..: ČD vydávají nový časopis Motion revue :..

Ilustrační obrázekPraha - Nová Motion je česko-anglická revue pro zpříjemnění cest expresními vlaky ČD vyšší kvality – EuroCity, InterCity a SuperCity Pendolino. Motion je příjemná a inspirativní směs o pohybu – nejenom ve smyslu fyzickém, ale i o pohybu vnitřním. Je nabízena bezplatně na palubách vlaků. České dráhy ji připravují ve spolupráci s vydavatelstvím Grand Princ.

Časopis Motion nabízí oslovení ekonomicky nejvýše postavené cílové skupiny cestujících Českých drah. Hlavní podíl čtenářské obce tvoří segment B2B – cílená distribuce na cestující na služebních a obchodních cestách do zahraničí i v rámci ČR, kongresová turistika, adresná distribuce firmám atd.

Letos je v plánu pět čísel: zima, jaro, léto, podzim a vánoční. To první si již můžete přečíst.

zdroj: Motion revue ČD


Zdeněk Michl Poslat mail autorovi | 6.3.2007 (17:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby

Další z regionu Česká republika (celá)


registrovaný uživatel M 
07.03.2007 (22:28)  
pokud ty noviny nezaplatí reklama tak je to zase vyhození peněz. - Samozrejme. jenze asi o velikosti toho pokud nemame (ja urcite ne) ani zdani...
07.03.2007 (18:53)  
pokud ty noviny nezaplatí reklama tak je to zase vyhození peněz. Stačí už to co vydávaj. Myslím si, že lidem tímhle moc názor nezměněj (pokud se ovšem nebude ve všech médiich opakovat třeba jaké nové "užasné" vozy se nakupují). A ti co vlakem vůbec nejézdí se nic nového, aby je taky napadlo jet vlakem, nedozví
registrovaný uživatel Jugy  mail  
07.03.2007 (18:37)  
Já tu tiskovinu taky viděl a líbí se mi. Vyhozené peníze to ale jednoznačně jsou. Pokud mě chtějí ČD přesvědčit o opaku, ať přestanou blábolit něco o potřebě dotací na vlaky EC a IC. Jinak jako podporu vlastního produktu na své vlastní riziko a za svoje (rozuměj ČD) peníze to beru.
registrovaný uživatel M 
07.03.2007 (16:43)  
MirekM - a ted uprimne - myslis si, ze kdyz se Mlada Fronta bude prodavat za korunu, tak ze to pro jejich prijmy bude znamenat vyrazny pokles nebo ne?

Nikdo (krome JP) to nevidel, nikdo nema tuseni, co za subjekty v tom budou inzerovat, ale vsichni vedi, ze to jsou vyhozene penize (a vedi to dokonce i ti, kteri presne vi, jak to s nakladovosti a ziskovosti reklamnich casopisu tohoto typu je...)
registrovaný uživatel petrsv  mail  
07.03.2007 (7:32)  
Tak vlaky mají palubu...zajímavý:-)
06.03.2007 (23:14)  
MOTION jsem měl možnost si projít a myslím, že jde o povedenou a standardní tiskovinu své kategorie. V tomto směru není co ČD vytíkat, snaží se jen být nejen "honákem stád", ale normálním dopravcem s orientací právě na zákazníky!
registrovaný uživatel Hamster  mail  
06.03.2007 (22:36)  
to MirekM: No nevim, ale prijde mi vcelku normalni, ze kdyz uz nekdo vydava svoji reklamni tiskovinu, tak se v ni i pochvali - prave opak by byl spise k zamysleni.

Musim zde souhlasit s nazorem GIEx, ze at udela CD cokoliv, je to vzdy spatne. Nejsem v zadnem pripade zadnym skalnim zastancem, ale trocha soudnosti by zde neskodila....
registrovaný uživatel MirekM  mail  
06.03.2007 (21:27)  
No, nevím jak bude vypadat ten Motion, ale ČD pro Vás podle mě vyhozením peněz je. Pochválit svého chlebodárce – dráhy – umí hezky, odvádět pozornost taky… od Rudého práva se liší jen papírem a barvami.
06.03.2007 (18:57)  
Zajimavě to popsali na nějakých nových železničních stránkách http://zeleznice.webgarden.cz Další časopis a další vyhozené peníze
06.03.2007 (18:39)  
Pekna myšlienka

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko