..: Pannonia s novým lůžkovým vozem :..

Ilustrační obrázekPraha - České dráhy nasazují od 11.4.2007 do R 374/375 Pannonia nový lůžkový vůz řady WLABmz v trase Praha – Bratislava – Budapest. Tento vůz je plně klimatizovaný, disponuje též sprchou a splňuje nejnáročnější parametry na cestovní komfort a bezpečí cestujícího. Lůžkové lístky je možné zakoupit v předprodeji, volná místa doprodává palubní stevard přímo ve vlaku. Ubytovací servis a prodej občerstvení v lůžkovém voze zajišťují Jídelní a lůžkové vozy. Vůz WLABmz je v tomto vlaku ve zkušebním provozu, v případě potřeby bude zálohován vozy řad WLABmee nebo WLAB. Za lůžko zaplatí cestující v oddílu Tourist mezi Prahou a Bratislavou 285 Kč, mezi Prahou a Budapeští 399 Kč (1 osoba v 1 směru). Pravidelně jsou vozy WLABmz řazeny do vlaků EN 352/353 a R 378/379 na trasách Praha – Wiesbaden, Praha – München a Praha – Dortmund.

zdroj: Sdělení JLV


CSPSV | 18.4.2007 (11:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Maďarsko Česká republika (celá) Slovensko (celé)


  1 2      Zpráv na stránku:   
19.04.2007 (19:45)  
O Dacii nevim, ale z hygienickych duvodu Panonkou radsi v Bmee CFR ako B CD ;-)
registrovaný uživatel Kubze  mail  
19.04.2007 (14:55)  
a ještě pekař a WLABmz na východ:

byste se divili, co se sem tam z Budapešti vrátí. Jsou tam vážně experti na posun. Už párkrát se vozy vrátily se zlomenými nárazníky, utrženými kabely na 3000 V (nebo minimálně aspoň rozbitá keramická objímka těchto kabelů), vymlácená okna na přechodových dveřích od zlodějů a další drobnosti.

No a pak jsem zvědav, jak se budou přesvědčovat maďaři, aby dávali vůz na kabel, kvůli klimatizaci. Neumím si dost dobře představit, že v létě zapnou proud dvě hodiny před odjezdem. Tak rychle rozpálený WLABmz opravdu nevyvětráte.
registrovaný uživatel Kubze  mail  
19.04.2007 (14:48)  
Josef Petrák:

Nápad je to skvělý a určitá skupina lidí se ho snažila prosadit již do tohoto GVD. Narazili ovšem na absolutní nezájem ze strany ČD. Ono i k zavedení kategorie EN se ČD stavěly velmi zdrženlivě a značku schválili snad až měsíc před začátkem nového GVD.
registrovaný uživatel Kubze  mail  
19.04.2007 (14:46)  
Jan Beneš:
352/353 je čistě sezonní rychlík. V létě se v tomto vlaku přivážlo každý den do Prahy 400 korejců. Ono všeobecně přes zimu je menší poptávka. Cestujících pomalu přibývá a už si zvykli jezdit i do Frankfurtu na letiště.

Jinak připomínám, že do Budapešti není vyhlášena kategorie DeLux, takže máte vyjímečnou možnost si za 14 Euro vyzkoušet DeLux oddíl.
19.04.2007 (14:43)  
Faktem ovšem je, že jeden spoj EuroNight na trasu Košice - Praha by se určitě osvědčil! Možná by si o tito cestující připlatili za kvalitu ... třeba mít jeden low-end rychlík s A,B,BDs,Bc,WLAB a jeden hi-end EuroNight s WLABmz/WLABmee,Bee/Beer/Bpee/Bpeer (možná i Aee/Apee/Aeer/Apeer) a jistě by se hodily i nové lehátkové vozy a možná by se uživil i jídelní vůz ... něco jako česko-slovenské CityNightLine.

Nebo udělat spoj EN Košice - Dresden/Berlín ;-)
registrovaný uživatel gissi 
19.04.2007 (13:51)  
pro laborec425:
je pravda, že obsazenost WLAB v relaci na východní Slovensko je nejvyšší, ale zkuste si porovnat ceny luzkovych priplatku v relaci Německo X Slovensko a přepočítat na obsazenost WLAB a vyjde Vám větší výdělečnost u relací do Německa. Navíc nemalou roli hraje jistě i fakt, že ze Slovenska za prací se sem bude jezdit vlakem, ať tam budou řaděné vagóny jakékoli, zatím co Němci, pokud jim nenabídneme odpovídající kvalitu, příště pojedou autem nebo letadlem.
registrovaný uživatel Laborec425  mail  
19.04.2007 (13:37)  
Já myslím, že je opravdu nejvíc výdělečné to východní Slovensko. Aspoň teda obsazenost je největší.
19.04.2007 (12:44)  
Jan Beneš) A jel jste už EN Johannes Kepler? Já ho použil jak na relaci do Mnichova, tak na relaci z Frankfurtu. Do Mnichova mohlo jet tak 10-15 lidí. A z Frankfurtu ještě více!

A která relace je dle Vás nejvíce výdělečná?
registrovaný uživatel ufo 
19.04.2007 (8:14)  
No Daciou som uz isiel parkrat, ale CFR vozen som z hygienyckych dovodov vzdy radsej len presiel. Radsej stare rakuske vozy. Co na tom, ze je nieco nove, ked je to spinave.
18.04.2007 (22:32)  
Aha, takže místo toho, aby se lůžka posílaly tam, kde nejvíc vydělávají, tak je budeme posílat na relace, kde se prováží vzduch. Stačí se podívat na obsazenost EN 352/353 - od té by co jezdí přes Děčín, tak je věčně prázdný.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko