Mnichov - Jednadvacátý únor letošního roku se zapíše do historie modelové železnice. V Mnichově totiž 200 modelových lokomotiv Märklin BR143 uvedlo do pohybu a 10 metrů za sebou táhlo velkoprostorový vůz 1. třídy plný lidí. Jenom prázdný vůz má váhu 48 tun. Modelové lokomotivy byly spřaženy po 4 za sebou a jely po 50 paralelních kolejích. Rekordní modelové lokomotivy budou k dispozici ke koupi spolu s DVD z této akce, část výtěžku půjde na konto UNICEF. Záběry z této akce budou k vidění 25.2.2007 v 17:00 hod. na prvním kanále německé televize (ARD).
zdroj: Bahnnews, foto LokReport.de
ANKU | 22.2.2007 (18:00)
Související zprávy
1 2 | Zpráv na stránku: |
24.02.2007 (13:27)
ten maglev je super, akorát se jim z toho trochu kouří :-D.
24.02.2007 (12:44)
Je libo modelový maglév v podobě lokomitvy TGV?
http://www.youtube.com/watch?v=qevN7FqiVyA
http://www.youtube.com/watch?v=qevN7FqiVyA
23.02.2007 (8:32)
Hmm. Muselo to být zajímavé. Doufám, že se dočkáme i nějakých obrázků ... :-)
22.02.2007 (23:09)
v nedeli odpoledne to bude na nemeckym satelitu BW
22.02.2007 (22:32)
Nádhera, co dodat, ale tu symbiózu Taurusů bych chtěl vidět :-)
22.02.2007 (21:41)
Ale na 200 km/h by to mašinky neroztáhly. Pendolino dokáže roztlačit 6 lidí. Viz současná diskuse o pendolinu na K-reportu.
22.02.2007 (20:24)
Mám satelitní kartu, snad nezapomenu to nahrát :-)
22.02.2007 (19:38)
Jojo, Roco ...
22.02.2007 (19:34)
Tak to jo ! tomu se fakt nedá věřit, možná kdyby těch motorků namontovali stovky do skutečného tauruse tak by možná vyřešili problém s tvorbou rušivých proudů :D
22.02.2007 (19:24)
přesně tak ROCO drží rekord. U toho Tauruse to vycházelo co 1t skutečné lokomotivy, to 1 model. Větší mazec byl, když těma mašinkama táhli 250t těžkou loď.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko