..: České dráhy chtějí uvést do provozu další jednotky 471 CityElefant :..

Ilustrační obrázekOstrava - Počet elektrických vlakových jednotek 471 CityElefant, které jezdí na trase Opava východ - Ostrava Svinov - Český Těšín, by se měl letos zvýšit. Tyto vlaky se vyrábějí v ostravské firmě Škoda Transportation. „Ještě v letošním roce chtějí České dráhy uvést do provozu dalších 6 nových dvoupodlažních jednotek 471 CityElefant. Varianty, kde ty jednotky budou jezdit, se budou ještě určovat, prioritou je posílit příměstskou dopravu na Ostravsku“ uvedl deníku mluvčí ČD Aleš Ondrůj.

Elektrické jednotky CityElefant jsou patrové nízkopodlažní soupravy, které mají nahradit příměstské vlaky vyráběné v 60. a 70. letech minulého století. ČD letos chtějí investovat 2,71 miliardy korun do klíčových investičních projektů. Převážná část 2,27 miliardy korun bude směřovat do modernizace vozového parku a pořízení nových 6 jednotek 471 CityElefant bude stát přes 1 miliardu korun.

zdroj: Moravskoslezský deník


Adys Poslat mail autorovi | 14.3.2007 (20:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Moravskoslezský


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Honza  mail  
20.03.2007 (9:13)  
DJ: Nejlepší co jezdí na našich kolejích je 460! Jízda Ešusem je velmi nudná, skoro to nevydává žádný zvuk, člověk sedí pomalu na peróně, okna se nadaj otevřít, design neni nejhorší, i interiér, akorát nejvíc mě štvou ty dvířka co se furt a furt zavíraj a otvíraj a syčí to. 460 je 460!!!!!!
registrovaný uživatel Honza  mail  
20.03.2007 (9:02)  
livingproof: Asi tak nějak!
registrovaný uživatel Honza  mail  
20.03.2007 (8:59)  
happy: Žádná reko 460!!!!!
registrovaný uživatel Honza  mail  
20.03.2007 (8:55)  
Eighty Four: (se vzkazem pro Samlep)- Halt se drží přísloví "Co můžeš tak urvi, co nejde tak aspoň zkurvi"!
dopisovatel nebo člen ŽP Martin Grill  mail  
18.03.2007 (9:16)  
samlep: Stačí se posadit do jakéhokoli Os či R ...ulámanámadla, pokradené závěsy, rozřezaná koženka plus její zbytky počmárané fixy, klíči poškrábaná okna, toaletní papír poházený všude po WC, nefukční elektronické ovládání čehokoli (holt kde nepomůže síla, musí nastoupit ještě větší síla)...stačí, anebo mám najít další projevy "hnojáckých" českých cestujících?
17.03.2007 (12:16)  
Délka nástupiště závisí na provozu na konkrétní trati čili na frekvenci cestující a na předpokládané délce zastavujících souprav, je jedno, jestli to je koridor, nebo není. Např. na trati 221 mají nová nástupiště minimálně 200 metrů, aby se k nim vešly dvě spřažené jednotky ř. 451/2.
registrovaný uživatel DJ 
16.03.2007 (14:02)  
Pro Hanze
Minimální "koridorové" nástupiště rozhodně nemá délku 170 m! Určitě ne každé. Podle plánků uveřejněných před 2 lety v časopise Dráha má např. nástupiště v zastávce Krasíkov 137 m, tam se už 2x471 nevejdou. Je sice pravda, že tam asi nikdy jezdit nebudou, ale jak jsem uvedl na začátku-170 m není minimální délkou.
16.03.2007 (13:14)  
M@ry: Podle jakého soudu jsou čeští cestující hnojáci?
16.03.2007 (7:09)  
minimální délka nových nástupišť je 240m, takže 2 ešusy se v klidu vejdou na každé nástupiště na korytu a ještě bude velká rezerva...
registrovaný uživatel Hanz 
16.03.2007 (0:09)  
To Honzaaaa: Souhlas. A taky jezdí do Kolína přes Nymburk a minimálně do Nymburka ve dvojicích (některé snad i celou trasu).
Někde jsem četl, už nevím kde, že minimální koridorové nástupiště je 170 m.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko