Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Brno - Brno má první dokument, který do mapy města pomyslně zakresluje zmodernizovanou trasu železnice a nádraží v odsunuté poloze. Odbor územního a stavebního řízení magistrátu vydal ke stavbě územní rozhodnutí. Uveřejnil ho na úřední desce. Dokument není definitivním rozhodnutím, kde bude nádraží stát. Investor však díky němu může začít žádat o jednotlivá stavební povolení.
zdroj: www.sreality.cz
Glagol | 6.6.2007 (19:00)
Související zprávy
12.06.2007 (13:21)
V celém vyspělém světě (Berlín,Vídeň...) se nádraží stěhují do centra, u nás opačně...
10.06.2007 (10:47)
Navazuji na příspěvěk Stoupy - v Brně pracuji (přes týden Brno, víkendy Dvůr Králové). Zaměstnavatel mě často vysílá na služební cesty, na které jezdím vlakem. Tak nádraží využívám jak z pohledu dálkové cestujícího, tak i místního cestování. Jsem naprosto spokojen a říkám NESTĚHOVAT. To už je potom lepší nádraží zahrabat pod zem.
09.06.2007 (15:15)
ad ofil:
a u té ankety by bylo zajímavé vědět například:
- zda jde o dojíždějícího denně, ("příměstská"
- odjíždějícího) denně,
- "dálkového vlakaře (IC, EC, R) do nejméně 100 km
- občana Brna - gumokola, co vlakem nejezdí, zato má strejdu na radnici a bráchu u stavební firmy.
A kterých bude (coby uživatelů nádraží) více, a s jakým názorem.
opakuji se , ale jako "dálkový vlakař" říkám Nestěhovat.
a u té ankety by bylo zajímavé vědět například:
- zda jde o dojíždějícího denně, ("příměstská"
- odjíždějícího) denně,
- "dálkového vlakaře (IC, EC, R) do nejméně 100 km
- občana Brna - gumokola, co vlakem nejezdí, zato má strejdu na radnici a bráchu u stavební firmy.
A kterých bude (coby uživatelů nádraží) více, a s jakým názorem.
opakuji se , ale jako "dálkový vlakař" říkám Nestěhovat.
08.06.2007 (19:21)
Mimochodem tady http://www.brno.cz/galerie/obrazky/l1046860588.jpg je varianta vedení podzemní dráhy přes stávající Hl.nadr. V případě odsunu bude návaznost ve směru západ-východ srovnatelná se stávající polohou až po vybudování podzemky. Ehm ještě nejsem otec, až budu děda, tak možná.
08.06.2007 (19:14)
ofil: Taky jsem pro zachování v centru. Duvod je jediný - vazba na šaliny, která v nové poloze už nebude nikdy tak dobrá. Důvody už jsem tady uváděl.
08.06.2007 (14:36)
Pro ŽelPage! Zkuste udělat anketu "Chtěli byste zachovat Hlavní vlakové nádraží v Brně?" Anebo když to žp neudělá tak se Vás teď ptám: Chcete Nechat nádraží kde je? A proč? Děkuji! Za sebe odpovídám: Nechat tak jak je, protože je pěkně v centru a líbí se mi ty podchody pod nádražím, které vede až k tramvajím. Když byly menší (teď jak se tak to už není to, ale ta menší "díra", tak tomu se říká "Myší díra". Výstižné!
07.06.2007 (23:48)
GRRR nechat tak jak je!!! (trochu jsem požil tak jsem aktivní, ale stejně...)
07.06.2007 (22:39)
Mno,ono stěhovat nádraži?Já nevim,stačilo by jen celkove upravy,pokud vim EC i SC tam bez problemu zajiždí,jen to okoli,kapacitně stači bez problemu.A navic vystoupiš z vlaku a u nosu tram.nádraži...super.Nic nestěhovat,opravovat za provozu jinde to jde,proč ne v Brně.
07.06.2007 (18:03)
milan: "Holt se budeš muset trochu projít..." Většina lidí dá před procházením přednost gumokolu.
07.06.2007 (17:53)
Já nevím, ale prostě jsem na straně o zanechání nádraží, jaké je.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko