..: Závod automobilu s pendolinem :..

Ilustrační obrázekPraha - V pořadu Autosalon televize Prima proběhl závod mezi pendolinem a automobilem na trase Praha - Ostrava. Reportéři se rozdělili na 2 skupiny. Ta první vyrazila automobilem ze studia v Horních Počernicích na dálnici D1 a dále do Ostravy. Druhá skupina, v čele se Zbyňkem Merunkou, odjela taxi do Holešovic, kde přestoupila na SC Penodlino. Obě posádky se měly sejít před ostravskou radnicí. Pravidla byla stanovena předem. Posádka automobilu musela dodržovat veškeré dopravní předpisy a během cesty mohla využít pouze 10 minutovou pauzu.


Ilustrační obrázekSouboj byl odstartován v pátek ve 12:30 hod. Posádka automobilu měla podle prvotních výpočtů před sebou 398 km a při průměrné rychlosti 100 km/h měla vzdálenost údajně urazit za 4 hodiny. Na místo určení dorazila posádka jedoucí spojem SC 509, odpočatá a posilněná v Bistru, za dobu 4:35 hod. Automobilu se to podařilo o 20 minut později.

Záznam o souboji lze nalézt na stránkách autosalonu TV Prima.

zdroj: Prima,ČD


CSPSV | 12.5.2007 (15:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Dopravci Vozidla

Weitere aus ČR Moravskoslezský ČR Praha Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer José 
15.05.2007 (0:47)  
..když by pendolino nedodržovalo předpisy a jelo třeba někde kde se to dá 230 a jinde v obloucích třeba ještě o 10% víc než jede teď a samozřejmě nikde nezastavovalo tak je v Ostravě taky za 2 hoďky...
a proč ne?
proč se nemůžou uvolnit předpisy tak, aby na místech, která to umožňují - např rovinky - zvýšit vmax? sice by se více zrychlovalo a zpomalovalo.. ale úspora času by byla.
Registrierter Benutzer milos  mail  
14.05.2007 (19:29)  
mates: to vis, nejsou vagony! :- )))
14.05.2007 (16:35)  
junkrs:
Ale je třeba brát v potaz to, jak moc železniční a silniční doprava přispívají k růstu hospodářství. Zatímco objemy nákladní železniční dopravy rok od roku klesají, u silniční je tomu přesně naopak. Rovněž by bylo zajímavé uvést, kolik se dalo na železnici a kolik na silnici v porovnání s dopravním výkonem. Zjistilo by se, že železnice se má vlastně velmi dobře...
Registrierter Benutzer Jenda49  mail  
14.05.2007 (15:47)  
Šlo by to určitě.
a když se ještě přidá dokončení modernizace úseku Praha-Kolín, který dopravu dost zpomaluje, tak to bude i rychlejší...
14.05.2007 (15:41)  
junkrs: Mno nevím, od prosince se jede do svinova za 3:09, mezitím postupně přijdou(přišly) tyto změny:

Modernizace Olomouc – Přerov na 160 km/h
Nové spojení
Modernizace a optimalizace Ústí n.O. - Choceň
Plánované zvýšení vMax na 180-200km/h

Já myslím, že těch 2:45 by do budoucna dosáhnout šlo...
Registrierter Benutzer junkrs 
14.05.2007 (15:10)  
Nesmíte zapomínat při porovnávání cestovních rychlostí auto - vlak na to, že téměř všechny železniční tratě byly trasovány už v 19. století a s minimálními úpravami na koridorech se ve stejných polohách dochovaly doposud. Nových dálnic se za poslední roky postavilo několik desítek (možná i stovek) kilometrů. Kolik se postavilo nových tratí? Zatím se stále pouze rekonstruuje a to je řekněme pouze jako kdybyste vyměnili starý děravý asfalt za nový. Zvýší se bezpečnost, únosnost nové silnice, ale rychlost jen minimálně. Až budou nové VRT, bude to zase o něčem jiném.
14.05.2007 (14:13)  
Já si nemůžu pomoct, ale SC na OV by potřebovalo zkrátit jízdní dobu ještě tak o 30 minut... když se zkoušely JD auto/vlak/letadlo podle minulého GVD, tak SC nebylo moc přesvědčivé, letos už lehce vede, ale ne nějak výrazně, spíš jen v době špiček a to ještě nesmíme zapomenout, že D47 se blíží...(stejně tak severní trasa z PHY...)
Registrierter Benutzer milos  mail  
14.05.2007 (14:09)  
M: jo a cokoliv vetsiho z nemecka s dvojnasobnym motorem mam jako soukrome a rychleji s tim nejezdim. a fabka je v tomhle ohledu dobry auto, sedi jak hrnec vite na cem... akorat je mala, pripadal jsem si tam ze zacatku jak v auticku autodromu, v tomhle jsem kombikem mondeem rozmazlenej
Registrierter Benutzer milos  mail  
14.05.2007 (14:06)  
M.: a jde to a jde to a jde to!!! :- ))) jo, to byla dvanactistovka a navic i suprove brzdila, kdyz mi to soupnul kamion pod kopcem do leveho. na devadesatce byla hned a bezpecne...

s tim ukazovanim vyssi rychlosti je to docela mozne, ze tam tech 10-20 km/h rozdilu je. ve vyssi rychlosti je akorat potreba davat sakra vetsi pozor a daleko vic predvidat, co ti kdo udela. napriklad vcera odpoledne na hradecky me par vikendaku pekne proskolilo :- ))). ale to musis brat s nadhledem. a to jsme se za brnem asi padesat kilometru ve 160tce predhaneli s policejnim tranzitem (konkretne "celni sprava"). z kopce jsem jim dal a do kopce zase zpraskali oni me, i oni z toho byli docela vysmati :- )). prdel musi bejt... :- ))
Registrierter Benutzer PZ 
14.05.2007 (13:22)  
To bude nejlepší. Jestli řídím moc často, je relativní pojem.
  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko