..: Nehod na železnici bohužel stále přibývá :..

Ilustrační obrázekKarviná - Na nádraží v Karviné dnes došlo k tragické události. Krátce po poledni skočil z nástupiště starší muž pod přijíždějící vlak. Podle svědků čekal na přibližující se lokomotivu, muž bohužel zemřel. "Důchodce pravděpodobně spáchal sebevraždu. Při nehodě utrpěl zranění, kterým podlehl," řekl mluvčí moravskoslezských hasičů. Karvinská policie potvrdila, že šlo o bezdomovce (73), který skokem do kolejiště zřejmě řešil bezvýchodnou životní situaci a spáchal tak sebevraždu.

Mluvčí karvinské policie řekla, že zatím vše nasvědčuje tomu, že muž pod lokomotivu skočil sám. "Vyslechli jsme svědky. Vyplývá to z jeho chování. Informace budeme ještě prověřovat a srovnávat s poznatky, které získáme u příbuzných," uvedla. "Vlak jedoucí ze stanice Mosty u Jablunkova do Bohumína muže srazil ve 12:20. Podle našich informací v těch místech neměl co dělat a vina je na straně chodce," řekl pracovník Drážní inspekce. Na místě zasahovali karvinští hasiči, kteří museli tělo muže vyprostit. "Leželo mezi vyvýšeným peronem a koly lokomotivy," dodal a řekl, že případ nyní vyšetřuje policie.

Nehody na železnici jsou stále častější

Ilustrační obrázekHradec Králové - Krajské město je snad prokleté. Tolik případů skoku lidí pod koly vlaků jako v poslední době, tady nikdo nepamatuje. Od počátku loňského roku vyhaslo na kolejích mimo železniční přejezdy v Hradci už 7 lidských životů. Zatím poslední tragédii policisté a železničáři vyšetřovali v neděli krátce po 8 hodině ráno na kolejích v blízkosti hypermarketu Tesco. Osobní vlak jedoucí z Hradce Králové do Pardubic tady přejel ženu (31), která podle všeho spáchala sebevraždu. "Místo dopisu na rozloučenou žena rozeslala svým blízkým SMS zprávy, což je hodně netradiční. Důvodem jejího odchodu ze světa byly osobní důvody," uvedla mluvčí policie Anna Pešavová. Vyšetřovatelé na místě vyloučili, že by dívce na koleje pomohl někdo jiný. Strojvedoucí vlaku se podrobil dechové zkoušce, která neprokázala, že by před cestou pil alkohol. "Trať byla do 11 hodin uzavřená, vlaky nahradily autobusy," dodala.

Vrchní přednosta uzlové železniční stanice Hradec Králové hl.n., že právě dobrovolné odchody ze života mezi střety vlaků s lidmi v jejich obvodě dominují. Další nejčastější příčinou tragédií jsou podle něho nepozornost lidí, respektive přecházení kolejí mimo vyznačené přechody. To považuje za velký problém. "Zákazy vstupu lidé nerespektují. Když se je na to naši zaměstnanci snaží upozornit, tak se jim ještě vysmějí," prohlásil přednosta. Počet nehod na železnici za poslední měsíce na Hradecku dramaticky vyskočil. Zatímco v letech 2004 a 2005 to bylo po jednom případu, za uplynulých 14 měsíců už na kolejích v Hradci našlo smrt 7 lidí.

zdroj: Deník a Nova


Adys Poslat mail autorovi | 6.3.2007 (23:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu Česká republika (celá)


07.03.2007 (12:18)  
Ach jo, zase koffr!
Počti si a pak teprve plácej!
https://www.zdravcentra.cz/cps/rde/xchg/zc/xsl/3141_1642.html
registrovaný uživatel koffr 
06.03.2007 (23:59)  
ani se jim nedivim, taky sem v nejakej jarni depresi :-(

kdyz sebevrazdu, tak alespon ostatni nastvat zpozdenim :-)
registrovaný uživatel funTomas  mail  
06.03.2007 (23:44)  
mel sem tu cest jet v nedeli rano pres Hradec do Pardubic a bylo to fakt fajn. Kdyz sme prijeli do Hradce, zaslechl sem, ze nekoho prejeli a ze pojedem odklonem pres Praskacku. Polivina lidi ve vlaku ale zacala vysilovat kdyz sme se ubrali smer Praha, protoze samozrejme nic nevedela :). Takze sme to vzali pres Praskacku, tam 15 minut pockali az prehodi loko, dojeli do Rosic a šup ho do busu, protoze byla zase vyluka na hlavni. Proste parada:) Nakonec z toho ale bylo jeste celkem slusnych +25 min. Jinak nechapu informaci o nahrazeni autobusy...

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko