..: Ruské železnice potřebují 300 miliard € :..

Ilustrační obrázekMoskva – Ruské železnice, největší dopravce na světě, jenž zaměstnává 1,3 miliónů zaměstnanců, potřebuje na svoji modernizaci téměř 300 miliard €. Podle ředitele RŽD Vladimíra Jakunina nejde s ohledem na rozlohu státu o gigantickou, ale o adekvátní sumu. Podle deníku Vědomosti je Jakunín blízkým přítelem ruského prezidenta Putina z doby KGB. Oba mají zájem reformovat RŽD k nepoznání. Na financování modernizace by se mimo státní pokladny měli podílet soukromí investoři, představující západní banky, dopravní firmy a ruští magnáti.

Do roku 2015 mají být vybudovány dvě vysokorychlostní tratě z Moskvy do Petrohradu a z Moskvy do Soči. Poté mají být vysokorychlostními koridory propojena všechna milionová města s připojením na nové ropné regiony na východní Sibiři a na Sachalinu. Do roku 2030 plánuje RŽD rozšířit svou síť o 22 tisíc kilometrů nových tratí.

zdroj: SME


PETR Poslat mail autorovi | 17.4.2007 (20:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Stavby a projekty

More from Rusko


18.04.2007 (21:29)  
Nedělejme si iluze, že na trati z Vízovic směr Slovensko by byla větší hustota dopravy než na jednokolejce Kozolupy – Lipová u Chebu v době největší intenzity dopravy kvůli niž se tam dělala sovětská DZZ a čtyřznaký autoblok.
Ono v té Velké zemi toho moc parcelovat mezi další konkurenci nejde … Podívejte se na mapu. Kolem měst existují "prigorodnyje pojezdy" (přímětská doprava), mezi městy dálková doprava, tu či onde je Punkt Km 0.000, kde je nějaké osídlení a tam se zastavuje … Velké zemi by prospěly VRT, tak aby se z Moskvy k Tichému oceánu / zpět nejezdilo týden …
18.04.2007 (17:58)  
Semíku, asi nevíš, že dostavbou této památky by se urychlilo spojení se Slovenskem o 20minut proti trase přes ValMez. Takže žádná muzejní dráha, ale slušná trať s rychlostí 90km/h. (s Pinďou 115km/h) Problém je ten, že je postavena jako jednokolejná a zdvojkolejnění by bylo dnes už neprůchodné. Ale to je věc nadrásání taktového grafikonu.
18.04.2007 (14:05)  
Vousáč: no jo, na co taky nějaká konkurence, monopol je nejlepší, to přeci všichni víme... ;-)
Registered user Semík  mail  
17.04.2007 (21:11)  
No jedinou památkou za Vizovicemi je rozestavěná Baťova dráha. Tak ať to dostaví a mohou to provozovat jako muzejní dráhu.
17.04.2007 (21:10)  
Docela jim to preju, takova velka zeme si poradnou zeleznici zaslouzi. Potom by mohli nasadit na R Vltava nejakou vysokorychlostni jednotku :D
Registered user Vampir  mail  
17.04.2007 (20:51)  
Dyť to tam nechtějí že prý za těmi vizovicemi jsou chráněné památky atd.
Registered user Semík  mail  
17.04.2007 (20:46)  
Rozšířit o 22 000km tratí. To se ruští šotouši budou mít. Mně by stačilo když by se u nás rozšířilo 17km z Vizovic do Polanky.
17.04.2007 (20:42)  
Pokud zachovají jednotnou železnici a nebudou blbnout s jejím dělením,prodejem a následnou likvidací jako u nás tak mají velkou neději na úspěch.Moc bych jim to přál.
Registered user Sova 
17.04.2007 (20:18)  
No tak jestli to zvládnou tak to bude buď ukázkové nebo kompletně vytunelované

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko