Pardubice - Opravy trati na hlavní železniční trati mezi Brandýsem nad Orlicí a Ústím nad Orlicí si vyžádají pětidenní výluku. Daný úsek je v Pardubickém kraji posledním místem, kde vlaky na trati 010 dosud nevyužívají modernizovaného koridoru a rychlost je zde omezena na 80 km/h. Běžné opravy provádědí SŽDC jednou za rok. Do čtvrtku 26.4.2007 bude probíhat nepřetržitá výluka vždy jedné traťové koleje, v pátek cestující čeká pouze výluka denní.
Dopravu zajistí autobusy
Tento týden budou některé osobní vlaky nahrazeny autobusy, ČD počítají asi s patnáctiminutovým zpožděním. Rychlíky 601, 976 a 977 mimořádně zastaví ve stanicích a zastávkách Brandýs nad Orlicí, Bezpráví, Ústí nad Orlicí město a Dlouhá Třebová a rychlík 877 mimořádně zastaví ve stanici Brandýs nad Orlicí. Z důvodu předpokládaných zpoždění vzniklých výlukou nebudou v některých případech zajištěny přestupy na přípojné vlaky. Bližší informace o jízdách vlaků a NAD jsou vyvěšeny ve všech stanicích a na internetu.
Stavba koridoru vázne
Stavba koridoru v úseku Choceň - Ústí nad Orlicí je zdá se běh na dlouhou trať a vlaky zde budou jezdit omezenou rychlostí ještě pěkných pár let. Koleje zde vedou úzkým údolím podél koryta Orlice a na trati je mnoho oblouků. V současné době se vedou jednání o trase plánovaného koridoru. Podrobnosti můžete najít v tomto článku. Po jeho dokončení by se zde vlaky mohly prohánět až 160 kilometrovou rychlostí.
zdroj: ČTK, České dráhy
1 2 | Zpráv na stránku: |
V angličtině se slovo corridor používá také ve významu "průchod", což významově odpovídá.
Nejsem si zcela jist, zda je technickým parametrem transevropských "koridorů" automatický blok, protože to, co na česko & slovenské železnici známe pod názvem automatický blok západoevropské železnice až na výjimky nemají. Autoblok "Č(S)D" není např. mezi Dolním Žlebem a Děčínem, z Břeclavi se do Rakouska jezdí v mezistaničním oddílu na základě odhlášky na releovém poloautobloku.
To co píše Ninja, jsou parametry, které byly určeny jako výchozí pro české koridory.
Není divu, že se tam jezdí jenom 80 km/h a že do vlaků trochu zatéká :-)
Viděl bych to asi jako televizní příjmač, pokud se mi program nelíbí, přepnu jinam, případně vypnu přístroj úplně. Obdobně i se zde uvedenými články.
A ještě jedna maličkost. Jakási osoba vystupující zde pod přezdívkou, kterou jsem používal již před několika lety (a to Tomislav Stokurev), se snaží tvrdit, že vymyslel naprosto stejný nick a bezostyšně jej nyní používá. Ale budiž, jistě je to moudrý, nápaditý a slušný člověk i když mi v jednom ze svých příspěvků odpovídal něco o mé blbosti...
Tímto bych chtěl úvést vše na pravou míru jaksi komplexně, ať mi přátelé a kamarádi (Aleš, Igor, Eda a ostatní), kteří mě znají již z dřívějška, nenadávají do tupanů, hrbů, kopyt a mnohdy i hůř...
Zde působící osoba "Tomislav Stokurev" a původní "Tomislav Stokurev" (tedy já) jsme dvě rozdílné osoby. Já osobně bych takové broskvoviny publikované zde nikdy nepsal.
A na závěr bych rád Ninjovi poděkoval za přidání této zprávy - já jsem si ji přečetl rád. Podobně jako další aktuality z Brna od uživatele RIS, které jsou také velmi zajímavé...
Venco, jestli tvrdíš že někomu došly argumenty, jsi "na řadě" v naší "výměně názorů" o rychlících PU - LB o pár článků níž. Ne, já v tom nechci pokračovat, jen by mě opravdu potěšilo, kdybys mi řekl proč tedy bylo vypsáno to druhé kolo.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.