Regionova se připojí k dalším třem, které již jezdí na trati 238 Pardubice - Havlíčkův Brod a na trati 261 v úseku Žďárec u Skutče - Polička. Kapacitně odpovídají počtu cestujících právě na těchto tratích, kde nahrazují spoje vedené 810+010. V celé České republice je v provozu celkem 35 těchto vlaků a do konce roku 2010 by jich mělo být 100 včetně 26 třívozových Regionov Trio. Cena za jednu dvoudílnou Regionovu se pohybuje okolo 20 miliónů korun, třívozová pak vyjde na 37 miliónů Kč.

Dvě nové Regionovy zahájily minulý týden svůj provoz také na jihu Čech. V Jihočeském kraji jsou tak v provozu 4 dvouvozové jednotky na tratích Tábor-Písek-Ražice a Tábor-Horní Cerekev.

zdroj: České dráhy


Jik | 12.8.2007 (13:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Pardubický


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
16.08.2007 (14:09)  
Regionova je hroznej vlak. Takovej kravál jakej v tom je, když to brzdí, to prostě neni normální. Ke všemu když člověk jede s kolem a musí jet na "plošině" u WC, to je pak fak nesnesitelný i na 10km!
14.08.2007 (13:03)  
Jsou ty regionovy hezký, ale jet v tom tak max. půl hoďky, víc už je to hrůza! Pokud jde o pohodlí na místních tratích, nejsou překonaný starý dobrý Balmy, teda ještě před jejich rekonstrukcí!
13.08.2007 (23:42)  
nevím co furt máte jel jsem regionovou na čundr s přátely a pak 810-kou a všichni si regionovu pochvalovai
13.08.2007 (20:31)  
Jik: Možná by stačilo napsat číslo té jednotky a bylo by to hned lepší :-)Popř.doplnit fotkou :-)
registrovaný uživatel Dery 
13.08.2007 (19:40)  
mah: do konce roku 2010 by jich mělo být 100, není rok 2010 :-D
registrovaný uživatel mah 
13.08.2007 (18:02)  
je to 35. a do konce roku jich ma byt 100? no tak to mame cca 3 tydne? to zelpage nebude psat o nicem jinem?
registrovaný uživatel lwq  mail  
13.08.2007 (13:04)  
... vim, ze to je kapku OT, ale pred necelou pul hodkou sem na trati 026 smer Mezimesti potkal vlak v razeni 751+749+914+814 :-D zajimave - skoda, ze nebyl fotak :-)
13.08.2007 (12:11)  
SergeS: v CD nedelam, takze nemam podrobne vykazy o "uptime" teto rady, ale diskuse zde + k-report.net - Diskuse/Zeleznice/814+914 nejaky obrazek podava. Pisou tam i firove z 814, takze zdroj je to pomerne spolehlivy.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
13.08.2007 (9:45)  
ku SergeS, jonáš, jakož i 860 003:

1) "Stodvácu" jsem měl svého času velmice rád, měl jsem postupně dvě a ta druhá, "M"ka mne dovezla až do Lillehameru a i zpět
2) Kastle Š 120 lze upravit, pokud není shnilá (a to tam kam z venku nevidíš). Pak stačí ťuk - a zlomí se jak sklapovačka = z toho není úniku. Z hlediska dnešních podmínek pasivní bezpečnosti by dle mého povědomí nevyhověla ani nová.
3) Jonáš o "Regio810(z)nova" pravdu říká: Z hlediska hluku a vibrací je to stejný, protože pojezd se neměnil. Dodám - vozidlo v tomto tisíciletí bez klimošky - to je pohrdání zákazníkem. Pokud se mýlím, omlouvám se předem - naši trať obsluhují CityFrog, prostřídané jedním CitySlonem - abychom se alespoň pohledem namlsali.
4) Nemá-li ČD nic jiného, tak nechť je bez velkého povídání připuštěna konkurence a to za stejných dotačních a ochranářských podmínek (čehož se pro srovnání těchto podmínek dosáhne nejrychleji a nejlevněji tak, že se tyto výhody ČD prostě odejmou)
registrovaný uživatel Glagol  mail  
13.08.2007 (8:41)  
Má špatnej zvuk :)))
Tak v tom případě do tohodle vehiklu nevlezu a raději si užiji starou dobrou 810 nebo Desiro.
Tenhle týden má být zase 30°C tak se v krabičce asi projedu, už se těším.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko