..: Seminář Vyšetřování drážních nehod pro zvýšení bezpečnosti :..

Drážní inspekcePardubice - Drážní inspekce ve spolupráci s Univerzitou Pardubice pořádá 17.5.2007 v budově Dopravní fakulty Jana Pernera v Pardubicích, Studentská 95, odborný seminář Vyšetřování drážních nehod pro zvýšení bezpečnosti. Seminář vychází z Mezinárodní konference o vyšetřování drážních nehod, konané letos v Londýně, rozebírá otázky organizace vyšetřovacího procesu, seznamuje s ustanoveními evropské i národní legislativy, osvětluje postupy Drážní inspekce a uvádí příklady z tuzemské i zahraniční praxe. Seminář je určen zájemcům z řad státní správy, vlastníků a provozovatelů drah a dopravců, kteří se zabývají organizací vyšetřování drážních nehod a problematikou bezpečnosti drážní dopravy.

Další podrobnosti na webu Drážní inspekce.


JRtrain Poslat mail autorovi | 3.5.2007 (10:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Legislativa Pozvánky

Další z regionu ČR Pardubický Česká republika (celá)


registrovaný uživatel stoupa  mail  
04.05.2007 (13:38)  
D17, eště navíc částečně utajená, přenáší prvky "ze státního havarijního plánování" do systému předpisů Drah a tím je odkopala z určité přes 150 let trvající výlučnosti. A je otázkou, jak je promítnuta, resp. proškolena huvnitř systému drah (zejména řízení provozu až po signalistu/výhybkáře). Takže je průlomová, anóbrž více než cokoliv před ní, umožňuje výklad,
že dráha na svém území "nejni pánem" a odpovídá za blbost druhých.

Takže: Odvrátit hrozící nebezpečí na životech, zdraví a majetku - nadsazená analogie srážky s mouchou (nedej bože "chráněný druh") - bábička zavolá výpravčímu v Horní Dolní, že jí utekla slepice směr volná trať, a protože neřekne která, výpravčí musí zpětným dotazem ověřit a následně nárokovat zastavení provozu v regionu, aby (a) slepice nedošla újmě na zdraví či životě a (b) babička újmě finanční v hodnotě oné slepice.

Zastávám názor, že "Na blbou otázku, blbá odpověď". Bohužel, Zákony a i D17 vyžadují, aby v případě pochybnosti byla "mentální nedostatečnost" podnětu dotázaným, resp. příjemcem podnětu odstraněna.

Fuj. (Chtěl jsem napsat Chuj, ale to je mimo rámec komunikačních pravidel)

Že by analogie s "Vraňanama" v březnu?
registrovaný uživatel zaosai  mail  
04.05.2007 (9:31)  
Nechci polemizovat,vzal jsem to absurdity jak lze vykládat předpis D-17.Bohužel je zde vidět další právní zmetek.
dopisovatel nebo člen ŽP MirKo 
04.05.2007 (7:27)  
Vousáč: Co je to za blbost, DI nemá právo odebírat proužky, to můžou pouze pověřený osoby a to inspektoři DI nejsou. Nebyl to spíš někdo od ČD?
A k tý D17. Současná D17 je udělaná podle vyhlášky 376/2006, kterou D17 bohužel musí ctít. Nejprve je třeba změnit tu vyhlášku a pak se bude moct změnit D17. Kdyby D17 nectila vyhlášku, hrozily by ČD sankce právě od DI, která vyšetřování mimořádných událostí dozoruje.
Ad zaosai: srážka s mouchou opravdu není nehoda, to si to zas někteří vykládají po svém.
03.05.2007 (22:03)  
Mně osobně se stalo že jsem kvůli srážce s osobním autem na přejezdu(žádná zranění,škoda nízká)čekal na vyloučené jednokolejce čtyři hodiny na pracovníka Drážní inspekce.Když dorazil chtěl po mně vlakopis a Zprávu o brzdění,tenkrát se tyto písemnosti pro solo 810 nesepisovaly.Na moje slušné upozornění na omyl reagovalů tím,že si beze slova vzal proužek z rychloměru a odjel(autem se spotřebou 20 l/100 km)
registrovaný uživatel zaosai  mail  
03.05.2007 (20:56)  
Doufám,že tam budou probírat ten paskvil zvaný D-17.A konečně rozhodnou,že srážka lokomotivy s mouchou není nehoda a že tam nemusejí jezdit dávat svolení k další jízdě.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
03.05.2007 (13:55)  
Inu, orgán následné moudrosti
registrovaný uživatel Nero 
03.05.2007 (13:37)  
Ach jo, to sou komici, vždyť nic nešetřej, ale jenom dozorují a pak do toho akorát kecaj, kdyby za ně dopravci a provozovatelé dráhy nešetřili tak se můžou jít zahrabat. No jo, holt drážní infekce je drážní infekce.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko