..: ÖBB: v roce 2006 samé úspěchy :..

Martin Huber, šéf ÖBBVídeň - "Dosáhli jsme nejlepších výsledků od roku 1994," sdělil hned v úvodu tiskové konference Martin Huber, šéf Rakouských spolkových drah. V roce 2006 jsme přepravili o 9 mil. více cestujících (443 mil.) a o 5 mil. tun nákladu více (93 mil. tun). "Do roku 2010 chceme patřit k nejatraktivnějším zaměstnavatelům v Rakousku," dodal Huber. ÖBB chtějí zaměstnávat více žen a soustředit se také na absolventy škol. V loňském roce zaměstnávaly ÖBB 42.951 pracovníků (v roce 2005 46.059). V osobní dopravě přibyla nová rychlejší spojení například mezi Štýrským Hradcem a Vídní, či mezi Vídní a Prahou.


1116.200Městská dráha ve Vídni začala o víkendech jezdit i v noci. Zvýšil se počet automatů na prodej jízdenek na 1.000 a v automatech si zákazníci kupují okolo 60% všech jízdenek. Již 1,3 mil. cestujících využívá VorteilsCard (nárůst o 36% oproti roku 2005). V nákladní dopravě zaznamenala největší přírůstek přeprava kamionů (RoLa - nárůst o 40%). Modernizován je také vozový park - pořízeno bylo 109 Talentů, 20 Desir, 240 dvoupodlažních vagonů, v dálkové dopravě začaly jezdit jednotky ICE s logem ÖBB, pořízeno bylo také 250 nových autobusů. Do roku 2010 investují ÖBB 1,2 mld. € do nových vozů regionální i dálkové dopravy (railjet). Pokračovat bude i modernizace nádraží v rámci projektu Bahnhofsoffensive (Phase 2). V první fázi bylo zmodernizováno 10 nádražních budov. Investice budou pokračovat také do železniční infrastruktury či zabezpečovacího zařízení.

Prezentace z tiskové konference ÖBB (ve formátu pdf)

zdroj: Tisková zpráva ÖBB


CSPSV | 15.5.2007 (21:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu Rakousko


16.05.2007 (12:35)  
mildaiv:do ic převedeny nebudou, kategorie ic má určitá pravidla. ale v návrhu jízdního řádu se některé rychlíky převádějí na expresy, ačkoli se němění zastávky a nejspíše ani vozy typu b, přinejlepším beer
16.05.2007 (11:48)  
zdenek84: NO skoro všechny Ex už byly převedeny do kategeroie IC, tak bych se moc nesmál.
16.05.2007 (10:37)  
V absolutní výši možná, ale vztáhneme-li plat českého nádražáka na českou mediánovou mzdu, nebude na tom v porovnání s rakouským nádražákem tak špatně. Čeští piloti také nelétají hůř než rakouští proto, že jsou hůře placeni.
Špatní zaměstnanci jsou skutečně problémem, a zejména ti, kteří jsou v odborech bránících se zuby nehty jakékoli optimalizaci (rozuměj propouštění).
registrovaný uživatel Qaws 
16.05.2007 (2:09)  
pekar: kdyby jen malinko =:oD
registrovaný uživatel pekař 
15.05.2007 (22:31)  
Jestli to nebude tím,že voni tam dostávaj malinko víc prašulí...
15.05.2007 (22:00)  
všechny rychlíky budou převedeny do kategorie sc:)
15.05.2007 (21:56)  
Doufám,že ČD nezavedou příplatky na rychlíky
15.05.2007 (21:42)  
to není chyba líných nádražáků, to je chyba vedení, které líné a přebytečné nevyhodí. a kromě toho nemá o zákazníky a zakázky zájem. to vybírání příplatků za ec je toho příkladem (narozdíl od rakouska si to bohužel můžu dovolit, protože pokud chce člověk jet na větší vzdálenost trochu kulturně, tak se ec/ic vyhnout nemůže - pokud nejede autobusem - třeba student agency)
15.05.2007 (21:42)  
Není divu ÖBB ruší lokálky a jezdí jen na hlavních tratích.
registrovaný uživatel koffr 
15.05.2007 (21:23)  
jakto že to tam funguje a tady ne? odpovím si sám: protože tady je každej druhej nádražák flákač a komoušskej vyžírka, kterej si myslí že je někdo a cestující se ho budou doprošovat. čd rozkouskovat a rozprodat!!!

a to v rakousku ani do vlaků vyšší kvality nechtěj příplatek...

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko