..: Nové stavební projekty Deutsche Bahn :..

Ilustrační obrázek Berlín - I tento týden pro Vás máme souhrn nových stavebních akcí v německé železniční síti. Tentokrát hlavně stavby v příměstské dopravě.

Dne 19.5.2007 byla zahájena kompletní rekonstrukce a přestavba trati S-Bahn Berlín, v úseku mezi stanicí Baumschulenweg a výhybnou Grünauer Kreuz. Největší stavební akce budou novostavby mostů přes Rudower Chausee a rekonstrukce stanice Adlershof. Náklady na rekonstrukci stanice Adlershof a novostavby mostů jsou přibližně 33 miliónů € (924 miliónů Kč). Po skončení rekonstrukce bude zvýšena traťová rychlost z 80 na 100 km/h a stanice Adlershof se stane kompletně bezbariérovou. Zlepší se také průjezdnost po Rudower Chausee, tramvaje dostanou vlastní těleso a vyhnou se tak každodenímu popojíždění v kolonách. Práce by měly být dokončeny v prosinci 2009.

Ilustrační obrázek Během letních prázdnin bude rekonstruován 16 kilometrů dlouhý úsek S-Bahn Frankfurt, v úseku mezi stanicemi Frankfurt-Stadion – Frankfurt Flughafen Regionalbahnhof – Kelsterbach. Vlaky linek S8, S9 a regionální expresy budou během výluky vedeny po objízdných trasách, výluka se nedotkne vlaků dálkové dopravy. Letiště Frankfurt bude obsluhováno náhradní autobusovou dopravou. Celkové náklady na rekonstrukci se pohybují okolo 12 miliónů € (336 miliónů Kč).

Do konce tohoto roku bude investováno 6,7 miliónů € (188 miliónů Kč) do úprav tratě Frankfurt nad Mohanem – Norimberk – Passau – (Vídeň). Úpravy se týkají především elektrického vedení a zabezpečovacího zařízení. V současnosti provozované IC/EC-soupravy budou nahrazeny jednotkami ICE-T. Jízdní doba mezi Frankfurtem a Vídní se zkrátí asi o 10 minut.

Ilustrační obrázekDeutsche Bahn informovali poslance Saského zemského sněmu o stavu přestavby železničního uzlu Drážďany. Dosud bylo proinvestováno okolo 1 miliardy € (28 miliard Kč) a do konce roku 2010 by mělo být proinvestováno dalších 1,4 miliardy € (39,2 miliard Kč). V současnosti probíhá přestavba západního zhlaví Dresden-Neustadt. Po přestavbě zde bude doprava řízena dálkově z Lipska, zlepší se propustnost a zvýší se rychlost z 40 na 80 km/h. Do konce roku 2008 by také měla být dokončena přestavba jižní haly drážďanského hlavního nádraží, která nejen zvýší komfort cestujících, ale výrazně zlepší průjezdnost směrem na českou hranici.

zdroj: Deutsche Bahn


ANKU | 20.5.2007 (21:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu Německo

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko