..: Německý Franken-Sachsen-Express je úspěšný :..

Mapa trasy Franken-Sachsen-Express, zdroj: DBDrážďany - Od 10.12.2006 jezdí na trase mezi Norimberkem a Drážďany ve dvouhodinovém taktu až 8 párů vlaků pod značkou Franken-Sachsen-Express. Jízdní doba 4:20 hod. byla zatím dodržena z 93% a během prvních 6 měsíců cestovalo tímto expresem 214.000 osob. Od 9.12.2007 se plánuje zavedení hodinového taktu na trase Norimberk - Drážďany a navíc budou zlepšeny přestupní vazby ve stanici Hof. Na vlacích jsou řazeny jednotky VT 612. DB také uvažují o poskytování lepších služeb na palubě vlaku, například v oblasti cateringu.

zdroj: Tisková zpráva DB


CSPSV | 15.6.2007 (15:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify Jízdní řád

Další z regionu Německo Bavorsko /Bayern Německo Sasko /Sachsen


registrovaný uživatel Jugy  mail  
16.06.2007 (10:36)  
to Stoupa:
Nürnberg: 500.000 obyvatel.
Zdroj: www.nuernberg.de
15.06.2007 (21:55)  
Já jsem měl možnost trojspojení vyzkoušet minulý týden a můj žaludek s tím neměl absolutně problém. Vzduch vydýchaný nebyl, nejspíš proto, že nás tam všehovšudy bylo cca 20. Naklápění bylo výrazné, ale ne nepříjemné (pro mne). Motor je dost nepříjemný, když člověk sedí hned u něho, ale dá se najít místo, kde nevadí.
15.06.2007 (20:11)  
a platí tam sone-minus???
15.06.2007 (18:35)  
Na této relaci původně měly jezdit jednotky ICE-TD, ale nezdařilo se. Myslím, že 612 tam opravdu nepatří, má-li vlak sloužit dálkové dopravě. Mnohokrát jsem v nich jel z Liberce do Drážďan a jsem spokojený asi s jedinou výhradou - jedno WC prostě pravidelně nestačí - občas se tvoří fronty.
registrovaný uživatel Petryk 
15.06.2007 (17:38)  
Tj. průměr 75 lidí na vlak... Tak úžasný mi to zas nepřijde...
15.06.2007 (17:38)  
Nevím, nevím... nějak těm jednotkám VT 612 nemohu přijít na chuť. Jejich "trojspojení" jsem vyzkoušel před měsícem a půl právě na této trati v celém úseku a měl jsem co dělat, abych svůj žaludek ukočíroval. V jednotkách bylo neskutečné vedro a vydýchaný vzduch, silně rušivý hluk motoru, naklápění - obzvláště kolem Hofu opravdu nepříjemné... Vím, že je zde početná skupina zastánců těchto jednotek, ale jak správně konstatoval Zdeněk Michl při této cestě - nelze srovnávat jejich jízdní vlastnosti na trati do Tanvaldu, kde nejedou rychleji než 40 km/h a na trati, kde se ženou plným výkonem rychlostí 160 km/h. Při takové rychlosti už se opravdu nedá hovořit o komfortu. Nehledě na jejich žravost paliva - pak už se nedá moc hovořit ani o ekologii...
registrovaný uživatel stoupa  mail  
15.06.2007 (15:20)  
Jó, pánové, tohle je zpráva pro "regionální diskusi", kterou vedeme kousek jinde!

Zde (Dresden - Hof - Nuernberg) jde o poměrně směrově i sklonově náročné tratě, v Bavorsku tuším dosud neelektrifikované. A teď bacha, vždy pro aglomeraci(opravu odchylek uvítám, doufám že nebude třeba v řádech):

Dresden - cca 650 000 lidí
Chemnitz - cca 200 000 lidí
Nuernberg - cca 300 000 lidí

A zmákne to 612 (předpokládám dvojička, max tři spojené soupravy)

A my se tu bijeme jako lvi s čistou vírou o obsluhu (v regionu) o řád (ať jsem hodný) nižším.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko