..: ATEG se snaží zabránit Transrapidu v Mnichově :..

Ilustrační obrázekMnichov – Dne 19.7.2007 byla ukončena veřejná diskuse, kterou vyhlásila vláda Horního Bavorska. Nashromážděno bylo 23.500 písemných stížností proti plánovanému projektu výstavby magnetické tratě z centra Mnichova na letiště Franz Josef Strauß Flughafen. Společenství proti projektu Transrapid (ATEG) oznámilo, že chce nasbírané podpisy předložit Evropské komisi a zabránit tak výstavbě tratě pro Transrapid.

zdroj: Eurailpress


pvo | 22.7.2007 (10:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu Německo Bavorsko /Bayern Německo


24.07.2007 (11:33)  
to SergeS: Jj tiche, to je opravdu blba vlsstnodt:))) Myslim, ze lide zijici u zeleznice ji ale oceni. Nezajimave a rychle, jj taky ns prd. Ono vlacky tu jsou do toho aby meli soutosi co fotit a sledovat a ne aby dopravili naklad a lidi z mista A do mista B:)
registrovaný uživatel SergeS 
22.07.2007 (19:54)  
Mi by to taky vadilo - je to uplne nezajimave , tiche, podivne, a jeste vyazruje magneticke zareni
22.07.2007 (15:58)  
Vadí jim, že to nestihnou šoutouši vyfotit.
22.07.2007 (13:56)  
No tk jsem se mrkl na net a ten maglev by to mel stahnou na deset minut jendu cestu, jizdenka by stala 14 az 22 euro, cena trate by byla opravdu silena, tudiz otazka je navratnost investice. Na druhou stranu maglev by jel i pres olympijskej park (tam se poradaji koncerty a ruzne akce) a take snad pres vystaviste u letiste:) Tudiz by neobhospodaroval jen a puze letiste-centrum. Takt by mel byt desetiminutovy. Trat by byla dlouha 37km. Pro tansrapid se rozhodli proto, protoze letiste v Mnichove se stale rozrusta a narusta pocet cestujicich, co si vzpominam, tak ted se resi vystavba treti runwaye, tudiz v budoucnu dalsi navyseni poctu letu a poctu cestujicich, tudiz dobudoucna to asi neni zase tak spatny napad mit na letsite opravdu rychle spojeni s dostatecnou kapacitou.
22.07.2007 (13:31)  
to Honza81: No ja nevim, ale uz dnes na letiste jezdi jak bus, tak take S-bahn a to linky S-1 a S-8. S-8 primo z hlavniho nadrazi, ktere je v centru a dalsi zastavky jsou i pod namestim atd, protoze nektere linky S-bahnu jedou v centru tunelem metra (mam hezke fotky vlaku S-Bahnu v podzemi). S-1 zase vyuziva trate smerem na Regensburg, takze vyuziti jak zeleznicnich trati, tak trati metra uz existuje. Problem bych videl mozna v casech dojezdu, z letiste do centra to je za 41 minut s S-8 a 45 minut S-1. Takze pokud by to transrapid snizil na polovinu a mene, tak by mozna opodstatneni mel. Ono je to z centra na letiste dobrych 30 kilaku i vice. Nerikam, ze je to ekomonicky vyhodny projekt, ale rekl bych spise, ze lidi tam proti tomu protestuji proste aby protestovali, tak jak u nas se protestuje kvuli kazdemu kousku dalnice, prelozce trati apod.
22.07.2007 (13:07)  
Jen budu hadát: drahé neefektivní využití peněz, za které by mohla být vystavěna levnější, kapacitně větší dráha, která by se mohla integrovat do stávající žel. sítě a ještě by něco zbylo. Transrapid vystavěli pouze Číňané z důvodů ukázat svou technologickou vyspělost ( i když cizí technologie), sílu ekonomiky a taky, co si budem namlouvat, prostě ten Transrapid se tam v Číně určitě využije a naplní více.
Pokud tomu je jinak, rád bych věděl, jak tomu je, pokud někdo má lepší info, rád se dozvím ;)
registrovaný uživatel Mates 
22.07.2007 (11:45)  
a jake sou ty duvody proti? nevite nekdo ?

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko