Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Šumperk - České dráhy si řídicí vozy 954 objednaly v šumperské firmě Pars Nova i v provedení s velkoprostorovým oddílem první třídy. Ta je od 2.třídy oddělená skleněnou přepážkou a dveřmi. Vozy by se měly objevit na trase Plzeň - Chomutov - Most.
První třída obsahuje 15 komfortních sedadel se stolky, shodných s vozy poslední serie Ampz (buď se stůl nachází mezi sedačkami, nebo je sklopný a integrovaný do opěrky předchozí sedačky. Použity jsou i plastové podhledy s podélně integrovanými světelnými pásy a bodovým osvětlením, podélné skleněné police v plastových rámech na zavazadla a elektrické zásuvky. Na podlaze se nachází protiskluzová krytina Altro (na středu oddílu) a koberec (pod sedadly).První vůz s označením ABfbrdtn (954.201), který by měl být přiřazen do DKV Plzeň, byl dokončen koncem června 2007 a ihned podstoupil zkoušky ve VÚŽ Velim. Dodávky vozů čísla 954.202 a výše mají pokračovat až do konce roku 2008.
zdroj: Železniční magazín 6/2007
mauricio | 21.7.2007 (18:00)
Související zprávy
22.07.2007 (1:17)
Vypadá fakt dobře;) Ale to umístění:((
22.07.2007 (0:19)
zásuvek by tam mělo být 10
21.07.2007 (22:29)
:-) Asi před pěti minutama sem ten článek co je v ŽM četl
21.07.2007 (21:28)
Ano to umístění je opravdu nevhodné. První třída by měla být oddělená od druhé a né aby to tam bylo jak v průchoďáku. Konstrukční problém by neměl být přestěhovat WC pro invalidy na druhou stranu.
21.07.2007 (21:14)
No, musím uznat, že nevypadá špatně. Dokonce se zdá, že jsou tam i nějaké zásuvky. Akorát to umístění mohlo být jiné. Myslíte, že by byl velký problém u toho řídícího vozu posunout prostřední dveře a první třídu nacpat za kabinu strojvedoucího? A klima pro tak malý prostor by asi taky nemusela být příliš drahá...
21.07.2007 (21:02)
Ta první třída je dobrá věc, ale její nevhodné umístění ji podle mě znehodnocuje. Pokud budou cestující v 1. třídě stále rušeni procházejícími cestujícími, nebudou ji příliš rádi využívat.
21.07.2007 (20:48)
Bez klimy a s jedním párem neotrvíratelných skel... Aspoň, že ten zbytek jsou stahovačky a né sklápěčky.
21.07.2007 (18:54)
no co, 843 na tyhle trase bude skoda...
21.07.2007 (18:41)
pardon, snad tam těch chyb nebude víc
21.07.2007 (18:34)
Vždy to byly, jsou a budou řídicí vozy. To jen tak naokraj.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko