Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Východní Čechy - Dnes byl slavnostně otevřen jeden z posledních úseků 1.železničního koridoru z Děčína do Břeclavi - Ústí nad Orlicí - Česká Třebová. Dominantou tohoto úseku je nová estakáda, která nahradila pomalý úsek s dvěma oblouky, které dovolovaly nízkou rychlost. Nyní je na estakádě rychlost 160 km/h. Další komplikovanou částí byla oprava budovy v Ústí nad Orlicí městě. Budova je totiž chráněná. Ale i tento problém byl vyřešen. Zhotovitelem celé stavby byla firma Skanska. Oprava úseku z Ústí nad Orlicí vyšla téměř na miliardu korun - polovina šla z fondu EU - ISPA.Na přiloženém snímku projíždí lokomotiva 363.005 s nákladním vlakem po nové estakádě u Dlouhé Třebové dne 22.1.2003 odpoledne.
PaV | 11.3.2004 (21:18)
Související zprávy

Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko










