Praha — Šestadvacetiletý Ondřej Kubala, dosavadní ekonomický redaktor Českého rozhlasu 1 Radiožurnál, se stane novým vedoucím tiskového oddělení a tiskovým mluvčím akciové společnosti České dráhy. Aleš Ondrůj (33), který funkci tiskového mluvčího zastával doposud, začíná plně působit na pozici ředitele Odboru marketingu v osobní dopravě. Do konce měsíce dubna, kdy proběhne postupné předání agendy tiskového oddělení, budou Ondřej Kubala a Aleš Ondrůj zastávat pozici tiskového mluvčí společně. Od začátku května pak již přejde výkon aktivit spojených s pozicí tiskového mluvčí zcela na nového mluvčí - Ondřeje Kubalu.
Ondřej Kubala vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, Fakultu podnikohospodářskou. Problematice železniční dopravy se věnoval jak v průběhu studií, tak i během svého zaměstnání v Českém rozhlase. Zde měl kromě práce redaktora ekonomiky na starost také moderování zpravodajských a publicistických pořadů Ozvěny dne a Stalo se. Kromě zaměstnání v Českém rozhlase se Ondřej Kubala věnuje výuce základům marketingu a marketingového průzkumu na Vyšší odborné škole CEDUK. Ondřej Kubala hovoří německy, anglicky a ve svém volném čase se věnuje cestování, cyklistice, plavání, horské turistice, lyžování a fotografování.
Práce Odboru marketingu v osobní dopravě se naplno rozjíždí
Dosavadní tiskový mluvčí Českých drah, Aleš Ondrůj, přechází na pozici ředitele nově vzniklého Odboru marketingu v osobní dopravě. Pod tento odbor budou spadat zejména aktivity v oblasti marketingových výzkumů a analýz, produkty v osobní dopravě, kvalita služeb a jejich standardizace; stejně jako strategie marketingu a komunikace se zákazníkem v oblasti osobní dopravy. Cílem nového odboru je další posilování pozice osobní dopravy Českých drah na přepravním trhu v ČR.
zdroj: České dráhy

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.











