..: Trojkolejná trať ze Salcburku do Německa :..

Ilustrační obrázekMnichov – Německo a Rakousko dne 10.7.2007 podepsalo dohodu o ztrojkolejnění tratě mezi městy Freilassing a Salcburk. Jedná se o důležitý milník trati Mnichov – Salcburk. Dohoda se vztahuje i na novou výstavbu mostu přes hraniční řeku Saalach. Náklady si Německo a Rakousko rozdělí v poměru 40:60, vzhledem k poloze mostu. Německá strana tak zaplatí celkem 33 milionů €. Tato trať je součástí transevropské železniční sítě a tzv. „Magistrály pro Evropu“, která povede z Paříže do Bratislavy.

zdroj: Bahnnews


pvo | 12.7.2007 (18:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu Německo Rakousko


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel tgw 
15.07.2007 (16:30)  
Jo a soory za chyby.Psal jsem ve spěchu!
registrovaný uživatel tgw 
15.07.2007 (16:28)  
Chtěl bych přispět v té rychlosti.Obecně jsem rád že se u nás některé úseky modernizovali a jezdí se na nich 160 km h.I to je kus práce a posun dopředu.Nicméně se také domnívám ,že některé úseky by šli na větší rychlost a to by byl úsek Praha Chocenˇ Brno Břeclav v určitě a možná i Břeclav Otrokovice.jenže je zase fakt ,že jediné vozidlo ,které jezdí 200 km h je nyní pouze Pendolino.Ale to není české vozidlo ale zahraniční.Takž ono vlastně proč zvyšovat na 200 km h .Nicméně já bych spíše uvítal a to řeknu upřímě zvýšení rychlosti a předělání některých už opravených úseků.A klidně se opřu do úseku Před Brnem 260 kde na koridoru se jezdí 75,80 a 90 kmh!!!!Takže Praha Česká třebová je trochu rychlejší úsek a zde se nějaké ten čas nažene.Ovšem v zápětí tyto minuty na trati 260 zase ztratí.Kdyby tenkrát udělali přeložku tratě společně s novými tuneli,nebyla by rychlost jako je dnes ,ale byla by větší.A čas Praha Brno by byl menší.A podle mě by to mělo větší časová úspora než udělat 200 km h Pardubice Chocenˇ!Nicméně
registrovaný uživatel stoupa  mail  
14.07.2007 (19:45)  
Kolín - náklady ušlé příležitosti.

Teď když přes něj jedu mi připadá, že Správa cesty s tou automobilkou jaksi vůbec neuvažovala. Jen aby hónem jezdilo "něco zvučného jména" na Ostravu, když "závazek" k EÚ byl Berlin - Praha - Wien
14.07.2007 (10:48)  
ToSeath
Nevím proč byl měl Kolín předimenzovaný. Automobilka denně dva až tři vlaky plus místní zátěž, elektrárna,Silo ....
Na "Severu"mimo hlavních prujezdných kolejí jsou dále pouze tři. A další koleje v seř.n. také v počtu pouze pěti.
registrovaný uživatel Rail-2005  mail  
13.07.2007 (18:49)  
1) "Magistrála pro Evropu" nesprávně je uvedeno trasování. Ona vede v trase Paris - Budapest. Do Bratislavy bude pouze odbočná větev. Bude provedeny technické úpravy, aby jednou mohla TGV/ICE komfortně zajíždět do Bratislavy - zdvoukolejnění, elektrifikace některých tratí, případně stavba některých malých úseků, aby rychlost od hlavní trati Wien- Budapest do Bratislavy byla alespoň 160 km/h.

2) Úsek trati Rosenheim - Frielasing - Salzburg je jeden z nejhorších a nejzaostalejších na celé trase Paris - Budapest. V zimě jsem tam jel a viděl jak začínají budovat. Ona ta 3. kolej je potřeba jako sůl, protože je tam silná regionální doprava.

3) Cílem "Magistrály pro Evropu" je do roku 2020 umožnit časovou dostupnost:
Paris - Strasbourg 1h50
Paris - Stuttgart 2h50
Paris - München 5h30
Paris - Wien 7h15
Paris - Budapest 9h30
registrovaný uživatel sAd 
13.07.2007 (17:29)  
persona:
ad c). Na vnitrostátní přepravu už dávno eshop mají.
ad g). A jak by se pak přesouvaly prázdné vagony? Ale hlavně, kde by se ty posilové vagony vzaly?
13.07.2007 (17:19)  
Ahoj, jsem laik, ale:

a) proč staví ČD "koridor" na Norimberk, místo aby se napojily na Mnichov ICE/TGV
b) proč ČD/ČR netestuje alespoň kratší úsek trati (Brno-Břeclav nebo Praha/Č. Třebová) jako potenciálně vysokorychlostní?
c) proč dávno nemá předprodej jízdenek na vyšší kategorie vlaků na webu
d) proč ČD aktivněji neusilují o napojení na evropské VRT tratě/získání peněz z evropských fondů (nikdo/nic ji k tomu nenutí)
e) proč jsou stále služby na ČD na příšerné úrovni
f) a mnoho dalších proč - až toto bude vyřešeno, budou možná možné i VRT.
g) proč jezdí často osobáky a rychlíky prázdné a jindy přeplněné (operativně měnit složení vlaků)
registrovaný uživatel Petr-K 
13.07.2007 (16:15)  
Trat a TV je snad mozne udelat na 200, kdyz to geograficke podminky dovoli. A ETCS zabezpecovacku casem na libovolnou rychlost resi, ne?
13.07.2007 (16:06)  
Tam kde se dělaly větší přeložky, respektive tunely, se mohlo alespoň trasovat na 200, i bez zákonů.
registrovaný uživatel M 
13.07.2007 (15:01)  
Moment, ja ale rozlisuji dve veci - rekonstruovat a jezdit!
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko