..: Jednotka IC3 uvázla v závějích, cestující přenocovali ve vlaku :..

Ilustrační obrázekKodaň - Jednotka DSB IC3 uvázla večer 22.2.2007 mezi městy Thisted a Streuer ve sněhových závějích. 20 cestujících a vlakový personál byl donucen přenocovat přímo ve vlaku do druhého dne. Na palubě prý panovala dobrá nálada, jedno z dánských rádií se dokonce spojilo mobilním telefonem s cestujícími a přinášelo informace z vlaku. Teplo zajistily motory vlaku. Trať rozhrnula druhý den až nákladní lokomotiva.

zdroj: Lok-report


CSPSV | 24.2.2007 (21:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu Dánsko


registrovaný uživatel j p 
25.02.2007 (23:52)  
Luxian:
Ja si lepsi aerodynamicky tvar u pruchozi jednotky nebo vozu nejak nedokazu predstavit.
Maji snad vozy CD lepsi aerodynamicky tvar? Myslim ze ne. A to do prechodu fouka!
Ty cela IC3 jsou otviraci. Pri spojovani a rozpojovani jsou pneumatiky samozrejme vypustene.
Celym vlakem slozenym z az 5 jednotek lze prochazet a do prechodu mezi jednotkami utesnenymi pneumatikami nefouka!
O tento luxus bohuzel prijdeme az budou (jestli budou) nasazeny italske jednotky IC4.

Dneska zrovna byla cesta s IC3 zazitkem. Ty jednotky melou z posledniho. Potrebuji dilny jako sul - ale neni je cim nahradit po dobu opravy!
Pulka jednotky nesvitila, motory sice bezely, ale jenom na volnobeh (coz pusobilo pomale rozjezdy, protoze vlak tak jel vlastne jenom napul). Nesel vlakovy rozhlas a byly i problemy s telefonem (ktere se snad nakonec podarilo vyresit, protoze tunelem jsme projeli). Zpozdeni jen 20 minut.

Mimochodem, od ledna plati v Dansku novy navatovany jizdni rad. Pravidelne jizdni doby byly prodlouzeny, aby DSB nemusely platit tolik na odskodnem. Bohuzel, takto budou cely rok nuceni vsichni substrati jezdit o cca 10% dele bez ohledu na to, jake je pocasi a zda se kolejim dari nebo ne.
registrovaný uživatel PZ 
25.02.2007 (17:45)  
Aerodynamika říká: "Koncept NEFUK"...
registrovaný uživatel Luxian  mail  
25.02.2007 (17:10)  
Celkem by mě zjímalo, co říká aerodynamika na čela IC3. Přesto mě nepřestávají fascinovat.
registrovaný uživatel j p 
25.02.2007 (11:20)  
Nasel jsem vam jeste klip z celostatnich zprav.
Fanget på skinnerne 23.02.07 kl. 18:30
http://www.dr.dk/odp/default.aspx?template=nyhed&guid=DR1200702231830&autoplay=0&back=default.aspx%3ftemplate%3dnyheder%26day%3d0#
registrovaný uživatel M 
25.02.2007 (0:53)  
Myslel jsem to tak, ze ta konkretni reportaz z toho linku (v podobe jak tam je) by nebyla v celostatni TV
registrovaný uživatel j p 
25.02.2007 (0:35)  
Jeste prvni cast zpravy, kde je pekne videt zavej.
http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/player.aspx?id=341294&r=6 Fira vypada dost utahanej, ani se nedivim.
Link je z regionalni televize.
V celostatnich zpravach byla uvazla jednotka zminena taky, ale protoze tech maleru bylo po celem Dansku hodne, tak tam detaily nebyly. Ono se nestava kazdy den, aby byl nekdo 14 hodin uveznen v uvazlem vlaku.
Ti kluci byli z Civilni obrany, jednotka byla DSB, o koleje se stara BaneDanmark a ta masina s pluhem byla ze soukrome zeleznice VLTJ a na te trati normalne vubec nejezdi. Bylo to i o spolupraci.
registrovaný uživatel M 
25.02.2007 (0:17)  
Taky dost pochybuju, ze tohle slo v danskych celostatnich zpravach... "Blbost" typu kluci vytahli masinku ze snehu asi tezko v takovych zpravach bude. No a i tohle vypada na regionalni televizi, kde se podobne reportaze vyskytuji i u nas, takze to oni/my neni moc na miste
24.02.2007 (22:59)  
Škoda, že podobně kvalitní zprávy z oblasti železniční dopravy nepodává žádná z našich televizních stanic. Vyřešení mimořádné události od začátku do konce, takto pěkně a objektivně bych si to představoval. Žádné dramatizování v podání investigativních reportérů jisté TV o události vskutku katastrofální, při které se všichni cestující podruhé narodili...
registrovaný uživatel j p 
24.02.2007 (21:18)  
Ach jo. Zase spatne.
Tady to mate opraveno. Stacilo zkopirovat muj prispevek z konkurencniho K-reportu... i s linkem na televizni zpravy z vyprostovani jednotky.

20 cestujicich a 3 zamestanci DSB uvizli ve ctvrtek odpoledne s jednotkou DSB rady MF (IC3) v zaveji u obce Hoerdum na trati Thisted - Struer. Evakuovat je se nepodarilo a tak museli ve vlaku prespat.
Kolem 23. hodiny byla na pomoc vyslana jina jednotka rady MF, ktera mela vyzvednout cestujici a odtahnout uvizlou jednotku zpatky do Strueru. Vyprostit uvizlou jednotku se nepodarilo a tak se cestujici presunuli do te pomocne jednotky. Bohuzel, po asi 1 km na ceste zpatky uvizla i tato jednotka v nove zaveji.
A tak muzeji pockat, nez se k nim dostane vlak s pluhem. V 10:30 v patek jela vyprostit uvazle jednotky lokomotiva VLTJ (MY) s pluhem.

Tak uvazle jednotky uz vyprostili, tady je link na video z regionalnich zprav. Na konci se tam na okamzik objevi lokomotiva VLTJ s pluhem.
http://www.tvmidtvest.dk/sw29737.asp?vid=341295
----------------------------------------------------
Motory vlaku teplo nezajistovaly, protoze dva z nich fira musel vypnout aby vysel s palivem. To teplo zajistoval jen jeden motor.

A jeste neco: MY neni lokomotiva nakladni, ale univerzalni. Ma maximalni rychlost 133 km/h...
Vsak tyto lokomotivy v Madarsku leta spolehlive vozily rychliky a osobni vlaky v okoli Balatonu.

Po precteni puvodni zpravy na Lok-reportu vidim, ze nepresnosti a chyby nejsou zpusobeny spatnym prekladem, ale pochazeji z Lok-reportu. CSPVS, neverte Lok-reportu!

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko