..: První trojdílná Regionova v Jihomoravském kraji :..

Třívozová Regionova 814-202 na ZZO, Sokoleč; autor: Petr LuxVeselí nad Moravou - DKV Brno zařadilo do svého stavu první trojdílnou nízkopodlažní motorovou jednotku Regionova ve složení 814.205-1 + 014.003-8 + 814.206-9. Vůz byl do Veselí nad Moravou, které se stane jeho domovskou stanicí, přivezen ve čtvrtek 10.5.2007. V květnu je očekávána i druhá jednotka v předpokládané sestavě 814.207 + 014.004 + 814.208, v srpnu by se zde měla objevit třetí Regionova v třívozové verzi.

Jednotka by měla jezdit na trati Hodonín - Veselí nad Moravou - Vrbovce, konkrétně na obratech:
Pracovní dny:
Os 2751 / Os 2750 / Os 2753 / Os 2752 / Os 2709 / Os 2708 / Os 14111 / Os 14116 / Os 2757 / Os 2760
Soboty:
Os 2750 / Os 2753 / Os 2752 / Os 2709 / Os 2708 / Os 14111 / Os 2755 / Os 2756 / Os 4308 / Os 2719 / Os 2718 / Os 14124 / Os 14125
Neděle:
Os 14100 / Os 2753 / Os 2752 / Os 2709 / Os 2708 / Os 14111 / Os 2755 / Os 2756 / Os 4308 / Os 2719 / Os 2718 / Os 14124 / Os 14125

zdroj: Železniční zajímavosti


Filip Novotný Poslat mail autorovi | 13.5.2007 (21:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Jihomoravský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
15.05.2007 (20:22)  
Líbí nelíbí.. Těm co se nelíbí tak si nejprv uvědomte v čem se vám to nelíbí!!!
Jak již tu bylo řečeno 814 je určitý krok dopředu a cestujícím je jedno jak je vlak barevnej (teda aspoň většině ano) a pak taky je to rozhodně lepší interiér než u současných 810!!!
Sice je pravda že já ty 814 taky nemám rád, ale mám k tomu pádné dlvody a to například že mi ji chcou hodit sem na 251, což je úplná blbovina, protože zvláště v zimních měsících to nemá nárok vyjet ty místní stoupání (až 24 promile). A navíc má rámové podvozky, což také není moc dobrý nápad, ale u 814 už to jinak ani nejde. Tak to je důvod proč je nemám rád.
registrovaný uživatel Dery 
15.05.2007 (18:13)  
tgw: diky, ale stačí si pořádně přečíst článek, tam je to jasně napsane:-D
15.05.2007 (18:07)  
tgw: Regionova měla mít vmax 90km/h, ale při zkouškách v cerhenicích se ukázalo, že to nelze kvůli mezivozovému spřáhlu...
registrovaný uživatel tgw 
15.05.2007 (16:26)  
Dery máš pravdu!
registrovaný uživatel tgw 
15.05.2007 (16:26)  
skutečně 814 014 a 814.Hmm tak to se tedy omlouvám emm.Šemík a dary mají pravdu.
15.05.2007 (16:18)  
To furt jak levná 814+914.Ale ta 814+014+814 vyjde min. na 40 mega ne li víc a za to by se už dalo pořídit nový 4nápravový vozidlo.
Vid kapacita na lokálky jen určené spoje ve špičce a to ještě jen někde.Takže na lokálky to moc není.A na hlavní taky ne.A na R už vůbec.
registrovaný uživatel Dery 
15.05.2007 (16:09)  
tgw: dvouvozová regionova 814+914, třívozová regionova 814+014+814
registrovaný uživatel tgw 
15.05.2007 (16:06)  
šemík 814 je přeci složena z hnacího vozu 814 vloženého vozu a 914 řídícího vůzu?Nebo ne? Neboli třívozová regionova!
registrovaný uživatel tgw 
15.05.2007 (16:03)  
@ld@ Tak tedˇ máte zase pravdu vy.Sohlasím s vámi.Pokud je motor ve vyžších otáčkách má vyžší spotřebu a motor je více namáháný.A z zhlediska konfortu vám musím dát také za pravdu. Je to daleko pohodlnější.Nicméně 814 má výkon motoru nějakých zhruba 250-260kw a 842 2 krát 212kw neboli 424 kw.Při rozjezdu si vezme asi více 842 ,ale poté by asi při 80 i 70km h točí 814 do maximálky.A 842 či 843 jen tak udržuje rychlost.Zřejmě jo.To by chtělo i zápis ze spotřeby danného vlaku.
registrovaný uživatel Semík  mail  
15.05.2007 (15:15)  
2 tgw: 814.2 o které je řeč má 2 motorové a jeden vložený vůz. Troufám si tvrdit, že když u 842 pojedete na jeden motor, bude mit menší spotřebu než 814.2 pokud na 2, tak spotřeba bude stejná. Pokud je v obou typech tj. 842 a 814.2 stejný motor.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko