Drážďany - Od 10.12.2006 jezdí na trase mezi Norimberkem a Drážďany ve dvouhodinovém taktu až 8 párů vlaků pod značkou Franken-Sachsen-Express. Jízdní doba 4:20 hod. byla zatím dodržena z 93% a během prvních 6 měsíců cestovalo tímto expresem 214.000 osob. Od 9.12.2007 se plánuje zavedení hodinového taktu na trase Norimberk - Drážďany a navíc budou zlepšeny přestupní vazby ve stanici Hof. Na vlacích jsou řazeny jednotky VT 612. DB také uvažují o poskytování lepších služeb na palubě vlaku, například v oblasti cateringu.
zdroj: Tisková zpráva DB
CSPSV | 15.6.2007 (15:00)
Související zprávy
16.06.2007 (10:36)
15.06.2007 (21:55)
Já jsem měl možnost trojspojení vyzkoušet minulý týden a můj žaludek s tím neměl absolutně problém. Vzduch vydýchaný nebyl, nejspíš proto, že nás tam všehovšudy bylo cca 20. Naklápění bylo výrazné, ale ne nepříjemné (pro mne). Motor je dost nepříjemný, když člověk sedí hned u něho, ale dá se najít místo, kde nevadí.
15.06.2007 (20:11)
a platí tam sone-minus???
15.06.2007 (18:35)
Na této relaci původně měly jezdit jednotky ICE-TD, ale nezdařilo se. Myslím, že 612 tam opravdu nepatří, má-li vlak sloužit dálkové dopravě. Mnohokrát jsem v nich jel z Liberce do Drážďan a jsem spokojený asi s jedinou výhradou - jedno WC prostě pravidelně nestačí - občas se tvoří fronty.
15.06.2007 (17:38)
Tj. průměr 75 lidí na vlak... Tak úžasný mi to zas nepřijde...
15.06.2007 (17:38)
Nevím, nevím... nějak těm jednotkám VT 612 nemohu přijít na chuť. Jejich "trojspojení" jsem vyzkoušel před měsícem a půl právě na této trati v celém úseku a měl jsem co dělat, abych svůj žaludek ukočíroval. V jednotkách bylo neskutečné vedro a vydýchaný vzduch, silně rušivý hluk motoru, naklápění - obzvláště kolem Hofu opravdu nepříjemné... Vím, že je zde početná skupina zastánců těchto jednotek, ale jak správně konstatoval Zdeněk Michl při této cestě - nelze srovnávat jejich jízdní vlastnosti na trati do Tanvaldu, kde nejedou rychleji než 40 km/h a na trati, kde se ženou plným výkonem rychlostí 160 km/h. Při takové rychlosti už se opravdu nedá hovořit o komfortu. Nehledě na jejich žravost paliva - pak už se nedá moc hovořit ani o ekologii...
15.06.2007 (15:20)
Jó, pánové, tohle je zpráva pro "regionální diskusi", kterou vedeme kousek jinde!
Zde (Dresden - Hof - Nuernberg) jde o poměrně směrově i sklonově náročné tratě, v Bavorsku tuším dosud neelektrifikované. A teď bacha, vždy pro aglomeraci(opravu odchylek uvítám, doufám že nebude třeba v řádech):
Dresden - cca 650 000 lidí
Chemnitz - cca 200 000 lidí
Nuernberg - cca 300 000 lidí
A zmákne to 612 (předpokládám dvojička, max tři spojené soupravy)
A my se tu bijeme jako lvi s čistou vírou o obsluhu (v regionu) o řád (ať jsem hodný) nižším.
Zde (Dresden - Hof - Nuernberg) jde o poměrně směrově i sklonově náročné tratě, v Bavorsku tuším dosud neelektrifikované. A teď bacha, vždy pro aglomeraci(opravu odchylek uvítám, doufám že nebude třeba v řádech):
Dresden - cca 650 000 lidí
Chemnitz - cca 200 000 lidí
Nuernberg - cca 300 000 lidí
A zmákne to 612 (předpokládám dvojička, max tři spojené soupravy)
A my se tu bijeme jako lvi s čistou vírou o obsluhu (v regionu) o řád (ať jsem hodný) nižším.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko