..: Strojvedoucí nehodu nezavinil :..

Ilustrační obrázekJablůnka - Drážní inspekce již vyslechla strojvedoucího, který minulý týden řídil lokomotivu, jež narazila do hořícího tahače na železničním přejezdu mezi obcemi Jablůnka a Bystřička na Vsetínsku. „Činnost strojvedoucího s příčinou srážky příliš nesouvisí,“ říká mluvčí Drážní inspekce Zdeněk Neusar. Hlavní vyšetřovanou příčinou srážky tak nadále zůstává pomalá a nepřesná komunikace železničářů, kteří po oznámení hasičů okamžitě nepřerušili provoz na trati. Neusar uvedl, že případ se stále vyšetřuje a není uzavřen. Přesně zatím nelze označit osobu, která by byla za kolizi na trati zodpovědná. Nadále pokračují další výslechy. Dnešním výslechem strojvůdce inspekce také zkoumala skutečnost, proč strojvedoucí snížil rychlost lokomotivy ze 74 km/h na 44, což se zdálo inspektorům málo.

zdroj: Mladá fronta DNES


Adys Poslat mail autorovi | 17.5.2007 (10:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Zlínský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
18.05.2007 (11:21)  
zirecek:souhlasím,de facto je nám celý nábřeží L.S. k ničemu,bez nich se dráha obejde
18.05.2007 (11:10)  
V současnosti je u ČD a. s. 20% lidí co něco dělají, či chtějí dělat; 80% lidí jsou zaměstnání tím, že je buzerují, přeposílají práci těch 20%, apod.. Z těch 80% je většina nadbytečná.
18.05.2007 (10:55)  
Souhlasím s Robbem,odjakživa se to bohužel jednoduše řešilo tím,že za veškerý nehody může právě fíra..stačí prkotina:přetáhneš kvůli špatný adhezi při dešti vlak na zastávce o vůz(24,5metru)a pokud to někdo napráská,tak jde fíra z mašiny na rok dolu.Nikoho nezajímá,že zrovna pršelo,že to nešlo ubrzdit..V současný době dělat fíru je fakt o hubu
registrovaný uživatel Robb 
18.05.2007 (10:21)  
můj děda byl vlakvedoucí, a prý vždycky když byla nějaká nehoda, tak ne že by se zeptali strojvedoucího jestli je v pořádku, ale hned začali hledat nějakej důvod aby to mohly hodit na něj , aby to neodnesl někdo kdo sedí výš
18.05.2007 (9:55)  
Strojvedoucí jsou ve špatné pozici, jde se hned po nich... . Kdyby jel 80,5km/h, hodili by to na něj.

Spíše mě zaráží, proč vedoucí zásahu HZS nenařídil členům jednotky, když začli zvonit výstražníky, aby se jeden člověk vždy vydal směrem od přejezdu a neukazovali stop či cokoliv, aby urychlili reakci strojvedoucího.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
18.05.2007 (8:06)  
k "Právník neumí hasit":

a o tom to je, to moje rejpání a "slovíčkaření".

Jako daňový poplatník a občan očekávám, že PROFESIONÁLOVÉ z Hasičského ZÁCHRANÉHO sboru i PČR, v prvé řadě Operační, který je styčným i svodným pracovištěm pro komunikaci ve směně, bude schopen podat svému okolí, včetně ČD Kvalifikovanou informaci tak, aby jí příjemce rozuměl.

Jiná věc je, zda a jak Dráha předala/vyžaduje (to může), kudy a jakou formou má být informace do jejího systému předána. Včetně mých připomínek, že je slušnost, aby zaměstnavatel chránil a hájil své zaměstnance před nedokonalostí druhých.
registrovaný uživatel tenzor 
18.05.2007 (7:42)  
PZ: nechápu - jenom právníci jsou povinni znát vyhlášky? Řekl bych že nejen u policistů, ale i u hasičů bude znalost některých zákonů a vyhlášek vyžadovaná, zejména pokud souvisí s jejich prací.
registrovaný uživatel Robb 
17.05.2007 (21:45)  
aha
registrovaný uživatel PZ 
17.05.2007 (21:40)  
Jak v pomocné škole... Právěže fungovala jenom přímočinná brzda...

MZ: To myslíte vážně? Mám pro vás novinku... Právník neumí hasit.
registrovaný uživatel Robb 
17.05.2007 (21:39)  
A co přímočinná brzda, ta nefungovala?
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko