Tišnov - Dněšním dnem již končí pravidelné každoroční asi týdenní opravy na trati 250 v úseku Tišnov - Kuřim. Na trati pracovaly asi 3 soupravy (dvě vozidla MUV, jeden jeřáb), které zde podle mého pozorování položily nový podklad pod koleje, spravovaly poškozené koleje a sekaly trávu v okoli trati, která pravidelně několikrát do měsíce na Tišnovsku vzplane od brzdících souprav.
Zpoždění a hromadění vlaků
Oprava trati si také vyžádala svou daň na cestujících v podobě omezení rychlosti (vlaky v tomto úseku projížděly rychlostí okolo 40 km/h. V úseku Tišnov - Kuřim vlaky nevyhnutelně nabíraly zpozdění ze směru od Tišnova na Brno hl. n. - průměrné zpoždění okolo 10 minut). Situace byla nejhorší v ranních hodinách.
Na jednom z motorových vozů MUV, vracejicích se do obsazeného tišnovkého depa, se při míjení osobního vlaku mezi Čebínem a Kuřimí uvolnila "střecha", která se střetla s bokem osobního vlaku (pantograf řady 560) těsně pod okny cestujících, až na velkou ránu a šok cestujících se nikomu nic nestalo.
zdroj: Vlastní pozorování, dopravní kancelář Tišnov
u poznámky time 11:32 ses splet jen o století ... (To je OK, je vedro).
jó a zkusil jsem poslat emajlem nějaké blbinky Vašemu panu kolegovi ze ŽĎáru (Matthes - nebo tak) - jsetli vznikne souhrnná informace o staré i nové Tišnovce, moc rád si to přečtu.
Preclo, fajn upoutávka.
"Ještě v prosinci 1938 obdrží firma první zakázku na výstavbě nové železniční tratě Havlíčkův Brod-Brno (Nová Tišnovka)." "V roce 1942 jsou veškeré stavební práce zastavovány. Po skončení druhé světové války se firma v průběhu let 1945 a 1946 vrací na staveniště dálnice i železnice. Přichází však rok 1948, s ním i znárodnění firmy a zastavení stavby dálnice. Nová Tišnovka je se značnými problémy plně dokončena až v roce 1958."
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.