..: Stanislav Penc se bije za trať 063 :..

Motorový vůz řady 809 na trati 063, odb. Zálučí; autor: Aleš KunaBakov nad Jizerou - Letos uplyne 125 let od zahájení provozu na trati 063 Bakov nad Jizerou - Kopidlno, která se 41 km kroutí českou krajinou. Jak oznámil Stanislav Penc, kandidát Strany zelených v Královéhradeckém kraji do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR, uvažuje se o zrušení této trati. Penc pro ŽelPage uvedl: "Dáváme dohromady podklady, abychom vydali publikaci nebo informační list k jeji záchraně." Tímto Stanislav Penc žádá čtenáře ŽelPage o fotografie a obrázky vlaků, které na trati v minulosti jezdily. Veškeré informace se shromažďují na internetové adrese trat063.blog.cz.

Iniciátor za záchranu trati Stanislav Penc je mj. zakladatel Spolku přátel koz, což je občanská iniciativa lidí, kteří považují kozu za dobrého lidského přítele, a když kozy chovají, nedělají to prvořadě pro užitek, ale z lásky a pro potěchu okolí i svojí. Penc zároveň pořádá kulturní a společenské slavnosti na samotě Milkovice v Českém ráji.

zdroj: Stanislav Penc, Kozy.cz


CSPSV | 17.6.2007 (23:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Legislativa Jízdní řád

Další z regionu ČR Královéhradecký ČR Středočeský


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel stoupa  mail  
18.06.2007 (11:41)  
Milosi,

to máš nádhernej hind o "proměnách prostoru v čase":

Jižní město - Centrum (Jiráskovo nám)

Období 1977 - 1980: bez metra, průser, sardinky, doba neměřena, zaplať pánbu, že jsme přepravu přežili
Období 1980 - 1991: MHD 35 minut, gumokol 14 minut (malá hustota provozu, vzdálenost 12 km)
Období 1992 - 1997: MHD 40 - 45 minut (zředění intervalů), gumokol ráno do 7:00 opět 14 minut, poté 60 minut a nezaparkuješ.

(Pak jsem si sehnal raději práci, poté i bydlení mimo Prahu)
registrovaný uživatel milos  mail  
18.06.2007 (11:17)  
stoupa, ted uz je to jine - prazsky emhadecko mi stavi u rypaku a do noveho zamestnani to mam 12 minut autem (MHD s 2-3 prestupy i trictvrte hodky)
registrovaný uživatel stoupa  mail  
18.06.2007 (11:06)  
Milosi,

a wo to go. 110 kg, 5 křížků a než ty 2 km uťapu, tak jsem gumokolem po D8 "u Bulovky". Ovšem pak si nadávám, (je-li to ve špičce), protož to je přesně ten moment, kdy mě "panťák už nejednou předjel". Plus vliv počasí. Plus parkování (sehnat i náklady). Polehčující okolnost: milostivá paní si objedná nakupování provedení. V takovém případě jen gumokol (kdo to má tahat)

Kluci, domníváte se, že jsem měl vlčí mhu, když jsem v německy hovořící cizině viděl autobusy-přivažeče v režii OeBB/DB?
registrovaný uživatel milos  mail  
18.06.2007 (10:49)  
Johny A: ja od 15ti do 25ti let dojizdeje do ruznych skolskych zarizeni slapal kazde rano a odpoledne pres cele mesto na nase nadrazi cca 1,5km tam i zpet a muzu rict, ze jsem tlustej jako prase porad!! :- ))
18.06.2007 (9:51)  
2 stoupa - doporučuji prostudovat IDS JMK, v tomhle IDS je doprava obyvatel k rychlému vlakovému spojení základem konceptu. Extrémním případem je doprava z Boskovic - dotované autobusy jezdí do Skalice nad Svitavou, odkud navazují vlaky do Brna. O desítkách ostatních (menších) obcí ani nemluvě. Přímé spojení s Brnem zajišťuje pouze jedna nedotovaná linka s průměrným počtem spojů. Od rozšíření IDS na této nedotované lince nebyl navyšovám rozsah výkonů.

Sám jsem autorem dopravní obslužnosti jednoho většího území. Rodný kraj se k mým pozměňovacím návrhům moc dobře nepostavil, proto jsem šel na jih Moravy, kde se v podobném duchu pracuje a je tu i patřičná politická podpora. V koncepci dopravní obsluhy jsou obrovské rozdíly, proto nelze říci to, co platí v jednom kraji, platí také v ostatních.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
18.06.2007 (9:32)  
Ano, mladý muži, Karel IV prý kajícně došel pěšky až do Řima ...

... aneb: lepší blbě jet, než dobře jít
registrovaný uživatel Johny A.  mail  
18.06.2007 (9:15)  
No on je problém v tom že lidi sou líný jak p...... a nejsou ochotni chodit ne dva kilometry, ale ani 500m. Z tohoto životního stylu pak vyplývá zdravotní stav našeho obyvatelstva - obezita a z toho plynoucí srdeční a cevní a další nemoci..... Donutili-li by se lidi žít zdtravěji, to by pomohlo našemu zdravotnictí, ne nějakých diletantských 30Kč za recept ale to už je z jiného soudku...
registrovaný uživatel stoupa  mail  
18.06.2007 (8:36)  
ad pan Hovorka:

"kolem problematiky "dopravní obslužnosti" jsem jako mladý ing. již jednou projížděl, ale život šel jinudy

Z praxe se nebojím, že by si námi volení poslanci a krajští zastupitelé dělali nějakou starost s využitím odborně zpracovaných analýz "dopravního problému" ve smyslu operačního výzkumu a systémového inženýrství. Nicméně, máte-li povědomost, zabýval se někdo alespoň teoreticky otázkou "Bus - coby přivažeč k hlavní/příměstské (kapaciní) trati"? Naše ves taky leží (od kraje ku kraji) 1 - 3,5 km od zastávky, kudy v 1 - 2 hod "taktu" jezdí panťák na Masaryčku (jízdní doba 61 - 67 minut). Ty v průměru 2 km pěšky jsou dle sousedských rozprav (t.j. neformálního průzkumu veřejného mínění) pro hodně lidí určující, že vlakem ne e, i když tu jezdí už od 1847.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
18.06.2007 (8:24)  
Jak vytížený je tento dopravní směr, a jaký má potenciál?

1) Dráha je mé hobby, mizející tratě mne mrzí, ale "vocamcáť pocamcáť
2) Až budu bohatej, tak si koupím místo Lehmana na zahradu nějakou kozí dráhu a budu si po ní jezdit pro radost. Po vzoru "Steinbach - Joehstadt". Zatím to nehrozí (a asi nikdy nebude)
18.06.2007 (8:23)  
Řepkařská dráha těžko zajistí dopravní obslužnost obcí neboť "obsluhuje" všechna větší pole v okolí. Na tohle téma jsem napsal již více příspěvků u zpráv informujících o omezení provozu této tratě. Moje stanovisko se od té doby nijak nezměnilo. Prostě bus nabízí lepší obsluhu všech obcí v KHK za stejný čas. Dle zkušeností z JMK nejvíce řvou režíjkáři, kteří tím přicházejí o bezkonkurenčně nejlevnější cestování a jsou ochotni na zastávky docházet až 2 km. A normální lidi si raději vyberou bus, protože jim zastaví v podstatě u baráku.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko