Krefeld - Společnost Siemens Kolejová vozidla bude od června tohoto roku vyrábět v závodě v německém Krefeldu nové elektrické jednotky pro společnost Angel Trains. Tyto jednotky si pronajme pro regionální dopravu společnost trans regio Deutsche Regionalbahn, která podepsala již v lednu tohoto roku smlouvu na příštích 15 let na zajištění dopravy ve středním Porýní, kde by měly vlaky vozit cestující od počátku zimního jízdního řádu s platností od prosince 2008.
Generální ředitel Angel Trains Europa k uzavření kontraktu řekl toto: „Uzavření tohoto obchodu nás velmi těší. Touto investicí můžeme naše portfolio ideálně doplnit o jedny z nejmodernějších vozidel, které se na trhu vyskytují. Jsme proto hrdí na to, že tímto komplexním know-how můžeme podpořit společnost trans regio a že naše vozidla budou jezdit na jedné z nejkrásnějších tratích Německa.“
Nový vlak Desiro MainLine byl vyvinut speciálně pro provoz na regionálních tratích. Proto je možné vozidla vzájemně kombinovat tak, že lze například sestavit vlak dlouhý od 49 do 282 metrů. Vedle toho si provozovatel může zvolit různé vnitřní uspořádání podle toho, kde jsou vlaky právě nasazeny, lze například měnit počet sedadel a jejich odstup stejně jako prostor pro kola či vozíčkáře.
S touto novou zakázkou stoupl počet vozidel Angel Trains Europa na více než 220, z toho 60 je elektrických.
- 20 Stadler Regioshuttle DMU
- 29 Alstom Lint 41 DMU
- 33 Siemens Desiro DMU
- 70 Bombardier Talent DMU
- 11 Siemens ER20 (dieselektrická lokomotiva)
- 44 Stadler Flirt EMU
- 16 Siemens Desiro ML EMU
Skupina Angel Trains pronajímá kolejová vozidla v Belgii, Dánsku, Německu, Francii, Velké Británii, Itálii, Lucembursku, Nizozemí, Rakousku a Švýcarsku. Angel Trains je jedním z předních pronajímatelů kolejových vozidel ve Velké Británii a ve střední Evropě. Celkové investice přesahují 6 miliard €. Společnost sídlí v Londýně, další pobočky se nacházejí v Antverpách, Derby, Kolíně nad Rýnem, Madridu.
zdroj: Siemens, V PREKON ONLINE
Hlavně peníze na další věci:DDD
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.