Veselí nad Moravou - DKV Brno zařadilo do svého stavu první trojdílnou nízkopodlažní motorovou jednotku Regionova ve složení 814.205-1 + 014.003-8 + 814.206-9. Vůz byl do Veselí nad Moravou, které se stane jeho domovskou stanicí, přivezen ve čtvrtek 10.5.2007. V květnu je očekávána i druhá jednotka v předpokládané sestavě 814.207 + 014.004 + 814.208, v srpnu by se zde měla objevit třetí Regionova v třívozové verzi.
Jednotka by měla jezdit na trati Hodonín - Veselí nad Moravou - Vrbovce, konkrétně na obratech:
Pracovní dny:
Os 2751 / Os 2750 / Os 2753 / Os 2752 / Os 2709 / Os 2708 / Os 14111 / Os 14116 / Os 2757 / Os 2760
Soboty:
Os 2750 / Os 2753 / Os 2752 / Os 2709 / Os 2708 / Os 14111 / Os 2755 / Os 2756 / Os 4308 / Os 2719 / Os 2718 / Os 14124 / Os 14125
Neděle:
Os 14100 / Os 2753 / Os 2752 / Os 2709 / Os 2708 / Os 14111 / Os 2755 / Os 2756 / Os 4308 / Os 2719 / Os 2718 / Os 14124 / Os 14125
zdroj: Železniční zajímavosti
Jak již tu bylo řečeno 814 je určitý krok dopředu a cestujícím je jedno jak je vlak barevnej (teda aspoň většině ano) a pak taky je to rozhodně lepší interiér než u současných 810!!!
Sice je pravda že já ty 814 taky nemám rád, ale mám k tomu pádné dlvody a to například že mi ji chcou hodit sem na 251, což je úplná blbovina, protože zvláště v zimních měsících to nemá nárok vyjet ty místní stoupání (až 24 promile). A navíc má rámové podvozky, což také není moc dobrý nápad, ale u 814 už to jinak ani nejde. Tak to je důvod proč je nemám rád.
Vid kapacita na lokálky jen určené spoje ve špičce a to ještě jen někde.Takže na lokálky to moc není.A na hlavní taky ne.A na R už vůbec.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.