..: Vlak tlačil auto z přejezdu dalších 600 metrů :..

Ilustrační obrázekTroubsko - Včera večer se u obce Troubsko na Brněnsku srazil na železničním přejezdu motorový vlak vedený vozem řady 842 s osobním automobilem Opel. Vlak před sebou tlačil auto ještě 600 metrů, než se mu podařilo zastavit. Dva členové posádky automobilu byli se zraněními převezeni do brněnské nemocnice.

"Hasiči se k místu nemohli dostat zásahovými vozidly a vzdálenost od železničního přejezdu k havarovanému autu překonávali pěšky. Zraněným poskytli nezbytnou pomoc a po příjezdu zdravotníků je na nosítkách po trati odnesli do sanitek," uvedl mluvčí jihomoravských hasičů Jaroslav Haid. Vyšetřováním nehody se zabývá policie a pracovníci Drážní inspekce.

zdroj: Novinky.cz


Ninja Poslat mail autorovi | 23.2.2007 (22:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Jihomoravský


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
25.02.2007 (21:41)  
taz: "vítězství" v počtu debilů mezi řidiči je dáno mimo jiné tím že řidičák dostane kdekdo, blbeček co neví co je volant nebo zmrdice co jí zajímá jak jí ladí kabelka s barvou vozu. A vymlouvat se na únavu a podobně? Je to omluva? Až ti třeba někdo přejede s kamionem ____________(sem si dopiš někoho příbuzného) tak si řekneš, on byl chudák unavený? Houby, budeš řvát že nemá sedat za volant atd. U vlaku to platí úplně stejně, ne méně, ne více, stejně.
25.02.2007 (9:17)  
to M. Z. - bohužel se s podobnými názory jako má koffr setkávám častěji, než je vhodné a dotyční to myslí vážně, takže nemám důvod předpokládat, že si koffr dělá legraci.
registrovaný uživatel M 
25.02.2007 (1:21)  
MZ - hm, tak s tema 20 kilakama to byla zjevna nadsazka a neni potreba delat analyzu toho, ze 20 je moc, ne..?

860 003: Nezbyde než ho ignorovat, asi je to taxikář. Tak tomuhle rikam vybornej vtip. Takovej skrytej, nenapadnej, ale no.1:-)))
registrovaný uživatel taz 
24.02.2007 (23:41)  
Miroslav Zikmund, ono to tak může vypadat, ale myslím,že je to spíš samoléčba nějakého komplexu, a co je horší, jistě se najdou exoti, kteří koffrovi bláboly pochopí jako podložené informace. Já vím, že nejlepší je chytrolíny podobného druhu ignorovat, ale ono je to tak těžký...
registrovaný uživatel taz 
24.02.2007 (23:35)  
ale ondřeji, nikam neskač, a pod vlak už vůbec ne, způsobíš zpoždění...
nás tu netrápíš, spíš došly argumenty...
24.02.2007 (23:26)  
Nemyslíte, že pan koffr si ze všech dělá legraci :

cituji jeho "blábol"

Sam musim na cervenou projizdet kazdy tyden, protoze nadrazaci maji napojenou signalizaci prejezdu na odjezdove navestidlo. samozrejme kdyz je vlak dvacet kilometru od prejezdu, zavory uz blikaji a ridic tak musi cekat prumerne dvacet pet minut. ale hlavne ze prepracovany nadrazak z te sve narocne prace chrapat dvanact hodin tydne na hradle ma usetrenou praci.

Příprava vlakové cesty pro odjezd vlaku se rozhodně nedělá v okamžiku, kdy je vlak vzdálen od stanice 20 kilometrů. Kdy má začít výpravčí s přípravou vlakové cesty stanoví staniční řád. I kdyby ten vlak rychlostí 120 km/h, tak mu bude ujetí této vzdálenosti trvat "jen" deset minut.

Ve stanicích, kde se z nějakých důvodů odjezdové návěstidlo může postavit do polohy dovolující jízdu "dlouho" před odjezdem vlaku – například staniční zabezpečovací zařízení je zapojeno do autobloku, je výstražná světelná signalizace spouštěna v závislosti na jízdě vlaku, pomocí kolejových obvodů.

Bohužel "všichni" kteří se dovolávali zpřísnění postihů "pirátů" silnic na můj vkus ponechali postihy za nerespektování zákazu jízdy na velmi mírné úrovni.
Nerespektování zákazu jízdy bych hodnotil jako ÚMYSLNĚ způsobenou dopravní nehodu. Odměnou by byl okamžitý desetiletý zákaz řízení všech vozidel, propadnutí vozidla použitého ke spáchání činu státu; pokud by se jednalo o vozidlo jiného vlastníka nebo by došlo ke zničení vozidla, následoval by peněžitý trest ve výši pořízovací ceny vozidla.
Je mi jasné, že od řidiče autobusu, který by takhle na přejezdu riskoval by nikdo několik milionů (cena autobusu) neviděl, jenže do konce života by jej pronásledoval exekutor a zabavoval každou částku nad stanovené životní minimum.

Těm kdo se odvolávají na psychotesty – víte k čemu vůbec slouží psychotesty ?
Pouze ke zjištění, zda má vyšetřovaná osoba předpoklady k vykonávání určité činnosti. Z tzv. "baterie testů" se zjistí osobnostní rysy a podle dosažených výsledků se dotyčný hodnotí.
Vyšetření je tak či onak subjektivní, protože vyhodnocení výsledků se porovnává s "se standardy" a pokud se výsledky "nevejdou do předem nalinkovaných škatulek" pak má vyšetřovaný smůlu. Tím spíše, že hodně záleží na osobě psychologa … a jeho schopnosti správně interpretovat některé výsledky testů ve vzájemné souvislosti.
Z výsledků psychotestů nezjistíte, zda vyšetřované osobě v budoucnosti "nerupne" v hlavě a nevyrazí s autem na přejezd v okamžiku, kdy tam jede vlak …
Stejně tak u strojvedoucích nezjistíte, zda se mu jednou podaří projet návěstidlo nebo u výpravčího, že bude schopen vypravit vlak bez nabídky a příjetí výpravčím sousední stanice.
registrovaný uživatel koffr 
24.02.2007 (23:06)  
jojo, jen co dopisu tenhle prispevek, pujdu skocit pod vlak :-D abych vas tu netrapil. pac a pusu koffr

:-DDD
registrovaný uživatel taz 
24.02.2007 (22:13)  
pozor, pozor, pan koffr je vysokoškolák, vzdělaný člověk, odborník v mnoha oborech (soudím tak z jeho vždy kvalitních a zasvěcených komentářů na mnoha jiných forech) Nějak mi kedlubna nebere, k jakému tématu očekává pan odborník argumenty? Co my můžem argumentovat, když nám chybí informace. Bolševicko novinářský komplot nepravdivě informuje o nepravdivých nehodách na přejezdech. To ty věčně rozflákaný čumáky lokomotiv spravujem proto, že se fíři schválně trefují do aut na přejezdech. Možná by se měly závory a přejezdy otočit do trati a vlaky by měli dávat přednost autům. Dalším chytrým krokem by bylo dráhy úplně zrušit, za prachy utržený ve sběrných surovinách za odevzdané kovy postavit pracovně nápravná zařízení a "vymlety levicove-totalitni kedlubny" tam přeškolit na výrobu aut.A chodcům by se taky měla postavit gheta, aby se nemotali na přechodech a nebrzdili plynulost jízdy automobilistů...

to: dale cooper zajímavý je poměr debilů (když použiji tvoje výrazivo) mezi fíry a řidiči, mislím, že vedou šofci. Já vlak aniauto řídit neumím, ale jedno vím jistě, zdokumentovaný projetí uzavřenýho přejezdu je jenom to, který má následky, tudíž jen vrcholek ledovce. Bláboly toho typu, že pracovní podmínky, únava a další stresující faktory působící na strojvedoucího jsou výmluvy? Kdo řídíte mašinu, napište sem nástupy na směny, ať si studentíci zopakují matiku ze základky.

to: 860 003 možná by stálo za úvahu udělat adrenalinovou atrakci - na nějaké nepoužívané koleji provozovat přejezd a na starých autech demonstrovat výsledek srážky s lokomotivou, nějakou vysloužilou určitě najdem, a možná by nebylo špatný takovýho kofra do té mašinky posadit, ať si to vychutná i z té druhé strany, i s tím paírováním a vyšetřováním.

Jo, a nedělám v kanclu, a píšu to doma, ve volnu...
24.02.2007 (19:20)  
To 860003 - má řeč !!!
24.02.2007 (18:29)  
Nezbyde než ho ignorovat, asi je to taxikář. Přestal tady prudit ČD4ever a zase je tu tohle. Jednoduchá rovnice: kdo není příznivcem aut, je příznivcem KSČM. V demokracii si každý může jezdit na červenou, je to jeho věc a tak dále. S takovýni nemá cenu ztrácet čas.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko