..: Vlaky na koridoru nahradí autobusy :..

Ilustrační obrázek Pardubice - Opravy trati na hlavní železniční trati mezi Brandýsem nad Orlicí a Ústím nad Orlicí si vyžádají pětidenní výluku. Daný úsek je v Pardubickém kraji posledním místem, kde vlaky na trati 010 dosud nevyužívají modernizovaného koridoru a rychlost je zde omezena na 80 km/h. Běžné opravy provádědí SŽDC jednou za rok. Do čtvrtku 26.4.2007 bude probíhat nepřetržitá výluka vždy jedné traťové koleje, v pátek cestující čeká pouze výluka denní.

Dopravu zajistí autobusy

Ilustrační obrázek - NADTento týden budou některé osobní vlaky nahrazeny autobusy, ČD počítají asi s patnáctiminutovým zpožděním. Rychlíky 601, 976 a 977 mimořádně zastaví ve stanicích a zastávkách Brandýs nad Orlicí, Bezpráví, Ústí nad Orlicí město a Dlouhá Třebová a rychlík 877 mimořádně zastaví ve stanici Brandýs nad Orlicí. Z důvodu předpokládaných zpoždění vzniklých výlukou nebudou v některých případech zajištěny přestupy na přípojné vlaky. Bližší informace o jízdách vlaků a NAD jsou vyvěšeny ve všech stanicích a na internetu.

Stavba koridoru vázne

Stavba koridoru v úseku Choceň - Ústí nad Orlicí je zdá se běh na dlouhou trať a vlaky zde budou jezdit omezenou rychlostí ještě pěkných pár let. Koleje zde vedou úzkým údolím podél koryta Orlice a na trati je mnoho oblouků. V současné době se vedou jednání o trase plánovaného koridoru. Podrobnosti můžete najít v tomto článku. Po jeho dokončení by se zde vlaky mohly prohánět až 160 kilometrovou rychlostí.

zdroj: ČTK, České dráhy


Ninja Poslat mail autorovi | 24.4.2007 (21:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Pardubický


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Johnny  mail  
25.04.2007 (22:02)  
A ja si myslim, ze mame koridor a koridor. V kontextu snad kazdy jedinec co ma IQ vyssi, nez male, zvladne pochopit o co jde.
25.04.2007 (20:01)  
Vážení přátelé i nepřátelé – "české" koridory nejsou výmyslem "chytrých" českých hlaviček, ale jedná se o součást transevropských "koridorů", na nichž se dohodla EVROPA, přesněji řečeno ministři dopravy na začátku 90. let minulého století. Patří k nim i pozemní komunikace, nikoli jen železnice.
V angličtině se slovo corridor používá také ve významu "průchod", což významově odpovídá.
Nejsem si zcela jist, zda je technickým parametrem transevropských "koridorů" automatický blok, protože to, co na česko & slovenské železnici známe pod názvem automatický blok západoevropské železnice až na výjimky nemají. Autoblok "Č(S)D" není např. mezi Dolním Žlebem a Děčínem, z Břeclavi se do Rakouska jezdí v mezistaničním oddílu na základě odhlášky na releovém poloautobloku.
25.04.2007 (18:42)  
Obecně se KORIDOR u nás říká tomu, co je po modernizaci (optimalizaci - stabilka podloží, atd ...) se zvýšením trťové rychlosti.
25.04.2007 (12:03)  
Nejsem si tím jistej, ale podmínky pro železniční koridor jsou průchodnost (UIC něco) a zátěž co to unese (snad D4 ?). Trať nemusí být ani dvoukolejná, ani elektrefikovaná ani na rychlost 160km/h. Co se stoupání týče tak to nevím. Jde o to, že koridor je trať, kterou projede jakýkoliv vagón.
To co píše Ninja, jsou parametry, které byly určeny jako výchozí pro české koridory.
25.04.2007 (14:18)  


Máš pravdu, to co jsem psal já byly parametry našich koridorů po provedení modernizace ;)
registrovaný uživatel J.K.  mail  
25.04.2007 (10:16)  
Koleje zde vedou úzkým korytem Orlice...
Není divu, že se tam jezdí jenom 80 km/h a že do vlaků trochu zatéká :-)
25.04.2007 (14:17)  


No mělo tam být spíše údolí, to je pravda :D ale do vlaků zatéká bohužel i jinde...
registrovaný uživatel Njorloj  mail  
25.04.2007 (9:38)  
Opravdu by se nekteri meli nad sebou zamyslet a nemyslim, ze jen ti nize jmenovani, pride mi to, ze plkat prazdna slova pod kazdym clankem a na vsechno okolo nadavat je tak nejak IN (nejen tady). Myslim, ze nez energii vydanou na nesmyslne nadavani na vsechno a na vsechny by bylo lepsi ji smerovat k tvurci a kontruktivni cinnosti. Timto dekuji autorovi (autorum) a samozrejme vsem ostatnim co se o takovy pristup snazi.
25.04.2007 (8:29)  
Ano, začíná se to tady nechutně zvrhávat. Pan Ninja vyprodukuje článek, dá do toho jistou energii, něco svého a ostatní většinou kritizují. Až je ho člověku líto...
Viděl bych to asi jako televizní příjmač, pokud se mi program nelíbí, přepnu jinam, případně vypnu přístroj úplně. Obdobně i se zde uvedenými články.

A ještě jedna maličkost. Jakási osoba vystupující zde pod přezdívkou, kterou jsem používal již před několika lety (a to Tomislav Stokurev), se snaží tvrdit, že vymyslel naprosto stejný nick a bezostyšně jej nyní používá. Ale budiž, jistě je to moudrý, nápaditý a slušný člověk i když mi v jednom ze svých příspěvků odpovídal něco o mé blbosti...

Tímto bych chtěl úvést vše na pravou míru jaksi komplexně, ať mi přátelé a kamarádi (Aleš, Igor, Eda a ostatní), kteří mě znají již z dřívějška, nenadávají do tupanů, hrbů, kopyt a mnohdy i hůř...
Zde působící osoba "Tomislav Stokurev" a původní "Tomislav Stokurev" (tedy já) jsme dvě rozdílné osoby. Já osobně bych takové broskvoviny publikované zde nikdy nepsal.
24.04.2007 (23:01)  
Twix, Ninja, Adam: Ano, naprostý souhlas, fakt "zbožňuji" lidi, kteří neumí nic jiného než jen kydat hnůj na práci ostatních... Docela by bodnul nějaký anti-spamový filtr: co třeba tlačítko "nezobrazovat příspěvky od tohoto uživatele"? Jinak v Ninjově seznamu chybí ještě třeba fekální trabant:-)...

A na závěr bych rád Ninjovi poděkoval za přidání této zprávy - já jsem si ji přečetl rád. Podobně jako další aktuality z Brna od uživatele RIS, které jsou také velmi zajímavé...
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
24.04.2007 (22:44)  
Olin Krumpáč: No vy jste nám tu chyběl, pane. Bratranec?
24.04.2007 (22:49)  


Tomislav Stokurev, Venca Motyka, Olin Krumpáč a ČD4ever, jedna velká rodina ;)
24.04.2007 (22:32)  
Uspořádal bych anketu - hlasovali by ti, kteří si myslí, že uživatel Venca Motyka (který mi obzvláště dnes "padl do noty") pro všeobecnou spokojenost uživatelů ŽelPage místo kritizování článků, navážení se do autorů a vulgární upozorňování ostatních uživatelů na to jak jsou blbí, neboli veškeré své nekonstruktivní činnosti, raději přidával nové články, či přispíval do fotogalerie nebo řazení vlaků - alespoň trošičku - a v mezích etikety snášel takovou kritiku, jakou dělá on sám.

Venco, jestli tvrdíš že někomu došly argumenty, jsi "na řadě" v naší "výměně názorů" o rychlících PU - LB o pár článků níž. Ne, já v tom nechci pokračovat, jen by mě opravdu potěšilo, kdybys mi řekl proč tedy bylo vypsáno to druhé kolo.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko