..: České dráhy slibují Pardubickému kraji nové vlakové soupravy :..

Ilustrační obrázekPardubice - Cestující, kteří využívají vlakovou dopravu v Pardubickém kraji, se mohou těšit na nové, moderní a klimatizované vagony. České dráhy totiž chtějí nakoupit zbrusu nové soupravy a nasadit je na nejfrekventovanějších tratích v kraji. "V příštích sedmi letech plánujeme postupný nákup nových osobních vlakových souprav. Plánujeme, že budou nasazeny na nejvyužívanějších tratích v Pardubickém kraji," potvrzuje náměstek ředitele ČD Jiří Kolář. Na nákup nových lokomotiv a osobních vagonů má přispět Evropská unie. Krajský úřad to vítá a slibuje drahám podporu. Zatím není jasné, jaké vlaky České dráhy vyberou, ani to, na jakých tratích a od kdy budou nové soupravy nasazeny. Zatím se v Pardubickém kraji můžeme setkat s příměstskými jednotkami řady 471 City Elefant a motorovými vozy 814 Regionova.

zdroj: Mladá fronta Dnes, Pardubický kraj


Ninja Poslat mail autorovi | 5.5.2007 (10:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Pardubický


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
07.05.2007 (0:33)  
v příštích sedmi letech. už včera bylo pozdě. já vám klidně slíbím konec světa za šest a půl roku
07.05.2007 (14:57)  


proč myslíš že by měl být konec světa? :oD
06.05.2007 (11:23)  
Venca Burgán: Když ono tomu nasazení do Budějovic a Brna trochu něco schází. To už raději ty Pardubice. Mmch, proč zrovna Budějky a Brno. Ostatní také chtějí cestovat kultůůůrně.
06.05.2007 (11:13)  
No tak sem bych je dal až na konec páč na trati 031 to bude jezdit poloprázný tam by stačily nový 460.Já bych ty ešusy nasadil jen okolo Prahy pak Ostravu.Třídavé do Budějc a Brna a šlus.Aspon by na jihu na kolejích jezdilo něco schopného když vemu vozy gumokoly jihotransu a ČD??lepší jihotrans v porovnání kvality.
06.05.2007 (16:17)  


Dnešní souprav které tady (031) jezdí mají kapacitu 288 míst. Ve všední dny jezdí nacpanék prasknutí, místy dokonce na vstojáka, tam by se ešus určitě vyplatil. Na večerní a víkendové vlaky by se pak hodily i ty tvoje modernizované 460. Takže ideální by byly 4 ešusy (3+záloha) a 3-4 460. My toho zase tolik nepotřebujem...
registrovaný uživatel Tom  mail  
06.05.2007 (10:58)  
Já se tady nehádám...jen jsem napsal svůj názor,a vždycky se najde někdo kdo bude odporovat..a hledat chyby ve větách.. Prostě pro mě je zatím příjemnější cestovat ve 460 i za cenu většího hluku.Na hluk jsem si zvykl..a už to ani nevnímám..A kdo se cítí lépe ve 471, tak to je zase jeho věc...určitě ho nebudu přemlouvat,aby jezdil raději jiným vlakem...
06.05.2007 (10:21)  
Sharky33 Společný s GŘ mně přišel "arogantní" tón, něco jako trhni si nohou. V Ešusu jsem ještě nejel, ale tudel výtku jsem slyšel už víckrát. Je jasný že nám českejm primadonám se vždycky nebude něco líbit, ale neni snad problém udělat delší opěradla, aby se lidé o sebe neopírali hlavama a opodstatněný věci tak postupně vypilovat, když to nejde najednou. Pokuď teda opodstatněný jsou?
06.05.2007 (9:20)  
Tak se nehádejte.
Obecně je sezení v tlamě horší jak v ešusu, i když jsem slyšel i jiné názory. O 460 to tvrdit nemůžu, protože nemám dlouholeté srovnání, ale je fakt, že ty mají na rozdíl od žabotlam opěrku na hlavu s "ušima", takže tam to může být pro někoho příjemnější a v celku bych to i ještě pochopil. Ovšem neříkejte mi, že ve 460 může někdo spát, když při každém zabrždění vydává takové zvuky, to ešus je proti tomu půlnoční krajina na Šumavě....

Na trať Pardubice - Hradec bych ovšem pořídil něco s menší kapacitou, ešus je dle mého zbytečně velký a hlavně nedělitelný. Samozřejmě by to také chtělo zdvojkolejnit.
05.05.2007 (22:50)  
Tom zase si odporuješ viz: nemyslel jsem žabotlamu,ale 460
registrovaný uživatel Tom  mail  
05.05.2007 (22:16)  
Tím starší jsem myslel první sérii 471...
05.05.2007 (22:00)  
Tom napsal jsi toto:nevím jestli ty pražské strarší mají měkčí sedadla no a v Praze 460 nejezdí tady jezdí buď žabotlama nebo ešus. Jo a na krajinu při jízdě moc nekoukám ,nemám moc čas.
registrovaný uživatel Tom  mail  
05.05.2007 (20:52)  
Sharky:jak často jezdíš vlakem??jednou týdně, že sledueš kolem krajinu??Já jezdím denně..a nemyslel jsem žabotlamu,ale 460.V případě žabotlamy je už fakt lepší 471...a to spaní říkám proto, protože vlak jezdí ráno nebo odpoledne plný lidí třeba z želzáren nebo jiných podniků,a člověk se rád v tom vlaku o něco opře, když už jede v tom hodinu..
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko