..: Student Agency už vybírá výrobce vlaku :..

Ilustrační obrázekPraha - Sen šéfa Student Agency o žlutých vlacích se začíná naplňovat. V těchto dnech už probíhá výběrové řízení na výrobce vlaku. Zhruba za 2 roky by tak měly na trať mezi Prahou a Ostravou tyto soupravy vyrazit. ČD si zatím z budoucího konkurenta nic nedělají. "Vlaky budou pohodlnější, hezčí a samozřejmě levnější z hlediska údržby než u nás dosud nejmodernější Pendolino, nižší bude i cena jízdenky," říká ředitel společnosti Radim Jančura. Na své si podle něj přijdou i lidé zvyklí na luxus.

"Prostor s luxusními místy bude oddělen, například místo klasických sedaček budou v tomto oddělení sedačky podobné pohodlnému křeslu," upřesnil své představy. Ve vlaku má být i konferenční místnost, kde bude možné promítání a vedení jednání jako v běžných kancelářích. V budoucnu Jančura počítá s obsazením všech dálkových železničních tras v ČR svými vlaky. První z 5 souprav by se na trase Praha - Ostrava měla objevit zhruba za necelé 2 roky. "Rok trvá výroba vlaku a další rok homologace, tyhle věci neurychlíme. Poté se budeme snažit vlaky v co nejkratší době poslat na koleje," uvádí Jančura.

České dráhy se konkurenta nebojí

Ilustrační obrázek
autor: 1.kapr České dráhy nemají z konkurence Student Agency strach. "Zatím se ještě nebavíme o reálné věci, ale o představách. I tak si myslím, že svoji pozici neztratíme," říká ředitel odboru marketingu ČD Aleš Ondrůj. Pendolino si podle něj získat stálou klientelu a spoje na trase z Prahy do Ostravy jsou vyprodány týden dopředu. Na této trase podle něj už mají ČD jedno vítězství nad autobusy Student Agency za sebou. "Počet zákazníků nám tady narostl o 30%, zatímco Student Agency omezila počet spojů. Stále lépe se daří i našim vlakům, které jezdí například mezi Prahou a Brnem," dodává Ondrůj.

zdroj: Novinky


Adys Poslat mail autorovi | 22.6.2007 (6:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 11 12 13 14 15      Zpráv na stránku:   
22.06.2007 (10:56)  
Mě by spíš zajímalo, jakej "vláček" a za jakou cenu si Jančura vybere...
registrovaný uživatel M 
22.06.2007 (10:53)  
Takze to utneme... Vagony CD jsou 40 let stare, protoze lidi jsou hovada...
registrovaný uživatel M 
22.06.2007 (10:51)  
1. jel jsem nekdy i odpoledne vlakem narvanym, takze by asi bylo dobry pocitat s nejakym prumerem (predpokladam, ze u CD neplati system jako u pokladnich v supermarketech - tj. "zisk" musi odevzdat, "ztratu" musi doplatit)
2. jsi malir a ja po tobe chci, abys mi vymaloval pokoj. Pokud souhlasis s tim, ze za to dostanes 300 korun, ackoliv jenom barva te vyjde na 350, tak jsi u mne debil a litovat te nebudu. Takze pokud teda snad je nektera lokalka ztratova, tak proc tam CD jezdi? Ze soucitu? Tak v tom pripade by to asi nemela byt akciovka (podnikani za ucelem dosazeni zisku), ale nejaka verejne prospesna spolcnost nebo tak neco...
22.06.2007 (10:48)  
zdenek84: prave, ze lidi jsou takovy hovada, ze nekterych kupeckach Becek je jen 6 sedadel. A to topeni? Se Vam snazim rict, ze ve vetsine rekonstruovanych funguje naprosto normalne.
22.06.2007 (10:45)  
M: Jel jsi nekdy vecer vlakem na nejake mistni trati? Opravdu si myslis ze opravdu vsecny ztraty, ze spoju, pri kterych jede ve vlaku 5-6 lidi zaplati stat?
Lidi sice nejsou kouzelnici, ale muzou byt realisti a necekat ze misto 40 staryho becka prijede rano novej bmz, btee mi teda jako vykrik moderni tecniky neprijde.
22.06.2007 (10:43)  
imisa: kdyby lidi nebyly takovy hovada, v béčkách by bylo 6 sedadel v kupé, fungovalo topení, ba možná i klimatizace, že?
registrovaný uživatel lada 
22.06.2007 (10:27)  
Snazte se toho Ondruje pochopit. Je to zamestnanec firmy, takze dela to, co firma chce - lze, lze a lze. A az to odmitne, tak zamestnancem firmy nebude...

Jancurovi optimismus take rozhodne nechybi a i kdyz bych si vetsi konkurenci na draze pral, tak ty dva roky jsou zcela nerealne. Vzpomenme treba na vyrobu a uvadeni pendolin ci RTexpresu. Ale taky si vzpomenme, co hrozba RTexpresu zpusobila - CD se lekly, zazmatkovaly a dnes tu mame Elisku, mistenku na lesteny prd za 86 Kc a SoNe platnou i v IC/EC/SC. Snad budou mit CD nad sebou, kdyz uz ne konkurenta, tak aspon strasaka i v dalsich letech.
registrovaný uživatel M 
22.06.2007 (10:21)  
imisa - kamo, ty mas dost... Lokalky jsou ztratove? Hele, nevim, jestli ti to nekdo rekl, ale cenu, za kterou tam jezdi si rekly CD, takze jestli si rekly nizsi cenu, nez jsou jejich naklady (protoze by tam mohl treba jezdit nekdo jiny nedej boze), tak je to jejich chyba. S placenim jizdneho ve zlutych vlaccich od nas vsech to zkus prosim nejak rozvest, protoze se trosku ztracim:-(
No a pokud jde o to korytko a odmitani drobku, tak by sis mozna mel uvedomit, ze nejvetsim korytkem je statni zakazka, cili prave ty lokalky, na kterych nejde byt ve ztrate (samozrejme pro normalni spolecnost)
Jo a i kdyby lidi nebyli hovada, tak to nejsou kouzelnici, takze z 40 let staryho vagonu vykrik moderni techniky jaksi neudelaji...

zdenda - za tech 226 korun jezdi vsechny vlaky a vsechna mista? Ze by zase nejaka zmena tarifu, kterou jsem nepochopil? Mno, mozne to je...
22.06.2007 (10:16)  
mates111: kdyby lidi nebyly takovy hovada, mozna i ty zaprdeny becka by vypadaly lip... Jsem realista a necekam zadne zazraky, myslim, ze na ne uplne hlavni trate (napr. 340) staci i drobne rekonstuovane Btee, aspon me se v nich jezdi dobre, ale nesmi byt zasr... jako kdyz prochazis kravinem.
22.06.2007 (10:09)  
Tak oni ty nevyužité vlaky jsou tak zralé do šrotu... Normální racionálně uvažující soukromý subjekt by nemohl lidi vozit např. v Béčkách... Ale souhlasím, že je to o penězích, ale myslím, že prostě není rozdíl mezi autobusy a vlaky. Když se chce, využití se najde...
  1 ... 11 12 13 14 15      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2025 ŽelPage - Felelősök


Info
informacni okenko