Praha - V pátek 29.6. 2007 pojede legenda českého popu Karel Gott rychlovlakem ČD na své vystoupení do Vídně. Zpěvák odjede v 10:26 hodin Pendolinem SC 75 Smetana ze stanice Praha - Holešovice. Vlak, kterým Karel Gott do Rakouska pojede, ponese zpěvákovu fotografii. Její křest se uskuteční před odjezdem v 10:00 hodin. Každý, kdo si zakoupí platnou jízdenku s rezervací pro vlak SC 75 Smetana na pátek 29.6. 2007 bude mít možnost se setkat s Karlem Gottem přímo na palubě spoje. Mnohonásobný český slavík bude procházet vlakem, označovat cestujícím jízdenky a rozdávat jim autogramy.
Fanoušci tak budou mít jedinečnou příležitost neformálně si popovídat s Karlem Gottem. Lidé mohou do vlaku nastoupit ve stanicích Praha-Holešovice, Pardubice, Brno a Břeclav. Místa je možné si rezervovat v kterékoli pokladně ČD s elektronickým prodejem jízdenek, případně přes internetový eShop Českých drah. Ve vlaku platí běžný tarif vlaků SuperCity. Karel Gott není první známou osobností, která využije cestování moderními vlaky ČD. Před časem se v SC Pendolino mohli cestující setkat například se zpěvákem Richardem Krajčem, prezidentem Václavem Klausem, zpěvačkou Lucií Bílou nebo s tenistou Tomášem Berdychem.
zdroj: České dráhy
Adys | 27.6.2007 (15:00)
Související zprávy
28.06.2007 (15:12)
Z některých tady prostě promluvila závist a maloměšťátství.Až toho dokážete tolik co on,tak prosím.Ale takhle byste alespoň před jeho prací měli mít úctu..
28.06.2007 (9:33)
Nevidím důvod pro vypínání klimatizace.
Pokud mne paměť neklame, může vlakvedoucí nastavit v každém voze teplotu dle Mistrova přání :-)
Pokud mne paměť neklame, může vlakvedoucí nastavit v každém voze teplotu dle Mistrova přání :-)
28.06.2007 (9:04)
Prudit, prudit, prudit...
Jinak, mně se tyto akce také příliš nelíbí a žádnou z "celebrit" které se zatím svezly nemusím.
ALE účelem je upozornit a vsugerovat asi takovouto myšlenku "Když vlakem jede božský K., který je jistě zvyklý na servis na úrovni, tak na tom něco musí být a chtělo by to vyzkoušet".
Předpokládám, že media všech typů si takovou příležitost nenechají ujít.
Jak prosté, že Watsone.
Jinak, mně se tyto akce také příliš nelíbí a žádnou z "celebrit" které se zatím svezly nemusím.
ALE účelem je upozornit a vsugerovat asi takovouto myšlenku "Když vlakem jede božský K., který je jistě zvyklý na servis na úrovni, tak na tom něco musí být a chtělo by to vyzkoušet".
Předpokládám, že media všech typů si takovou příležitost nenechají ujít.
Jak prosté, že Watsone.
27.06.2007 (20:40)
Tak co, sotousi, kdo si zajde pro podpis 8)
27.06.2007 (20:22)
Protoze Tonda Voprsal nevyhral 70 Slaviku a 150 TyTy. Az je vyhraje, tak bude zajimat i fotografy...
27.06.2007 (19:58)
Kdy Ondrůjova marketingová trafika přestane produkovat ty pitominy. Proč neoslavujeme a nehoníme fotografy k cestě Tondy Vopršala z Horní-Dolní Pendolínem z Břeclavi do Prahy a nevypínáme klimatizaci. To je Bazala opravdu slepý? Souhlasím s happym, že je to jen a jen cirkus. Tak se kvality nikdy nedopracujeme.
27.06.2007 (19:52)
Cestující:Asi vymlátit okna
27.06.2007 (18:25)
Georgo - mluvi z tebe zeleznicni fanda. Pokud by ses na to dival strizlive, tak i ty plakaty na vagonech a lokomotivach musis zahrnout do toho, proti cemu nic nemas
27.06.2007 (18:16)
Už sa tu stihli položiť presne tie dve otázky, ktoré mi hneď napadli po prečítaní: či aj Klaus označoval lístky, čo by bolo celkom cool - ešte by mohol podávať informácie o prípojoch, ako bonus sa raz prejsť s vozíkom minibaru JLV a ak by bol práve on board nejaký čierny pasažier (igelitka a krabicové víno), bolo by to dokonalé. Služba občanom...
No a či maestrovmu hlasu neublíži, keď bude prechádzať súpravou. Okrem plošného vypnutia klímy by ešte možno šlo ju selektívne vypínať v každom voze zvlášť tak 15 min predtým, než tam slávik vkročí...
K tej reklame: konkurencia tu určite funguje a ako sa ukazuje, aj monopolný železničný dopravca sa musí oháňať, aby sa udržal na pomerne saturovanom dopravnom trhu. To vidno aj v porovnaní napr. so ZSSK, u ktorých je marketing v dobe kamennej a tak to aj dopadá. Proti medializácii a kampaniam teda nič nemám, len tie obrázky na pendolínach by už mohli obmedziť. Tie megaplagáty s vizuálnym štýlom súpravy totálne nesedia a občas už to vyzerá ako reklama Poštovní spořitelny na 810.
No a či maestrovmu hlasu neublíži, keď bude prechádzať súpravou. Okrem plošného vypnutia klímy by ešte možno šlo ju selektívne vypínať v každom voze zvlášť tak 15 min predtým, než tam slávik vkročí...
K tej reklame: konkurencia tu určite funguje a ako sa ukazuje, aj monopolný železničný dopravca sa musí oháňať, aby sa udržal na pomerne saturovanom dopravnom trhu. To vidno aj v porovnaní napr. so ZSSK, u ktorých je marketing v dobe kamennej a tak to aj dopadá. Proti medializácii a kampaniam teda nič nemám, len tie obrázky na pendolínach by už mohli obmedziť. Tie megaplagáty s vizuálnym štýlom súpravy totálne nesedia a občas už to vyzerá ako reklama Poštovní spořitelny na 810.
27.06.2007 (17:53)
samlep: Ventilace poběží, tak se tam snad neudusí...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko